Коя си ти ?

106 19 3
                                    

Мина седмица откакто научих , че родителите ми са ме лъгали цял живот от онзи момент с тях сме в пълна война аз почти не се прибирам или ако и се прибирам то е да се преобляка или да се изкъпя   .  Постоянно се караме с тях поне аз успях да постигна едно нещо снимките още стоят  .  Онова момиче постоянно ме следи днес , ако я видя ще я издебна  и ще науча коя е тя и защо ме следи  .  Днес изчаках родителите ми  да излезнат и се прибрах да си взема още дрехи  , защото предишните ми са у Анна буквално вече живея при нея   ,  качих се в стаята ми  и да си взема дрехите взех една от снимките чудя се какъв ли щеше да бъде живота ни , ако тя беше още жива и Симон  .   С Руджеро с него не си говорим  и не знам къде е той изчезна отново ще се побърквам ,  ако аз съм в шок не знам той как приема това  . Чух  шум от   долу  и помислих , че е Аманда  , но като слезнах долу  не беше тя   , а онова момиче  .
Кар  -   Край коя си ти и какво искаш от мен   ? Защо вървиш след мен от една седмица   ? 
Хоуп  -  Аз съм дъщеря на Амбър и Симон   .
Кар  -   Какво те са загинали няма как да си ти тяхна дъщеря   .
Хоуп  -  Виж не знаеш цялата история вашите родители моята баба и дядо бяха против връзката им  и когато инцидента е станал мама е била бременна с мен те измислиха такъв инцидент в който да загинат   , ако не го бяха правили и научат  , че е бременна с мен щяха да я накарат да направя аборт  виж родителите ми изчезнаха преди три години и от тогава съм в приемно семейство успях да накарам приемните ми родители да ме пуснат тук исках да те намеря  и да научих цялата истина  и сега ти я казвам  .  Виж имам същите снинки  , които имаш в стаята ти  .  
Поговорих с тази Хоуп наистина е тяхна дъщеря сестра ми била жива през цялото време не мога да повярвам как могла да го направи толкова години да кара да я мислят за мъртва   .  Казах , че ще се опитам да ги намеря и да се върне при приемните си родители  и ще се опитам да я осиновя , но ще бъдв трудно и ще отнеме време , докато се докаже , че съм от семейството тъй като целият свят и най  - вече Амбър и Симон са мъртви  ,  аз си взех нещата и с нея излезнахме през задният вход , защото родителите ми се върнаха и аз я изпратих до спирката дадох й номера може да ми се обажда по всяко време без да се притеснява за нищо по всяко време  . Аз се върнах при Анна и аз й разказах какво се случи днес тя се хвана за главата не съм познавала семейството ми въведох името на сестра ми в нета излезна това , което ми каза затова , че родителите ми наистина са дали ръката на някакъв  , не издържам повече взех си чантата си върнах се вкъщи те гледаха телевизия  .
Кар  -  Вие сте виновни как ще те обясните това , статия как предстой годеж между сестра ми и Бенисио как сте могли вие сте ужасни хора  . Мразя ви , срам ме , че сте мои   родители  . 
Лили  -  Спокойно Кар нищо не разбираш  .
Кар -  Не вие не разбирате те са бягали   , за да бъдат заедно  . Знаете ли вие изгубихте мен аз вече не съм ваша дъщеря  .
Звъннях на Руджеро имам нужда от него  , а той изчезна липсва ми страшно много  .  Анна беше с гаджето си и аз бях у тях някой ми звънна   .  Но никой не говореше беше непознат номер мисля , че е той  .
Кар  -  Ало Руджеро ти ли си  ?  Виж знам  , че си объркан и в шок аз също  , но аз скъсах със семейството си отказах се от тях вече нямам семейство  .  Обичам те и никога няма да се откажа от теб  . 

Незабравима любов  Where stories live. Discover now