Защо го направи ?

123 14 1
                                    

Събудих се бях в болнично легло едно момче влезна вътре този въобще лекар ли е изглежда толкова млада той си махна маската беше Руджеро   .  Той ме гледаше и очите му бяха пълни със сълзи  , но кога се върна и кога разбра , че съм в болницата  .
Руджеро  -  Сестра ми остави хиляди  съобщения на гласовата поща  , когато ги чух веднага се върнах  .  Защо го направи ?
Кар  -  Аманда ме посъветвва да следвам сърцето си и точно това направих  ,  но Вал ми каза  , че си заминал и това ме удари направо в сърцето ми  Ру ти като се върна аз станаха друг човек мислих  , че никога повече няма да бъда щастлива и ти се появи и промени всичко за мен  .  Руджеро обичам те и когато ми каза  , че между нас има специална връзка аз се изплаших и тези чувства ме плашиха много  . 
Когато той щеше да направи нещо като да ме целуне или нещо подобно  майка ми влезна и той веднага си сложи маската си  и се направи , че ме преглежда , но тогава се появи и истинският лекар  ,  които намигна на Ру значи се познават   това е добре  , доктора каза , че съм добре и мога да се прибера вкъщи това е добре по някаква причина винаги съм мразила болниците  .  След като ме изписаха Аманда беше сготвила от   всичко  , което обичам  и каза , че ще ям от всичко не се съмнявам  , че ще ме накара да го направя  .  Качих се в стаята си видях , че има съобщение от Ру иска да прекараме вечерта заедно аз се преоблякох сложих си една бяла рокля помолих Аманда да бъде моето прикритие Агус и родителите ми се вързаха , че ще остана при Аманда , но всъщност отидох на нашата яхта  и Ру вече беше там и ме чакаше    . 
Кар  -  Повече не отивай никъде  , защото ще умра без теб запомни го   .
Ру  -   Аз също съм изгубен без теб  щях да направя това  , но майка ти влезна и провали всичко  .
Руджеро сля устните ни  в една прекрасна  и дълга чакана целувка  започна да вали  , но не ми пукаше въобще   малко по -  малко влезнахме вътре в яхтата той свали роклята  ми  и аз започнах да свалям и неговите дрехи  прекрах прекрасна нощ заедно  ,  щом се събудих на сутринта бях адски щастлива  първият ми  път беше с него  ,  първата ми целувка беше с него  той каза , че ще прекараме денят заедно и ще направим нещо откачено  направихме си татуси  със знака на безкрайността  както нашата любов тя също е безкраена  .  Минах през вкъщи да си сменя дрехите като се качих в колата той нарисува на стъклото ми същият знак и аз се усмихнах широко   .  Смених си дрехите и  се промъкнах в стаята си  и си взех всичко необходимо   .    След като си направихме татусите хич не ми пука какво ще кажат родителите ми  след това отидохме в ателието и реших да нарисувам нас двамата и как той ме спаси на рожденият ми ден  и когато се влюбих в него толкова много рисувах с часове и той не спираше да ме наблюдава и да се смее исках да знам какво му е толкова забавно  и когато свърших  нарисувах  знака на безкрайността  аз си бях вързала косата си  и бях си сложила  лента за коса той каза , че изглежда чудесно прегърна ме  и ме целуна  .  

Незабравима любов  Where stories live. Discover now