2.Bölüm: İğrenç şey!!

186 74 137
                                    


İremden,

Ohaaaa lan! Bunun burda ne işi var? Burda burda burada! Tamam saçmaladım. Şimdi Gazel'in çüçük amcasıyla aynı okulda mı olucağız. Yok ya! O ziyarete gelmiştir(!) Kesin...

     (Gazel'in çüçük amcası Yaman (gerçek adı Vini Uehara))

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

     (Gazel'in çüçük amcası Yaman (gerçek adı Vini Uehara))

        Gazelle Yaman'ın yanına gittik. Ayak üstüne ayak atmış sırıtarak telefona bakıyordu. Gazel de Yaman'ın  ayakları yüzünden zor durumda kalan masa için (!) masayı hızla çekti. Yaman tökezledi ve sonra kıçısının üzerine düştü. Sonra da o iğrenç sesiyle:

        "Laaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnn bu da mı başıma gelecektiiiiiii iiiiiii gelecektiiiii gelecektiii gitmeyecektiiii... Laaaaaaaaaaaaan bu kıçım ölecek miydi? Beni bırakma bee güzel kıçımmmm... Dayyyyaaaaannnnnn!!!! " dedi.

       "Sus lann! Ne kıçmış bu beee! Ben ölsem arkamdan bu kadar ağlaman!" diyince

      "Ben ona yatırım yaptım taaaamm mı... Bi de öl istersen banane... Seni bilmem ama Gazel şimdi ölücek!" diyen bir adet Yamandan sonra Gazel can havliyle koşmaya pardon daha doğrusu uçmaya başladı. Ben kahkaha atarken onlar bahçeye çoktan çıkmışlardı.

Gazelden,

         Ooooooo! Ayı geliyooooo! Kaç kızım kaç! Ben koşarken Yaman arkamdan üzerime uçmaya hazırlanıyordu. Tabii bizim hayırsız Erik kahkaha atıyor. Bekle Erik bunun hesabını çok pissss ödicen. Ayyyy! Canım çekti! Yanlış anlamayın erik çekti. Üff böyle sulu sulu, tuzla ımmm. Ağzım sulandı. Lannn ben Yaman'ı unuttum. Koş kız koş!

      "Tamam dur Gaz bombası! Pes ediyorum. Dur yaa..." dedi nefes nefese. Duracağını anlayınca ben de durdum. Ordan da Erik geldi. Pissssss, hayırsız, paremesyum, öglena... İnşallah matematikçi seni integrara, fonksiyonlara, problemlere kaldırır. İnşaaaaallllahhh soruyla bakışır da -

      "Kız Gaz el içinden beddua etme lannn bana. Valla sonra çok pisss ağlarım haaaa!" dedi çocuk gibi.

       "Neyse affedildin ama şu çocuk gibi yüzünü buruşturmaktan vazgee-" diyemeden Erik üstüme atladı. Daha sonra ooooo ben bunu kald- Malesef sayın okuyucular Gazel'in ölümü dolayısı ile kitabı sonlandırıyoruz. Byyy byyy!

    "Lannnnn ezildim, öldüm, bittim beee!" diyince üzerimden kalktılar. Lan valla beynime bile oksijen gitmemeye başlamıştı. Tamam arkadaşlar Gazel hayata geri döndü. Daha sonra üzerime gelen beyaz sıvıyla neye uğradığımı şaşırdım.
Oğlum sen bittin laaaaan. Bu neeee! Arkamı dönünce daha da sinirlendim. Bi de mal kahkaha atıyooo! Özürlü! Ben sana yapacağımı biliyorum. Dur sen pis örümcek!
   

Kısa oldu. Kusura bakmayın. Ama sürekli bölüm atıcam. Ayrıca bir şu minnak yıldıza basmak zor değil bence... Lütfen yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın. En azından beğenilmiş mi bilelim. Byyy... Bana destek olanlara da teşekkür ederim.😊

Unutur Muyum SENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin