Бала с маски

111 13 1
                                    

Никога преди не съм се приготвяла толкова за някакво събитие за първи път ми е  казах на Руджеро с какв прическа ще бъда и каква ще бъде маската ми и роклята за да може да ме познае и той ми каза също как ще бъде облечен и  не знам какво ми става , но започвам да се чувствам странно околко него не знам какво чувствам днес търсих едни документи  , но нашите като видяха , че ровя се развикаха какво толкова крият в онзи шкаф трябва да издебна момент и да видя какво има вътре може би там пише за какво толкова са се скарали двете семейства  ,  докато чаках  Майк и Анна разглеждах снимките си с Руджеро след всяка снимка усмивката ми растеше  ,  ами ако изведнъж реша да се влюбя в него какво ще правя щ трябва да избирам между него и семейството си не искам да правя такъв избор въпреки всичко аз обичам семейството си  и то много държа на тях  , но от друга страна те ме разделиха от него като бяхме малки , не помня много от онзи период сякаш някой си е играл със спомените тогава не бях толкова малка бях на около 4  или 5  години  и от този период нямам спомени знам  , че мама ми стегна багажа и ме изпратиха при баба и дядо   .  Анна и Майк дойдоха и прибрах телефона отидохме на бала те двамата отидоха да танцуват аз се оглеждах за него  , но него го нямаш някой ме хвана за ръката и ме поведе към останалите двойки  , които танцуваха  беше Руджеро танцувахме той беше толкова близко до мен  и сърцето ми биеше толкова силно    . След бавната песен  пуснах бърза  песен и всички започнаха да танцуват не бях с толкова дълга рокля и можех да танцуваме и ние той невероятен танцъор танцувахме  с движения , които никога не бях виждала той ми каза да изчезваме подаде ми бележка и излезнах навън прочетох я  отидох до колата си вътре наистина имах бяла рокля  .  Взех я и помолих Анна да  ми  помогне   каза , че ще ме прикрие  пред нашите   .  Махнах старата рокля и развалих прическата си  и махнах  грима отидох  до плажа там имаше плажно парти    .  Видях Ру отидох там  и той ме огледа каза , че много ми отива започнахме да танцуваме    и прекарах чудесна вечер   .  Изкарахме цялата вечер заедно и аз не се сетих  за нашите и за тъпите им лъжи някой ден ще науча какво крият   .   Нашите сега  , ако ме видят ще полудеят , но не ми пука аз съм щастлива  .

Незабравима любов  Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang