Мина седмица откакто с Руджеро отново сме приятели както и с Вал тримата прекарваме много време заедно , но постоянно се крием и точно заради това това таено приятелство е толкова вълнуващо и забавно добре , че са Майк и Анна те ни прикриват понякога . Когато вечеряхме заедно онзи ден брат ми спомена , че в мен има някаква променя , но не може да каже точно каква според него някой ме кара да се чувствам по - щастлива не знам , но откакто Ру се върнаха и съдбата отново ни върна един към друг сякаш аз тогава започнах да живея , не знам сякаш той ме накара да почуствам щастието отнов . Дневника , които ми подари вътре записвам приключенията ни и го крия , ако някой го намери край с мен , днес от фотото изкарах няколко снимки разбира се отидох при Анн тя няма да ме издаде на нашите , но ако бях отишла при друг веднага щяха да се обадят на нашите какви снимки си вадя , та това са снимките .
С
поред Вал между нас може да се получи нещо повече от приятелство , но сега лъжем всички , ако станем двойка , тогава лъжите стават по - големи и трябва да се лъжем всички още повече , скоро е бала с маски това е идеалната възможност да говорим без да се страхуваме , че ще ни хванат аз много често ходя до техният квартал и прекарвам там много време Вал каза , че ще ми помогне с избора за рокля , но тя прави нарочно всичко само и само да останем насаме с брат й . Но днес го загазих , защото Каро ни хвана добр , че не е с Нина тя вече е на 4 години и буквално каквото чуе го повтаря пред всички така , че сега ще имам много да обяснявам Ру ни остави сами .
Каролина - Какво правиш тук Кар ? И защо си с него знаеш ли какво ще стане , ако Агус беше с мен или ако вашите ви видят заедно .
Кар - Бих те попитала същото .
Каролина - Моите родители живеят тук , сега си ти наред .
Кар - Как се ожени за брат ми , а мен , ако ме видят с него ще ги изгонят от града ама буквално .
Каролина - Не знам за какво толкова са се скарали Кар вие сте били малки деца по на 4 или 5 години може и по - малки , не обичам да лъжа брат ти , но те може да виждат промяната в теб , аз сега знам заради кого , каквото и да става между вас не прекъсвайте контакта между вас .
Каро си продължи по пътя винаги съм се чудила как момиче като нея спечели сърцето на брат ми , тя е добра , но нашите не ми дават да обущавам с тях , когато попитах защо и къде са те , получих отговора , че двете фамилии вече няма да общувам по между си и че ако един ден отново се видя с Ру да не допускам в живота си , ама аз направих точно обратното допуснах го в живота си и няма какво да направя вече е факта , че сме приятели . Днес ме повика в някакво студио в което неговата група ще свирят да помогна с боядисването сложих си подходящи дрехи и си вързах косата , но заради Майк и Анна стана война и накрая имах навсякъде боя по предпазните дрехи , подхлъзнах се и щях да падна , но Ру ме хвана преди да падна сякаш се пренесохме в друг свят .
CITEȘTI
Незабравима любов
AventurăТова е история за сблъсъка между два различни свята едно момиче , което има всичко голяма къща , голяма стая и е от добро семейство учила е в престижна гимназия и в момента учи в един престижен колеж , но един ден съдбата може би не й подгот...