3.Bölüm:Değişik

149 72 175
                                    

Yeni bir bölüm bu sefer de senin içinaltinerkardelen ve tabiki tüm okuyucularım için...😊 Lütfen oy verirseniz sevinirim. Bu ilk kitabım ona göre yazmaya devam edicem.
İyi okumalarrr💟

Gazel'den devam,

Üzerime gelen beyaz sıvıdan so- Lan bi dakka bu boya beee!
Ohhhh! Valla mis gibi kokuyor. Acayibim. Söylemenize gerek yok ki ayrıca salatalığın arasına çikolata süren bir kankiniz varsa bence çok normal. Neyse devam edelim. Arkamdaki bir adet hödük bana doğru kahkaha atıyodu. Bu kim lann!

"Oğlum sana tavuk diye yürek mi yedirdiler lann! Sen kimsin lannn maymun suratlı ayıcıklı odunlu pabuç! Lan ben senin gelmişine de geçmi-" diyemeden tanımadığım hödük,

"Ben sana demiştim!" demesin mi? Bi de kaşını kaldırarak. Kaşını haaa kaşını kaldırarak! Bana bana namı değer Gaz bombasına...

"Lan şebek! Sen kimsin de benden intikam alıyon! Bi de sen bana ne dedin ki lan?" dedim sinirle.

"Bu kadar korkak ve zavallı olma! Seni alçak şey! Bi de neymiş diyor. Bence yalan söyleyeceğine rezil ol daha iyi." dedi ağzındaki saylalarını akıtarak. Lan abdest aldım sayesinde. Ben de sinirle tam onun karnına tekme atacakken beni durdurdu. Tabiki o tekmeyi atıcaktım.

"Bana vurabileceğini mi sandın?" diyince benim beynimde volkan patladı ve ben durmuş gibi yapıp onun boş zamanında karnına dirseğimi geçirdim. Daha da hıncımı alamadım ve bi de dirseğimle sırtının ortasına vurdum.

"Ben sanmam, yaparım!" diyip oradan uzaklaşacakken ayağıma çelme takıp yere düşürdü.

"Lann ne yapıyon sen?"

"Seni ait olduğun YERE kavuşturuyom." diyince ben de sinirle arkadan dirseğine vurup düşmesini sağladım. Çocuk bodozlama üzerime düştü.

"Ayyyyy! Ölüyom lann! Sen kaç kilosun böyle davar! Ahh!"
dediğim de o hala bana bakıyordu. Lan bir yerim mi açıldı ne oldu? Kafamdan kan mı akıyo! Ne oluyo lann!

"De hade bi kalk!" dedim. O da üzerimden kalktığında,

"Iyyy beni de boya yaptın bee!" diyince ben yüzümü buruşturdum. O tam gidecekken,

"Hıı başta söyliyim ümitlenme! Senin ne kadar rezil biri olduğunu düşünüyordum. Asla senin gibi çirkin bez bebeğe bakmam!" dedi nefretle. Hıı benim de umrada yaa!

"Daş var burda bence direk öldür kendini" diyen iç sesimin espri anlayışını gönülden tebrik ediyorum (!)

Bi sus artık sen de yaaa! İ(ğren)ç sesimden sonra hödüğün gittiğini gördüm. Daha sonra ben de çantamdan yedek kıyafet almak için sınıfa doğru ilerledim. Valla benim işim hiç belli olmaz. Eee ne demiş atalarımız eşeği sağlam kazığa bağlayın.

İrem'den,

Yine sınıfta tek Yaman vardı. Çünkü kendisi çiklotlarıyla basş başa kalmayı seviyomuş. Ayy! Ne romantik! Hatta bir keresinde fazla abartıp kasntindeki tüm çikolataları almıştı ve sınıfa kadar hepsini gıcık olduğu çocuğa taşıttırmıştı. Sonra yine baş başa kaldı çiklotlarıyla. Bildiğin yerken çikolatalarla konuşuyodu değişik. Ruh hastası bu da(Gazel gibi). Daha sonra bana çelme takmak için ayağını öne koyan şahsın ayağına acıdığım kadar BASARAK üzerinden geçtim.

"Laaaaaaaaaaaayağım!" diye acıyla bağırınca bu çocuk olmamış bakışı attım.

"Niye ayağıma basıyon lann! Ölmek mi istiyon?" diyince,

"Kör topal mısın sen yolumun ortasına bacağını koyuyon. Ben mi dedim sana koy diye yaaa!" dedim sinirle.

"Sana mı soracam çömez!" dedi. Dedi dedi bana dedi. Çömez dedi. ÇÖMEZZZ! Dedi. O ŞAHIS dedi.

"Lannnnnnnnnnn! Sensin çömez!" dediğimde,

"Bu boy çömez olamayacağına göre tabiki de sensin çömez." dedi alayla.

"11.sınıfa gidiyom tamam mı?" burun kıvırarak.

"Hımmm. Anladım. Annenin sana verdiği sütü sadece beyin kullanmış o da bi işe yaramamış." diyince ben de sinirle oradan uzaklaştım. Görecen oğlum sen bittin!

Gazel'den,

Sınıfa doğru giderken kimsenin koridorda olmadığını gördüm. Garibime gitsede takmadım, yürümeye devam ettim. Öküz gibi bir el belimden yakaladı ve bezi burnuma soktu! Valla biraz daha sıksa kendini burun deliklerime girecekti. Daha sonra önümü göremedim ve-

Bölüm sonuuuu! Nasıldı sizce? Sizce yeni biri mi geliyo yoksa yapan kişi tanıdık ? Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Lütfen emeğim için bari oy verin. Emin olun ki beğenileriniz beni mutlu ediyo. Yani artık sizin vicdanınıza kalmış. Hadi byyyy! Hafta sonu uzun bir bölüm geliyo!
Kendinize iyi bakınnn!😊

Unutur Muyum SENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin