Отпусни се

141 15 1
                                    

Днес родителите ми заминаха извън града за почивните дни както и брат ми със семейството му  идеално два дена къщата е само моя   ,  помощнцата също си тръгна тъй като и сама мога да се справя два дена  мога да готвя така , че няма да остана гладна , но пък няма да откажа приятелска компания затова се обадих на Анна , докато говорих някой звънна сигурно майка ми е забравила нещо и си мисли , че щом звънни помощницата е тук  , но за моя изненада беше Руджеро казах му да си върви и че ще се обадя на Анна по -  късно  . 
Ру  -  Няма да си тръгна , докато не се съгласиш да прекараш тези два дена с мен  . 
Кар  -  И защо да го правя тук ми е добре   .
Ру  -   Стига Кар какво ще правиш тук сама цели два дена и случаено чух разговора с Анна канеше я да прекара това време с теб  , за да не си сама стига мен ли ще лъжеш познавам те от дете  , хайде ще ти покажа друг свят   . 
Руджеро е прав истината е че  , ако Анна  ми беше отказала щях да прекарам тези дни сама  и в какво да правя ще рисувам   , Руджеро продължаваше да ме наблюдава  .
Ру  -   Хайде Карол Севиля отпусни се малко  . 
Кар  -  Добре само да си взема чантата   .
В краяна сметка ме нави беше ме страх да прекарам това време с него тъй като не сме се виждали отдавна  идеята да съм с него е просто лудост  , но е прав трябва да се отпусна малко   . Заведе ме в неговият квартал дано само да не се засека с родителите му  , но той ми каза , че с Вал също са извън града и да бъде спокоена   .  Заведе ме в някакъв бар  , които е много различен за разлика от баровете в моят квартал  . Аз си поръчах кафе и той се качи на сцената с китара бях забравила  , че свири на китара за щастие в бара бяхме само двамата  той каза , че работи тук също   и никой няма да ни притеснява   . Пееше ми някаква прекраса песен и не откъсваше поглед от мен  .  След като ми изпя песента  " a thousand years  "   слезна от сцената и ми даде микрофон и каза да пея каквото си искам  . Дърпах се  , но накрая той ме нави и пяхме заедно и той свиреше с китарата си  , за момент забравих , че не съм го виждала от години все едно все още се познаваме  и никога не сме се разделели   . След бара ме заведе на пазара там видях едно прекрасно сребърно колие с висулка на знака за безкраеност много ми хареса , но забравих , че не съм в моят  квартал  и не можех да си го купя , защото нямам пари в кеш  , а имам кредитна карта  .  Подминах магазина и търсих банкомат , за да си изтегля малко пари и когато го направих Руджеро ми поднесе някакво пликче вътре беше колието и ми го сложи  , когато ми го слагаше и ме погледна каза , че ми отива много  , бяхме толкова близко един до друг  , че си помислих  , че ще ме целуне  , но телефона ми звънна беше майка ми измислих си лъжа къде съм и изпратих съобщение на Анна , ако звънни на нея да ме прикрие  .

Незабравима любов  Donde viven las historias. Descúbrelo ahora