1

8.1K 669 1.1K
                                    


K: Okej, więc czas na kolejną cześć tej książki, dlatego bez zbędnego pierdolenia zapraszam do czytania :D !

              *W pokoju Finlandii i Estonii*

F: *Wchodzi do pokoju, wyciąga z pod bluzy 2 butelki wódki i wkłada do dużej szafy. Po chwili wyciąga kilka kolejnych butelek z tym alkoholem z torby i również wkłada do szafy*

E: Skąd ty masz tyle wódki ?! Nie sądzisz, że przesadzasz z alkoholem ?? Uzależnisz się od tego !

F: Nie martw się, prędzej uzależnię sie od samookaleczenia.

E: To jeszcze gorzej, bo to szybciej zabija, *przytula Finlandię* a ja nie chcę, żebyś odszedł...

F: Nie martw się. Poza tym i tak moje życie jest bezsensu, napewno znajdziesz sobie kogoś lepszego niż ja... Nie jestem ciebie wart, Est...

E: Jesteś... I to jak... *pociąga nosem*

        *W pokoju Rosji, Białorusi i Ukrainy*

R: Wiesz Białoruś, Franca to nieźle pojechał z tym kursem gotowania dla Anglii.

U: Weźcie już nie mówcie na Francję „Franca", bo to nie miłe.

B: Zakochałeś się w nim ? Niestety muszę cię zasmucić, że on już małżeństwem z W. Brytanią, *szeptem* ale ja cały czas jestem wolny...

U: Co powiedziałeś pod koniec ?

B: Nieważne...

R: W ogóle Ukrainko co mi zrobisz jak nie przestanę mówić na Francję „Franca" ?

U: To samo co Polsce w Wołyniu :D.

R: Ty ?! Ty ?! Haha !! Ty mały, biedny, słaby, Ukraina ?! Już to widzę. Я ledwo bym cię dotknął i już cała podłoga byłaby w twojej nędznej krwi. Poza tym nikt cię nie chce w tym pokoju, więc wypierdalaj do szafy. *popycha Ukrainę i niebiesko-żółty kraj wpada do szafy, po czym Rosja ją zamyka*

U: MASZ MNIE NATYCHMIAST WYPUŚCIĆ, BO KURWA NIE RĘCZĘ ZA SIEBIE !!!

R: Tak, tak nic mi nie zrobisz, a do unii NIGDY cię nie przyjmą.

B: Ej, ale nie możemy go tu tak trzymać bez jedzenia i picia.

R: Oj tam, wielki głód przeżył to siedzenie w szafie bez jedzenia też wytrzyma.

U: NIE, NIE, NIE, *załamuje mu się głos* P- POŻAŁUJESZ WSZY- WSZYSTKIEGO CO M- MI ZROBIŁEŚ...

R: Dobra, dobra, już nie będę tak chamski, dam ci butelkę z wódką i coś do żarcia. Białoruś  skocz po coś pysznego do kuchni !

B: Oke !

                  *Tymczasem w kuchni*

Fr: Słyszałem, że ponoć lubisz gotować, a zwłaszcza dania zawierające papryczki.

W: *bierze gryza kanapki z papryką* Uhm.

Fr: To może byśmy założyli własną restaurację z francuskimi i paprykowymi potrawami ? *gryzie kawałek bagietki*

W: Hmm... Przyznam, że pomysł nie głupi. Mam już nawet nazwę dla naszej restauracji !

Fr: Jaką ?

W: Francusko-paprykowy Raj !

Fr: No spoko.

B: *wchodzi do kuchni* Cześć wszystkim !

W i Fr: Hejo Białoruś !

B: *otwiera lodówkę i rozmyśla* Wiecie co lubi jeść Ukraina ?

Fr: Uuu przez żołądek do serca (  ͡° ͜ʖ ͡° ) ??

B: Otóż nie tym razem. Wraz z Rosją zamk... nieważne, po prostu jest głodny, a ja chcę mu coś przyrządzić do zjedzenia.

Fr: Z tego co pamiętam co on kocha, wręcz ubóstwia boczek...

B: Hmmm...

Fr: Kiedyś do mnie przylazł i opowiadał historie ze swojego życia oraz prosił, żebym przyjął go do unii.

B: O ! Jest boczek ! Teraz jeszcze jedno pytanko, mam go przysmażyć czy co ?

Fr: Ja jadłem kiedyś taki wpół surowy...

W: Wcale się nie dziwię, skoro Brytania pewnie go przyrządził XDD Nie no zrób mu przysmażany, bo smaczniejszy.

B: Spoczko.

   
               *W pokoju Polski i Niemca*

N: *Kończy rozpakowywać walizkę*

P: Niemcy...

N: Tak ?

P: Mam pytanie... Czemu twoja rodzina znęcała się nad moją ??

N: Oh Polen, to było już bardzo dawno temu, kiedy, któryś z twoich przysłów był poganinem. Ktoś tam z mojej rodziny chciał go nawracać na chrześcijaństwo i ciągle na niego napadał. Potem w mojej rodzinie dręczenie twojej rodziny stało się już tradycją...

P: *mówi załamującym się głosem* No to zajebista tradycja... *rozpłakuje się* Twój dziadek wraz z dziadkiem Rosji pokroili mi babcię, a twój ojciec i ZSRR zabili moją matkę... Musiałem mieszkać u ZSRR...

N: Polen przepraszam, ja nic nie mogłem wtedy zrobić sam byłem jeszcze dzieckiem... ale widziałem twoje cierpienie, więc postanowiłem,  że jak dorosnę to nie będę dla ciebie taki jak moi przodkowie...

P: Rozumiem. Mam jeszcze jedno pytanie. Kim jest dla ciebie Cesarstwo Niemieckie ??

N: Eeee, no jest moim wujkiem, a co ?

P: Tylko nie mów tego nikomu...

N: Dobrze możesz mi zaufać.

P: Gdy byłem mały to on mnie... molestował... *płacze*

N: Co za sukinsyn ! Dzięki Bogu, że siedzi teraz w więzieniu.

P: Naprawdę ? *pociąga nosem*

N: Ja, ale nie wiem za co.

P: Wiesz ja idę pooglądać telewizję.

N: Mogę iść z tobą czy wolisz pobyć sam ?

P: Chcę być sam...

N: Gut...

++++++++++++++++++++++++++++++++

*Komentarze uczestników odnośnie pierwszej części programu*

U: *Z sarkazmem w głosie* Nie no przyznam, że zajebiście siedziało się w szafie, ale chociaż dobrze, że dostałem pyszny boczuś do zjedzenia od Białorusi.

N: Dowiedziałem się okropnej prawdy o przeszłości Polski. Ciągle nie mogę w to uwierzyć...

W: Nie mogę się już doczekać jak wygram swoje 100 tysi, bo chcę jak najszybciej wraz z Francą, znaczy Francją założyć naszą restaurację Francusko-paprykowy Raj, dodam tyle, że jak tylko to się uda to każdy kto zagwiazdkuje tą cześć dostanie 20% rabatu na wszystkie potrawy !

As: Z kolei ja praktycznie cały dzień spędziłem na oglądaniu ulotek o ośrodkach narciarskich. Znalazłem już 2, które bardzo mnie interesowały.

Zamknięci (Countryhumans)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz