K: No dobra, więc z programem żegna się.....
NA REKLAMY CZAS TU RU RU RU RU !!
K: Uwaga zapraszam wszystkich na moje inne książki, czyli „Najbardziej irytujące typy ludzi", „Gejuszek Polska" oraz „Chyba się załame..." ;)
To tyle !REKLAM KONIEC TU RU RU RU RU !!
K: Więc wypada !!! Estonia !!!
E: Na serio ? Czemu akurat ja ?
K: No cóż inni tak zagłosowali 💁♀️
E: *płacze i wychodzi z budynku*
K: No, więc no wracajcie do swoich zajęć.
*Jakiś czas później*
R: Ej wszystkie pozostałe kraje ! Może zrobimy imprezkę z okazji odpadnięcia Estonii ( ͡° ͜ʖ ͡° ) ?
Wszyscy: Jasne !!
P: Nie mam zamiaru imprezować z Niemcem !! Jeszcze znów mi coś zrobi !! W ogóle ktoś ma farbę ? Najlepiej niebieską.
Fr: Ja mam jeszcze trochę, ale po co ci ona ?
P: Bo chcę zamalować swój czerwony kolor na fladze, ponieważ Niemcy tez ma czerwony.
N: Boże Polska jak ty dramatyzujesz ._. Każdy tutaj kraj ma czerwony kolor na fladze.
U: A ja nie ma czerwonego fladze :c Finlandia w sumie też.
F: *podchodzi do Ukrainy i przykłada mu nóż pod szyję* Nawet nie myśl, że sprawie sobie czerwony kolor na fladze !!
U: F- Fin, s- spo- spokojnie... Mógłbyś zabrać t- ten nóż od mojej szyi ? *nerwowo się uśmiecha*
F: Dobra *zabiera nóż od jego szyi*
U: Hehe, to ma ktoś tą czerwoną farbę ?
P: I niebieską ?
Fr: Ja mam większość kolorów farb. Chodźcie do mojego pokoju.
U: Oki :D
P: Ej Ukraina przynieś mi też niebieską, bo nie chcę przebywać w pokoju, w którym mieszka Niemcy.
N: Nie dramatyzuj Polska ._.
P: Zamknij się gwałcicielu !!!
Fr: No to chodź po farby Ukraina.
*jakiś czas później pokój Polski i Węgier; Polska i Ukraina malują się farbami*
U: *malując sobie czerwony pasek między niebieskim a żółtym* Wiesz szkoda, że nie mamy zmieniacza ciał. Wtedy ja bym się z tobą zamienił i każdy miał by taką flagę jak chce, ja z czerwonym, a ty bez niego.
P: Ale Niemcy też ma żółty na fladze...
U: Ehh, SERIO ?! Ja bym wybaczył Niemcowi, bo by jeszcze mnie z unii wyrzucił...
P: Szczerze mi aż tak bardzo nie zależy na byciu w unii, a zwłaszcza z Niemcem...
U: Ja bym właśnie bardzo, bardzo chciał być w unii :c
P: To się staraj... *maluje ręce na niebiesko*
*Salon*
W: *Ogląda telewizję*
N: *wchodzi i staje przed telewizorem*
W: Ej cały ekran zasłaniasz >.< !!
N: Jak pogadamy to odsłonię !
W: No o czym chcesz gadać ?
N: Jesteś najlepszym przyjacielem Polski c'nie ?
W: Tak, a co ?
N: Pewnie dużo gadacie. Powiedz mi czy on mówi o mnie jakieś złe rzeczy ?
W: O tobie gadamy bardzo mało. On stara się o tobie zapomnieć i nie lubi jak ktoś wymawia twoje imię.
N: Okej, dzięki... A powiesz mi co on lubi ?
W: No wiesz, pierogi, rzeczy galaxy, przeklinanie, alkohol i nie wiem co jeszcze.
N: Spoko, tyle wystarczy ( ͡° ͜ʖ ͡° )....
++++++++++++++++++++++++++++++++
*Komentarze*
P: Dziwnie czuje się w niebieskim, ale chyba się przyzwyczaję.
U: Szkoda, że Polska zamalował swój czerwony pasek i Finlandia nie chce sobie domalować. Wtedy każdy by miał czerwony na fladze :c
N: Mam już pomysła co zrobić ( ͡° ͜ʖ ͡° ) ( ͡° ͜ʖ ͡° )
J: Szkoda, że Estonia wypadł, bo teraz nie mam z kim shipować Fina, a Finest to jest jeden z moich ulubionych shipów :c
A: Nie mogę się już doczekać kolejnej imprezki z moim Rosyjką ( ͡° ͜ʖ ͡° )...
CZYTASZ
Zamknięci (Countryhumans)
Fanfiction⚠️ Uwaga cringe alert! (Stara książka) Zamknięci to program, w którym 13 krajów zostaje zamknięta w budynku, gdzie nie ma internetu, telefonów, laptopów itp. Jak sobie poradzą sobie nasi bohaterowie i kto wygra ?? UWAGA WSZYSCY W TEJ KSIĄŻCE, oprócz...