Miss_Zawana Novels❤
SyeikhHarisZulkifli
Aku memerhati Meera dan Fahmi yang tengah bermesra main suap - suap dpn aku . Haih menyesal sungguh ikut ajakan Fahmi ni . Rupanya ada udang disebalik batu .
"Abang.." Panggil Meera lembut . Aku mendongakkan kepala memandangnya . Oh , lupa dia panggil suami dia . Again aku terperasan .
"Yer ?" Soal Fahmi dgn nada manja . Rambut dark ombre brown Meera dibelainya . hish geramnya aku !
"Lusa , ayahnda ada outstation , kitaorang nak tengok keadaan Luorince Restaurant ayahnda di German sana . Abang izinkan tak kalau sayang pergi ? " soal Meera manja . Air Teh C kebabooom nya itu sengaja digaulkan .
"Tak boleh lah sayang.. Abang tk izinkan .. " ujar Fahmi lalu mengelus pelan pipi Meera .
Hish dorang berdua ni nk bersweet dpn aku pesal ?! Sengaja nk bagi aku panas hati . Dahlah aku cintakan Meera ni !
"Kenapa pulak ?" Soal Meera lalu mengerlingku sekilas . Aku dh agak . Hish mesti dia nk aku jeles kan ?! Eyh aku tk jeleslh !
Eyh ye ke ?:)
Kau diam wana ko diam !
K:)
"Kalau sayang pergi ... Siapa nk jaga Abang ? Kesian kt abang tidur takde siapa nk peluk , Kesian kt abang sarapan takde org sedia , kesian kt abang bila abang tido takde org nk dodoikan " ujar Fahmi sambil mencebik bibir.
Ish , manjanya kau !
Geram pulak hati titew ! Gais mohon kecam Fahmi😬
Jgn ! Mohon kecam Haris !!!:)
Asal aku plak ?!
Eh ko kan perosak rumah tangga akan dtg ?!:)
Aikkk!!!
Ape aik aik air nk?:)
Hish!
❤❤❤
YOU ARE READING
[OG] Obses for my Wife
RomansaWas: Her Love + Obsession Sambungan seterusnya di Acc baru : @wanasugar Obses mengejar cinta si isteri;) MOST IMPRESSIVE RANKINGS ♥️ 👁️👄👁️ #11 for SAD [12/9/20] #23 for SAD [12/10/20]