Стой далеч от сестра ми !

257 15 1
                                    

Минаха всичките ми лекции  , когато изкарах телефона си видях  , че нещо не е наред книгата , която си купих това е друга книга какво става тук спомних си случката в автобуса сигурна съм я оставила там какво ще правя сега знам , че мога да си купя нова , но не е същото   , защотот вече бях я започнала  както и да е  след лекциите Анна каза , че няма търпение за купона за рождения ми ден еха 20 години  никога не съм вдигала големи партита  само най -  близките са поканени   на това парти  .  След лекциите отидох в ателието ми там прекарвам много времето си  , когато отидох там изкарах си блока бях забравила , че съм рисувала Руджеро какво ме прихвана  , ако някой от семейството ми види това ще застане трета световна война като бях по  -  малка се докапах до телефоният номер на Руджеро не помня как го направих  , но се обадих говорих с него и бях забравила , че трябва да наблюдавам да не ме хванат родителите ми и те ме хванаха взеха телефона от ръцете казаха на Руджеро повече да не ме търси и помня , че една седмица ме наказаха заради един разговор  , но като видят това не знам как ще реагират  ще викат   , но не могат да ме накажат вече не съм малка   .  Навън започна да вали бях забравила  , че не съм затворила вратата вятъра накара да изпусна рисунката  , вдигнах я от земята и бях забравила , че съм скрила наша снимка тук , погледнах я и докато я гледах чух един глас и се обърнах беше Руджеро  . Скрих снимката не искам да види , че пазя наша снимка като деца  . Не знаех какво да кажа  бях изненадана  , че помни това място още   . 
Руджеро  -  Това е твое  Кар и няма да е лошо да затворим вратата   .
Карол  -  Да прав си  , нека да затворим   .  Нямам представа как ще се прибера дори не знам защо ти казвам това , ъм това е твоята книга  . 
Докато подавах книгата брат ми се появи като ни видя побесня  , започна да вика и да обижда Руджеро  искаше да го удари , но застанах пред него няма да удари собствената си сестра  . 
Карол -  Хайде Агус да вървим иначи ще извършиш някоя глупост  знам , че си тук  , за да ме откараш вкъщи  , Руджеро тръгвай  и ти , не идвай повече тук  . 
Агус  -  Стой далеч от сестра ми  ! 
С Агус тръгнахме към вкъщи по пъте ме разпитваше какво става между нас  , не става нищо и нищо няма да има между нас  , като малки Анна каза , че един ден ще бъдем заедно и ни нарече Руджарол   . Като се прибрах Агус каза на родителите ни с кой съм се видяла и с кой съм се виждала естествено нашите полудяха , а Агус се обади на Каро , че тази вечер няма да  може да се прибере заради бурята   . Нашите говориха да стоя далеч от него и да не общувам с него  , аз не ги слушах качих се в стаята си  , тогава се усетих  , че рисунката с Руджеро остана в ателиети утре ще излезна рано и ще отида в ателието да скрия онази рисунка  .

Незабравима любов  Where stories live. Discover now