Щастлива

115 14 1
                                    

Ру е до мен това е пълно щастие като изсъхна картината я скрих на безопасно място  , което ще знаем само аз и той  .  Прибрах се вкъщи  и имах много въпроси къде съм била и с кога  не мисля да отговорям ,  защото ще трябва да лъжа  ,  но Агус като видя татуса полудя   .
Агус  -  Ти татус ли си направи , та къде го направи и защо го направи    ?  
Кар  -   Я стига вече не съм малко момиче ще правя каквото си искам сега отивам в стаята си   , защото съм изморена и  братко не карай да казвам нашите защо  по  -  точно се ожени за Каро знам , че тя те обича въпреки това , което й причини  . 
Лили  -  Агус сестра ти за какво говори  .
Кар  -  Сина ти не е толкова идеален колкото си мислиш  това ,  което направих е най  -  малкото татус голяма работа  , но сина ви изнасили жена и след месец тя беше бременна и затова се ожениха  те са разбраха да не казват на никой  , но някой трябвашв  да се погрижи за нея и  затова каквото й стори сина ви  , това бях аз  , сега ме оставете намира  . 
Омръзна ми Агус постоянно да ме съди пък Каро как се влюби в него след това ,  което й стори брат ми помня как не можех да я накарам да се успокои   .  Седях в стаята си и лежах просто в леглото си    , защото нашите в момента правят на нищо брат ми от моята стая им чувам скандалите  .   В стаята ми връхлетя бял гълъб как по дяволите носеше ми бележка да излезна  , сложих си якето  и излезнах навън  , разхождах се  в градината знаех от кой е съобщението , но къде е той   , някой се опита да ме прегърна и аз се изплаших  , но като се обърнах беше Руджеро  , той ме прегърна и каза да се успокоя  , че няма от какво да с притеснявам като той  е в дома  като всеки момент може да ни види някой Аманда се появи с една чанта с мои дрехи . 
Аманда  -  С бомбата  , която хвърли за брат ти и Каро нещата няма да се успокоят дълго време , затова ти събрах всичко необходимо  ще останеш у нас  , а еднакви татуси   , затова каза онова нали   ? Защото ми омръзна от лъжи , ако сте съгласни нека да разберем защо се мразят от толкова ,  когато нещата са отново спокойни трябва да намерим начин да отворим онзи шкаф  . 
Ру  -  Какъв шкаф имаш ли снимка   ?
Кар  -   Да имам снимах го без да видят защо   ?
Ру  -  Нашите имат такъв шкаф спомням си  , когато Вал беше много гладна реших да отворя шкафа  , може там да крият пари  , но мама ме видя и побесня и ме изгони от стаята  . 
Аманда каза , че ще ни помогне и ние се измъкнахме без да ни видят    , но аз отидох с Ру в нашата хижа родителите ми не видат тук от години   , влезнахме вътре всичко беше потънал в прах  и ние разчистихме малко  , накрая Ру се беше взел с вечерята  и аз излезнах навън  , но след малко усетих как две ръце ме прегърщат и ме обвиват с топло одеяло  . 
Кар  -  Замислил ли  си за нас какво бъдеще може да имаме тоест    , ако родителие ни не се мразиха сега с теб сгодени ли щяхме да бъдем ли или приятели  .
Ру  -  За сгодени не знам  , аз пак щях да бъда твоето момче хайде вечерята ще изстине  .
Признавам беше сготвил невероятно  .  След вечерята аз миех чиниите и като приключих отидох да си видя телефона имах пропуснати повиквания от нашите майка ми звънна  , докато държах телефона си в ръката и аз й затворих Ру дойде повдигна ме на плода и започна да ме целува и се озовахме в леглото на сутринта ние се върнахме в града аз останах при Аманда тя ми каза , че майка ми ще дойде след малко ужас Аманда  каза , че ще отвлече вниманието й докато аз успея да облека по -  домашни дрехи  , а не тези  , които бях в хижата Ру ми изпрати снимка как ме прегърща Вал ни е снимала с нейният клас били на екскурзия в онзи район хрумна ми най  -  простото влезнах под душа изкъпах се набързо и тъкмо навреме преди Аманда да чуе всичко от страна на майка ми тя искаше да се върна , е тук не е познала няма да се върна , докато с татко не успокоят страстите всеки прави грелки дори брат ми .  Получих съобщение от Ру вечерта пак иска да се видим  след като майка ми си тръгна показах й съобщението и тя ми помогна да се приготвя  .  Вечерта излезнах  с  Ру рисувахме графите аз написах Кар обича Ру  и Ру обича Кар заедно с едно огромно сърце толкова щастлива бях той вдигна и започна да ме върти  във въздуха аз не можех да спра да мисля затова колко съм щастлива и защо имах лошо предчувствие , че няма да продължи дълго дано да греша  . 

Незабравима любов  Where stories live. Discover now