°Zawana Zaman°
°
•
°
•
°
Have a good day !
°
•
°
•
°°How dare you°
"Tahniah"
Aku menundukkan wajahku. Tidak sanggup hatiku ingin memandang kearahnya sekarang.
Permaidani putih itu aku pandang. Aku dapat rasakan renungan sayu darinya.
Serta - merta anak mataku memandang kearah Fahmi yang sibuk menyambut kedatangan sahabat - sahabatnya.
"Kenapa ? " jeda. Aku terdiam sejenak. Memikirkan soalan yang sesuai untuk ditujukan.
Aku mengelap air mataku perlahan. Sebak di dada aku cuba tahan.
Tidak mahuku mengalirkan air mata ini dihadapan jejaka yang aku impikan untuk memanggilnya suami. Terasa sia-sia jika difikirkan semula.
Aku cuba untuk berlawan mata dengannya. Namun wajah kosongnya membuat aku terbeban dalam suatu perasaan.
Bukan bersalah tetapi kecewa.
Ya, aku masih kecewa dengan dirinya.Dia langsung tidak membantah saat Fahmi datang meminangku. Padahal, dia elok saja bersandar didaun pintu rumahku memerhatikan segalanya.
Aku tak bertahan lagi. Aku harus kuatkan diri. Aku tunduk seketika dan berlawanan mata semula.
"Semoga bahagia " ucapku lantas aku pergi meninggalkan dirinya yang masih menenung susuk tubuhku dengan sayu.
Tidak ada langsung sepalit kecewa atau bersalah dalam dirinya saat melihatku diperlakukan sebegini. Hanya sayu seakan simpati dengan takdirku.
Aku hanya mampu berulamkan kecewa dan bersalah.
Maaf, suami. Awak mesti berusaha dapatkan cinta saya yang tersesat dihati sang pendusta.
Please save me.
°
•
°
•Check Out !
[][][][][][][][][]
PASSWORD:••••••
[✓] [X]
?
YOU ARE READING
[OG] Obses for my Wife
RomanceWas: Her Love + Obsession Sambungan seterusnya di Acc baru : @wanasugar Obses mengejar cinta si isteri;) MOST IMPRESSIVE RANKINGS ♥️ 👁️👄👁️ #11 for SAD [12/9/20] #23 for SAD [12/10/20]