°Zawana Zaman°;♥️
°
°
°°
••
°
•I know korang semua pasti rindukan Harris, ye idok ?
Jadi, meh sis kambekkan anak bertuah itu. Fufufufufu.
°Precious°
"Macam mana dengan keadaan dia, doktor ?"
"Keadaan Jerrica amat teruk. Dia dipercayai di dera dan....." Keluhan berat dari bibir nipis itu dihembuskan.
"Dia apa ?"
"You know... BDSM" Ainur tersentak lalu menangis. Bunyi tangisan Ainur bergema di dalam wad psikiatri itu.
Doktor Aisya memandang sayu ke arah anak kecil yang terbaring lemah itu. Kasihan, masih kecil tapi diperlakukan dengan kejam sebegitu.
"Kenapa ni ? Eh-PUAN AINUR !" Kedatangan Doktor Razi sangat tidak dialu-alukan buat masa ini. Detik di mana kaum wanita sedang mengasihani sesama kaumnya yang disakiti dan diperlakukan seperti seekor binatang.
"Puan-" Doktor Aisya menahan lengan Doktor Razi lalu menggelengkan kepalanya untuk memberitahu bahawa Ainur tidak ingin diganggu buat masa ini.
"Kenapa?" Bisik Doktor Razi lalu lengannya ditarik dan dibawa keluar wad tersebut meninggalkan Ainur dan Jem berdua-duaan.
"Awak tahu BDSM ?"
"Tak"
"Jadi awak tak payah tahu"
"Eh kenapa pula ?! Saya pun salah seorang doktor di sini !"
"Bondage, Discipline, Sadism and Masochism" jawapan ringkas dari Doktor Aisya membuatkan mata Doktor Razi terbeliak.
"Awak ingat tak penyakit.... Pedophile ?""Haah, mestilah saya tahu. Kenapa ?"
"Budak tu...........hiks" lantas air mata yang ditahan sebentar tadi mengalir. Lantas doktor Razi menarik Doktor Aisya yang layaknya isteri yang sah ke dalam dakapan.
"Sama macam Arissa kita..." Doktor Razi kehilangan kata-kata sebaik nama itu terbit dibibir Aisya. Nafas terasa sesak dan dakapannya dieratkan.
🍁
🍁
🍁p/s : Aku tak tau kenapa aku rasa hambar. Ihiks. Nak aku guna memes tak ? Tak, aku gurau. wkwkwkwkw
"Harris !" Harris mendongak kepala dan secara serta-merta keluhan berat dilepaskan.
"You buat apa dekat sini ? I kan dah cakap, jangan kacau I bila I masih dalam pejabat..."
"Tapi I rindu you... You tak rindu I ke, darling ?" Harris menepis jari mulus Rebecca dari menyentuh pipinya.
YOU ARE READING
[OG] Obses for my Wife
RomanceWas: Her Love + Obsession Sambungan seterusnya di Acc baru : @wanasugar Obses mengejar cinta si isteri;) MOST IMPRESSIVE RANKINGS ♥️ 👁️👄👁️ #11 for SAD [12/9/20] #23 for SAD [12/10/20]