*Kuchnia; Węgry i Francja siedzą przy stole*
Fr: Więc o czym chciałeś pogadać ??
W: Słuchaj, tylko nie mów tego Polsce, bo mnie zatłucze.
Fr: Spoko, mów dalej.
W: Chciałbym bym cię prosić, abyś nie zarywał do Niemca, poza tym Anglia nie jest o ciebie zazdrosny ?
Fr: Anglią to ty się nie martw. Z kolei czemu mam nie zarywać do Niemca ???
W: Bo, hehe, nie mów tego nikomu...
Fr: Kochasz go ( ͡° ͜ʖ ͡° ) ?
W: Nie, ale Polska jest o niego zazdrosny ( ͡° ͜ʖ ͡° )...
Fr: Uuu, czyli pewnie go kocha ( ͡° ͜ʖ ͡° )...
W: Możliwe ( ͡° ͜ʖ ͡° )...
Fr: Trzeba coś z tym zrobić ( ͡° ͜ʖ ͡° )... Zeswatamy ich !
J: *magicznie się teleportuje* Kogo swatamy ( ͡° ͜ʖ ͡° ) ( ͡° ͜ʖ ͡° ) ???
W: Polskę i Niemca ( ͡° ͜ʖ ͡° ).
J: Ja już wiem co zrobię ( ͡° ͜ʖ ͡° )...
*Pokój Ukrainy i Białorusi*
U: *mówi smutnym głosem siedząc w szafie* P- panie Związku Radziecki, proszę, proszę, proszę, wypuścić mnie z szafy !
B: Nie musisz mówić tak oficjalnie ;D
U: To jak mam mówić ?
B: *otwiera szafę*
U: B- Białoruś ?!
B: Uhm ! *miło się uśmiecha*
U: Ale...
B: Pewnie chcesz zapytać po co udawałem ZSRR, więc tak, zrobiłem to po to, aby przenieść cię do mojego, teraz to już naszego, pokoju.
U: Przecież zgodziłbym się, aby mieć z tobą pokój. Nie musiałeś mnie „porywać".
B: W sumie mogłem się domyślić, że lepiej by ci było sam na sam ze mną, bez Rosji.
U: T- Tak... poza tym ciebie lubię najbardziej ze wszystkich tu osób... *szeptem* A może nawet coś więcej niż lubię...
B: No i widzisz. Też z tych wszystkich osób to najbardziej ciebie lubię ^^, ale przyznaj, że z takim niby porwaniem było ciekawiej.
U: Może i tak, ale mało co na zawał nie padłem, hehe... *drapie się po karku*
*Rosja wchodzi do kuchni*
R: *podchodzi do stołu, przy którym siedzą Francja, Węgry i Japonia* Привет, co się tu dzieje ?
J: O hejo Rosja ! Próbujemy zshipować Polskę z Niemcem.
R: Ok, jaki macie plan ?
J: No, więc Niemiec chodzi się kąpać o godzinie 20:45. Około 20:50 powiemy Polsce, żeby poszedł komuś po coś do łazienki. Natknie się na pewnie gołego Niemca ( ͡° ͜ʖ ͡° ), więc przez około 2 minuty będzie się na niego gapił i wtedy zamkniemy łazienkę.
W: Spoko plan, tylko problem w tym, że Polska po nic wam nie pójdzie, to prędzej my jemu pójdziemy...
R: Dlatego mam lepszy plan ( ͡° ͜ʖ ͡° )... *podchodzi do szafki z patelniami i wyciąga największą z nich*
W: Co masz na myśli ??
R: Pogramy w pseudo ruską ruletkę...
Fr: O co w tym będzie chodzić ?
R: Jedna z osób, którą będę na początku ja, weźmie patelnię i zacznie się kręcić z zamkniętymi oczami. Gdy przestanie to uderza tym przedmiotem osobę, którą ma na wprost siebie. Ja będę podglądywał, aby specjalnie wypadło na Polskę i walnę go do nieprzytomności. Następnie komuś z was dam patelnię i zrobi to samo Niemcowi. Potem wyniesiemy ich do jakiegoś pokoju, gdzie ich zamkniemy ;).
J: Wow, genialne !!! Lepsze niż mój pomysł !
R: Więc co ? Zbieramy ekipę !
W: Taak ! Tylko, że nie chcę potem od kogoś oberwać...
R: Nie martw się. Zrobimy tylko te dwie jakby rundy.
W: To zbieramy ekipę !
++++++++++++++++++++++++++++++++
*Komentarze*
J: Miejmy nadzieję, że nasz plan się powiedzie ( ͡° ͜ʖ ͡° ) ( ͡° ͜ʖ ͡° )
R: Szczerze wolałbym z tą patelnią przywalić Ukrainie niż Polsce.
U: No nareszcie wolny, mam nadzieję, że nikt mnie nie zamknie w szafie po raz 3 !
CZYTASZ
Zamknięci (Countryhumans)
Fanfiction⚠️ Uwaga cringe alert! (Stara książka) Zamknięci to program, w którym 13 krajów zostaje zamknięta w budynku, gdzie nie ma internetu, telefonów, laptopów itp. Jak sobie poradzą sobie nasi bohaterowie i kto wygra ?? UWAGA WSZYSCY W TEJ KSIĄŻCE, oprócz...