*Następnego dnia; kuchnia*
P: *siedzi przy stole i chleje wódkę*
W: Polska, co ty tyle pijesz ?
P: Chcę umrzeć...
W: Jak umrzeć ?!!?!!
P: Normalnie ! W sumie lepiej pójdę po żyletki do Fina, bo pewnie ma.
W: Ale czemu ?!?!
P: Niemcy mnie.... Wiesz co się działo na imprezce, rzucił mnie w krzaki i...
W: No tak, ale to nie powód, aby popełnić samobójstwo !
P: Nie wiesz jaki dla mnie to ból ! Nie wiesz ile przeszedłem !!
W: Jezu !! Raz cię Niemiec w krzakach, po pijaku, przeleciał i już robisz wielki problem !
P: Nie znasz całej prawdy... ale ro nieważne....
Austria odpadł z programu c'nie ?W: No tak, no i ?
P: No i mogę mieć z tobą pokój ?? Boję się Niemca... Straciłem do niego zaufanie...
W: Okej, pakuj swoje rzeczy i „wprowadzaj" się do mnie.
P: Dzięki *tuli Węgra*
*Pokój Polski i Niemca*
P: *wchodzi*
N: *wstaje z łóżka, podchodzi do Polski i łapie za rękę* Polen, ja naprawdę przepraszam... Przecież byliśmy pijani, wiesz, że na trzeźwo nigdy bym tego nie zrobił !!! Wybacz !
P: Po pierwsze: Puszczaj moją rękę !!! *wyrywa rękę* Po drugie: Nie mów na mnie Polen !!! Tak trudno zrozumieć, że mam na imię Polska ?! Po trzecie: Sorry, straciłem zaufanie do ciebie. Poza tym wcale nie byłeś tak mocno spity ! Po czwarte: „Przeprowadzam" się do Węgra i nie mam zamiaru cię widzieć !!!
N: Ale, Pole... znaczy Polska...
P: Nie ! Nie mów do mnie teraz !!! *otwiera szafę i zaczyna pakować swoje rzeczy do torby*
*W pokoju Rosji, Białorusi i Ukrainy*
A: *Puka do drzwi*
R: Proszę !!
A: *wchodzi* Hey Russia and Ukraine ! What's up ?
R: А xорошо. (A dobrze)
U: У меня тожа. (U mnie też)
A: Gdzie jest Białoruś ?
R: A założył sobie na dworze ogródek z ziemniakami i poszedł do niego.
A: Spoko, so Russia I want pogadać z tobą na osobności.
R: Okej, wypad bachorku !
U: Hej ! Jestem tylko kilka lat młodszy od ciebie T^T !
R: To nie zmienia faktu, że wypad. Wychodzisz po dobroci, albo ja cię wyniosę.
CZYTASZ
Zamknięci (Countryhumans)
Fanfiction⚠️ Uwaga cringe alert! (Stara książka) Zamknięci to program, w którym 13 krajów zostaje zamknięta w budynku, gdzie nie ma internetu, telefonów, laptopów itp. Jak sobie poradzą sobie nasi bohaterowie i kto wygra ?? UWAGA WSZYSCY W TEJ KSIĄŻCE, oprócz...