[14]

2.2K 53 0
                                    

Miss_Zawana novel's

Cruchy Club

"Yow kau Harris ! Lama tk nampak kau masuk sini ? Lu ape cte bro" Sapa Jazz

Harris yg sedang meneguk arak itu memandang Jazz sekilas.

"Saja. Release tension." ujar Harris selamba. Dia menuang White Wain kedalam gelas baru dan menghulurkanya kepada Jazz.

"Ape cte sekarang ni bro. Kau dh ada awek? Aku dgr kau dan Ainur dh clash"

Fuhlamak kuno betul kau ehh Nowdays mana ada main clash kita main break terus-Wana;)

Engko diam sebelum aku sepak engko! -Jazz;)

Ni sejak bila kau kenal Wana nie?-Haris;)

Sejak dia sukakan kau;)

Fuh jahanam kau wahai manusia!!Taik betul *Flip kaunter bar ┻━┻ ヘ╰( •̀ε•́ ╰) -Wana;)

k ngarut k. back to story.

"Kau jgn sebut pasal clash tu boleh tk? Naik rimas aku!" marah Harris.

"Okey okey sorry bro."Ujar Jazz

"Ni aku nak tanya satu benda.."unar Harris sambil memandang sekeliling.

"Ape benda ಠ,_」ಠ ?"Soal Jazz

"Hutang aku bila nak bayar?" Soal Harris. Complete dan direct.

"Ehh bila masa aku hutang kau?!"Soal Jazz gelabah.

"Ehhh yg dekat collage dulu.. Kau tk ingat ke?" Soal Harris.

"Hmmm<( ̄︶ ̄)> rasanya takde lah bro.. "Ujar Jazz setelah lama mengimbau kenangan lalu.

"Yeke? Habistu duit yg kau guna nk sambung belajar tu duit siapa?"ujar Harris

Gamak pun dgn member pun nk kutip hutang padahal diri Boss dekat syarikat (ʘᴗʘ✿)-Wana;)

"Eyh mana ada aku guna PTPTn lah!!! Kau ni pun.. Tahulah kaya takyah berkira dgn kawan!"Ujar Jazz gelabah.

"Berkira? Kau ada nampak aku mengira ke? hik hik" ujar Harris.

"Fuck! patutlah dia ni pelik semacam" ujar Jazz sambil tgk dibawah kerusi.

"Dah 10 botol dh ditunggaknya. Haih macam manalah Ainur nk tahan dgn kau kalau perangai kau macam ni" bebel Jazz sambil memapah Harris keluar dari bar.

__________________________________

Aku rsa happy sebab dapat idea nk buat cerita baru!!!!!!!!!

Happynya!!!( ꈍᴗꈍ)

[OG] Obses for my WifeWhere stories live. Discover now