Приятели ?

127 15 1
                                    

След като ми сложи колието ме заведе до някаква стена подаде ми спрей каза да нарисувам каквото си искам и да направя нещо откачено погледнах го загадъчно , но взех спрея от ръката му и започнах да рисувам каквото си искам за първи път рисувах нещо , което ми идва от сърцето , а не каквото ми казва някой или да правя каквото друг да ми каже даже си написах името , а Ру той да не остане по назад нарисува и той нещо , получих сто хиляди съобщения от майка си какво да правя и какво не ,какво да ям и какво да не ям . Съгласих да прекарам два дена с него , но вечерта къде ще спа , той ми каза че остана у тях . Направих му знак да си направим селфи ето го селфито .

Той пожела да му изпратя снимката , но ние нямаме връзка тоест намерил е пощата ми , но телефоните номера не сме си ги разменили сега реших , че ще го направим

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Той пожела да му изпратя снимката , но ние нямаме връзка тоест намерил е пощата ми , но телефоните номера не сме си ги разменили сега реших , че ще го направим . Разменихме ги и му изпратих снимката , след това ме заведе да караме велосипеди , аз взех назаем това на Вале , прекарахме си чудесно вече се стъмни . Решихме да направим пица беше адски забавно пръскахме се с брашното и се наложи да си взема един душ добре , че си взех дрехи , вечерта вечеряхме заедно в пълна тишина , докато той не преговори .
Руджеро - Приятели ? Днес си прекарахме чудесно все едно имаме приятелство от години предлагам да имаме тайно приятелство .
Карол - Съгласна !
Вечерта гледахме филм и без да се усетя заспах на рамото му .
Руджеро
Откакто се върнах в родният си град и видях Карол след години въпреки , че вече е голяма до някаква степен си беше останала онова дете , което помних . Не знам какво ми става около нея прекрахме целият ден заедно и тя е толкова добър човек знам , че ако родителите ни разберат , че с Вал са приятелки и че аз съм с Кар тоест приятели сме чудя се , ако не се бяхме разделили дали сега щяхме да сме заедно дали ме погледнала като повече от приятел . Докато гледахме поредният филм тя беше заспала на рамото ми и сега я повдигнах изкачих стълбите и я сложих в леглото на Вал и тя спеше не се събуди на следващият ден станах пред нея и направих закуска помня , че като малка много обичаше палачинки с шоколад и усетих как ме гледа тя каза , че все още обича палачинки . Предложих й днес да я покарам на скутера си и тя се съгласи след като закусихме отидохме на разходка и тя изглеждаше толкова щастлива . Заведох я на един хълм и пуснахме хвърчилото , което купихме по пътя и си купихме сладолед . Тя си погледна телефона видя , че има съобщение техните се връщат по - рано тя се притесни , ако те се върнат преди нея ще загази . Затова тя се обади на такси и тя ме остави сам .
Кар
Не мога да повярвам , че нашите се връщат по - рано успях да стигна до имението тяхната кола все още я нямаше и аз се вмъкнах в стаята си през двора само там нямa камери , преоблякох се набързо и хвърлих чантата си в гардероба , изкарах лаптопа и пуснах първият филм , които чъкнах с мишката и когато майка ми влезна в стаята се направих , че гледам филма . Когато ми каза , че Агус и Каро ще ни дойдат на гости и излезна от стаята Ру ми изпрати съобщение дали всичко е наред аз му отговорих , че всичко е наред .

Незабравима любов  Where stories live. Discover now