Medya: Hoşuma giden bir resim.😊
İyi okumalar...⭐❤❤
◻◻◻
Yazar'dan,
Hayat bu gençler için çok garipti. Halbuki onların hayatları dışarıdan daha çok göz alıcı, mükemmel gibi duruyor.Bir metin okumuştum. Pek hatırlamıyorum ama orda bu durumu çok iyi dile getiriyor; "Bir gofret aldınız ve kabında öyle çikolatalı bir gofret var ki sanki içindekiyle aynı gibi. İştahınız açılıyor ve içindekinin de aynı şekilde güzel olmasını bekliyorsunuz fakat içindeki normal bir gofret. İçindekini görünce de iştahınız kaçıyor. O an ki heves uçup gidiyor." İşte anlatmak istediğim de bu.
Bilmediğimiz o kadar hayat var ki... Kimse en kötü durumda olan benim diyemez! Hayal gücünüzün ötesinde olan bir çok hayat var.
Geçelim bizim gençlere... Onların bilmedikleri o kadar şey var ki... Hayat bu aceleye gelmez.
Şu an;
Gazel,yurtdışında şu an tedavi oluyor. Bu aralar unutkanlıkları azalmış durumda. Sevgili diye tanıdığı adamla bir süre pek görüşmüyor. Bunu Gazel istemişti fakat adam bu işin peşini bırakmamaya niyetli.Özgür, Savaş ve Burak'la beraber bu sır perdesini aralamaya -bilinmeyenleri bulmaya- çalışıyor.
İrem, ders çalışmaya çalışıyor fakat arkadaşının gidişi onun zihniyle oynayıp buna izin vermiyor.
Yaman, hiç olmadığı kadar üzgün ve kırık. Erkekler ağlamaz diyen de kim? Onlar da bir insan, öyle değil mi?
Herkes berbat... Peki ya bilinmeyen?
O herkesden mutlu iken Gazel'in son konuşması bu mutluluğuna hançer saplamıştı.
"Bak seni üzmek veya kırmak istemiyorum ama ben böyle devam edemem. Düşünsene sevdiğin biri var. Unutkanlık gibi bir hastalığın var. Unutsan da sence kalbin buna izin verir mi?"
Genç adam etkilenmişti bu sözlerinden ama bu etkiden çabuk kurtuldu.
"Peki." diyip gitti sadece.
Normalde kalmasını gerekirden gitmişti. O inkar etse de genç adam o sözlerden etkilenmişti.
Böyleydi işte onların hayatları. Başta sıradan, ergen okul hayatından bu gizemli hayata yolculuğa çıkmıştı bu gençler. Yolun sonunda onları ne bekliyordu acaba?
◻◻◻
Kısa bir bölüm. Bu bölümü herkesin ne yaptığını bilmeniz açısından yazdım. Bir sonraki bölümde sırlar peş peşe dökülmeye başlayacak ve bunun kadar tabiki kısa olmayacak. Artık bölümler sık sık gelecek. Yeni bir hikayem için seri bir şekilde tadında yazıcağım. Beklemede kalın.❤
Hoşçakalın!!❤❤😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutur Muyum SENİ
JugendliteraturUnutuyordum her şeyi o gün hastane de tek cümle hayatımdaki ışığı söndürdü "Hanımefendi siz.." offf bu nu da unutmak istiyorum. Kapak tasarımı: @esrarengizolmam ◻◻◻ Merhaba hikayeden hikayeye geçen sevgili kelebek! Bu komik, gizemli ve hüzünlü h...