Защо ми помогна ?

183 15 1
                                    

Когато бях готова да излезна , за да скрия онази рисунка , майка ми се появи със закуска днес е рожденият ми ден и такава закуска получавам само на този ден от годината . Тя ме огледа и започнаха въпросите , слушах я докато свърши .
Карол - Отивам в ателие и няма да се виждам с него и нямам намерение не знам какво е станало в миналото и не ми пука , знаеш ли цял живот не го споменавах и реших да го запазя за себе си , но не мог повече ясно . Заради някакво скарване аз загубих най - добрият си приятел от детството ми и никога няма да ми простя затова , сега ако обичаш с една закуска няма да се оправи нищо .
Лили - Карол чакай не можем да оставим разговора така ще ме слушаш ти си моя дъщеря .
Карол - Вече не съм малка мамо , не можеш да ми казваш какво да правя и какво не .
Отидох в ателието Руджеро ме чакаше пред ателието не знаех какво да кажа или да не направя , затова влезнах вътре и той ме последва видя рисунката и се усмихна .
Ру - Станала си много добре харесва ми .
Кар - Да все едно виж вземи я , ако искаш . Ако нашите видят това ще ме побъркат и без това днес се скарах с майка си .
Ру - Да ще я взема , ще измисля нещо за пред нашите , а и Честит рожден ден Карол .
Той помни , че днес имам рожден ден прекарах целият ден в ателието , за да съм далеч от семейството си , бях любопитна какво толкова се случи между двете семейства , че тази война продължава повече от 10 години вече . Порових се и нищо не открих това е толкова скришно нещо , че и медиите не са научили за тяхната война . Анна дойде и носеше със себе си бяла рокля и беше много хубава бях забравила за партито , тя ми помогна да се приготвя и ми сложи малко грим никога не прекалявам с него и ми изправи кестенявата ми коса с пресата накрая тя ме снима аз сложих усмивка , но вътре не бях щастлива да днес имам рожден ден , но не ми се празнува качих снимката в истаграма си , едно нещо ми направи впечетление , че Валентина ме последвала странно , аз също я последвах . Когато стигнахме на партито всички гости бях там и само аз липсвах рожденичката . Забавлявах се много Вал също беше тук еха променила се много последно като я видях косата й беше къса нито много къса , нито много дълга , но сега има дълга руса коса явно беше с гаджето си Маркос изглеждат чудесно заедно още един мой познат , ако може така да се нарече е намерил истинската любов само аз не мога да намеря правилният човек за мен . На партито ми стана скучно и си тръгнах от заведението дори няма да забелязат , че ме няма . Качих се на яхтата на семейството ми , стори ми се , че видях Руджеро , но беше прекалено тъмно и не можех да видя добре , усетих как крака ми се заплита във въжетото и паднах във водата , някой се гмурна след мен и ме изкара на повърхността като отворих очите си беше наистина Руджеро , доплувахме до яхтата и той ми помогна да се кача на нея . Донесе ми кърпа и ми помогна .
Кар - Защо ми помогна ?
Руджеро - Знам ли просто видях как падаш и реших , че трябва да го направя и те видях как си тръгваш от партито защо ?
Кар - Не знам просто не ми се празнува аз се скарах с мама , защото тя мисли , че между нас става нещо
Руджеро - Между нас не може да има нищо нито можем да сме заедно , нито да сме приятели просто Кар едно искам да знаеш , ако не бяха семействата ни може би нещата между нас да се получат .

Незабравима любов  Where stories live. Discover now