Изгубих го

120 14 1
                                    

Мина една проклета седмица в която се правих на болна  , за да не ставам от леглото само Аманда знаеше какво правя и защо само на нея мога да споделя какво изпитва изкарах една проклета седмица в леглото с вързана рошава коса и стари дрехи каквото да правеше не можеше да ме накара да стана от леглото до днес накара ме да стана да се изкъпя и ме изкара  да излезнем навън  ,  но щом се върнах вкъщи обратно в леглото преглеждах сигурно вече не знам за кой път социалните мрежи така ми минаваха дните  Аманда влезна , защото в къщата бяхме само двете  . 
Аманда  -  Какво каза , че те вкара в тази депресия  .
Кар  -  Между нас имало специална връзка и че цял живот буквално явно е бил влюбен в мен  . 
Аманда  -  И това е лошо    ?
Кар  -  Да ,  защото не можем да бъдем заедно   та семействата ни се мразят толкова много и ние няма да променим това  .
Аманда  -  Добре ти какво изпитваш към него  ,   а Кар замисли  се ти стана друг човек щом той се върна стана  по -  щастлива отново и дължиш това на него    . Хей къде се отнесе  ?
Кар  -  Аз се влюбих в него на рожденият ми ден той ме спаси и в този момент нещо вътре в мен се промени ,  тогава изпитах онова чувство  , но в същото време ме плашеше толкова много  . 
Аманда каза да последвам сърцето си и точно това направих   , станах от леглото  и тръгнах към неговият квартал  , но като стигнах до там Вал ми каза , че е заминал и не знае кога ще се върне направих се на силна  пред  нея ,  но щом се върнах в колата оставих сълзите ми да се стичат и като се върнах в къщата Анна беше там изглеждаше толкова щастлива  , но като ме видя вече не изглеждаше толкова щастлива  . Качихме се в моята стая и аз й разказах всичко  , аз го изгубих може би този път завинаги  .  Аманда ни остави храна от която приятелката ми веднага нападна  , но аз нямах желание да ям каквото и да е било  .
След няколко дни
Откакто научих  , че Руджеро го няма и никой не знае къде е той спрях да ям каквото и да е било от няколко дни не съм слагала нищо в устата си единствено това го забелязва Аманда  и се опитва да ме накара да ям   , а родителите ми те толкова се потънали в работа , че не забелязват какво става с мен  , а брат ми той е зает с неговото си семейство и дете  . Помолих Вал да се видим днес и да намерим начин да го намерим  .
Вал 
Кар ме помоли да се видим откакто й казах  , че брат ми е заминал  и не знам кога ще се върне не съм я виждала и сега като я видях изглеждаше толкова слаба сякаш от дни не е яла , тя ме разпитваше за Ру и изведнъж се свлече на земята пред мен  , не знаех какво да правя и извиках линейка и по пътя за болницата се обадих на Аманда ,  когато пристигнахме в болницата веднага я пуснаха на системи доктора каза  , че е припаднала  , защото от дни не е яла  нищо къде си братко тук едно момиче се засипва заради теб  .

Незабравима любов  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin