След като свърших лекциите чаках Вал да свърши с училище , за да излезнем малкко двете , но тя ми писа , че няма да може тъй като с майка й трябва да отиват на пазар и ще я вземе от училище . Отидох в кафенето , което ходим с Анна , но днес и тя ме остави сама тъй като отиде някъде с Майк разбирам я иска време с гаджето гледах телефона си , когато видях Руджеро той пък какво прави тук попита ме дали аз още обичам сок от портокал и аз кимнах след малко той дойде и ми донесе портокалов фреш намигна ми каза , че ще се виждаме често тъй като работи тук . Идеално един колеж и сега тук какво се опитва да направи в това кафене идва брат ми също ами какво ще стане като го види и явно сега ще разберем тъй като Агус дойде беше готов да го нападне отново , но ме видя казах му да го остави намира знам , че семейството му се нуждае от тези пари тъй като Вал трябва да учи в колеж , а няма как да го платят научих , че Руджеро е спечелил стипендия ами , ако Вал не успее да спечели жал ми е за нея не вярвам техните да знаят , че има гадже . Агус ми говореше разни неща и не можех да рисувам от неговото говорене , затова си тръгнах казах му че си тръгвам . Отидох в парка и си изкарах слушалките на телефона музиката винаги ме успокоява и ме кара да забравя живота си . Рисувах , когато накой застана пред мен беше Ру тръгнах да събирам нещата си видях , че е късно и трябва да тръгвам , но той ме спря .
Кар - Защо ме следиш Руджеро първо колежа , после работиш в кафенето в което прекарвам доста време и брат ми идва в това кафене .
Руджеро - Не те следя , но искам да ти дам това , дневник преди родителите ни да обяват тази война ти обещах , че ще ти подаря дневник за 15 ти рожден ден .
Кар - Това е минало вече не сме деца не е нужно да ми изпълняш обещания , които са били обещани отдавна . Вече сме други хора .
Така си тръгнах , но той пак настигна и ме спря взех тъпият му дневник само и само да ме пусне да си тръгвам . Когато се прибрах видях , че Анна ми е писала да отидем на кароеке тя полудяли няма начин нашите да ме пуснат , но явно вече беше говорила с нашите , защото майка ми каза да се обличам . Избрах си една не много дълга рокля , но не и прекалено къса също си изправих косата , сложих малко грим и бях готова . Анна и Майк ме чакаха отидохме в един бар там беше Руджеро с Майк се поздравиха и каза , че е поканил и най - добрият си приятел да дойде с нас само това ми липсваше . Вечерта вървеше доста странно не знам беше ми нервно да съм около него , но поне Анна и Майк се забавляваха много водещата каза , че при които отиде прожектора трябва да пее и прожектора трябваше да огрее мен и Руджеро казах , че няма да го направя , но Майк каза , че ще го направим качихме се на сцената като малка имах вокален учител ама за малко аз не мога да пея . Ру започна да пее и ми намигна да почна след него , когато чу гласа ми той беше щастлив изпяхме песента след като поседяхме още малко в бара и си тръгнахме , като влезнах в стаята си видях дневника от Ру не мога да повярвам , че помни какво ми е обещал преди време , телефон ми светна имах клипче от Анна беше моето изпълнение с Руджеро нещо в мен сякаш се беше променило не знам какво , но тя беше написла , че тук истинска любов . Истинска любов няма начин да се превърна в съвременната Жулиета .
STAI LEGGENDO
Незабравима любов
AvventuraТова е история за сблъсъка между два различни свята едно момиче , което има всичко голяма къща , голяма стая и е от добро семейство учила е в престижна гимназия и в момента учи в един престижен колеж , но един ден съдбата може би не й подгот...