Специална връзка

126 14 1
                                    

След плажното парти се вмъкнах вкъщи през нощта беше почти ден , защото прекарах цялата нощ с него и неговите приятел беше чудесно да бъда сред хора  , които да не ме познават   и които не ме познават и ме приеха такава каквото съм без да имат едно наум и да ми викат разглезена принцеса   . Когато си погледнах телефона видях  , че Анна ми е писала   , че лекциите се отменят заради бала   . Когато чух  , че се отваря вратата ми се пъхнах в леглото беше домашната ни помощница Аманда тя ме погледна и ми каза , че не е нужно да заблуждавам нея както родителите си   .
Аманда  -  Знам къде си била и с кого  и знам  , че се виждате  и прекарвате доста време заедно  .
Кар  -  Защо не си казалa  на нашите  и на брат ми    . 
Аманда  -   Познавам те от дете Кар знам през какво премина макар малка  ти страдаше за него , виж не знам какво става между вас  , но преди него ти беше момиче  , което правеше каквото ти кажат вашите не знам защо са скарани двете семейства  , но мисълта ми  , че когато той влезна в живота ти , върна се желанието ти за живот и да правиш нещо за себе си  , стана по -  щастлива   . Няма да кажа на  никого стига да си щастлива ти  . 
Аманда е чудесен човек остави ми закуската  и каза  , че родителите ми са излезнали ранно  , а брат ми той е на работа поне вече не съм сама в тази тайна Аманда и Каро знаят  ,  но снощи сякаш нещо в мен се промени , докато танцувахме заедно  , но какво точно се промени в мен  .
Руджеро 
Снощи на плажното парти осъзнах  , че между мен и Карол има специала връзка  и че може би съм влюбен в нея боже аз се влюбих в нея  , това ще бъде забранена любов нашите никога да позволят да бъдем заедно Валентина ме провикира с куп въпроси да й призная , че съм влюбен в нея пред сестра ми и пред самият себе си  . Днес колежа е затворен и реших да отида в Ролер там свирих и тя се появи беше облечена невероятно беше с бяла риза на черни черти и бяла пола  , а дългата й  кафява коса вързана на стегната опашка тя седна до мен и започна да слуша днес ще й призная какво чувствам към нея пък каквото да става дали тя е влюбена в мен или не  поне ще знам ,  че ще бъда откровен с нея   .  Тя каза   , че трябва да работи по някакви рисунки    и аз реших да я изненадам знам какво обича да пие   винаги съм знаел  ,  защото преди да се върна аз винаги следях живота й   в социалните мрежи да знам странно  е  ама това беше единственият начин нашите какво си мислиха  да ще ни разделят и ние ще се забравим те са малки и няма да се помнят напротив цял живот се питах дали тя е добре дали е щастлива  и като станах тинейджър се чудих дали има някой в живота й .  Казах  й да се видим по -  късно в бара в моят  квартал и тя се съгласи   .
По  -  късно през деня 
Чаках Кар да се появи и когато тя се появи беше толкова красива и аз реших да карам направо  . 
Кар  -  И така защо искаше да ме видиш    ?
Ру  -   Между нас има специална връзка и мисля , че и ти чувстваш същото влюбен съм в теб Кар и мисля  , че цял живот съм те обичал от разстояние   .
Кар  -  Какво не Ру това е грешно виж ти можеш да имаш чувства към мен  , но аз нямам към теб тоест за мен си само приятел съжелявам аз просто не мога .
Кар 
Какво за бога как ще е влюбен в мен това е толкова сложно как та родителите ни биха полудели само , ако разберат , че сме приятели  ,  ако излизаме заедно то тогава биха ме пратили в другият край на света  . Прибрах се вкъщи и постоянно мислих  затова какво ми каза той  и си драсках в дневника  , които той ми подари   . 

Незабравима любов  Where stories live. Discover now