10

4K 241 175
                                    


*Jakiś czas później; Na korytarzu*

R: *kręci się z patelnią w ręku, lekko podglądając*

U: *szeptem, zaciskając kciuki* Byle nie na mnie, byle nie na mnie...

R: *staje w miejscu, kierując patelnię w stronę Polski* Dobra, kimkolwiek jesteś czas na wpierdol ^^ !!

P: Mój Boże, jak mus to mus... jak gramy to gramy... Tylko nie mocno !

R: *bierze zamach i uderza Polskę z całej pety*

P: *pada na ziemię i traci przytomność*

R: *otwiera oczy* Oh, sorki Польша. Kto chce teraz patelnię ? *wyciąga przed siebie patelnię*

J: Ja ! *bierze patelnię od Rosji, zamyka oczy i zaczyna się kręcić*

E: Ciekawe na kogo wypadnie ?

F: Nie wiem, ale w następnej rundzie ja chcę przyjebać komuś patelnią, a zwłaszcza Rosji :).

E: Okej... Ja się lepiej nie odzywam...

J: *staje przed Niemcem, bierze zamach i uderza go w głowę*

A: Jeszcze ten pusty dźwięk przywalenia Niemcowi w łeb XDD

N: *traci przytomność i upada na ziemię*

R: Wiecie co, może będziemy uderzać delikatniej, bo zaraz każdy nam tu zejdzie.

A: Ok, ale wynieśmy te trupy do jakiegoś pokoju.

W: Racja ! Finlandia pomóż nam, bo ty też jesteś silny.

F: Niech wam będzie, ale pod warunkiem, że ja mogę w następnie rundzie przywalić komuś patelnią.

A: Good ! Come on !

*Rosja, USA, Węgry i Finlandia biorą Polskę oraz Niemca i wynoszą do jednego z pokoi*

*Pokój Francji i Niemca*

W: Dobra, oni pośpią sobie jeszcze przez około 5 minut. Może lepiej stąd wyjdźmy ?

F: Ja z miłą chęcią. Zwłaszcza, że teraz będzie moja kolej w naszej grze !

R: Spoko wyłazimy.

F, R, W i A: *wychodzą z pokoju*

A: *wyciąga klucz i zamyka drzwi* Tak będzie lepiej ( ͡° ͜ʖ ͡° ).

F: Jak tam chcesz...

   *Jakiś czas później; Pokój Francji i Niemca*

P: *powoli otwiera oczy i masuje się po głowie* Ale mnie łeb boli... Co się stało ? Gdzie ja jestem ? Czemu mam guza na głowie ?! Czemu ja leżę.... NA NIEMCU ?!?!! *wstaje z Niemca i odchodzi na drugi koniec pokoju* Muszę iść się teraz porządnie umyć, aby nie zarazić się jego dzbanizmem !

N: *masuje się po głowie, na której również ma guza* Kto to tak krzyczy ? *otwiera oczy* Polen, co ty tu robisz ?!

P: Tak trudno jest ci się nauczyć, że nazywam się POLSKA, a nie POLEN ?!!??!

N: A ja tak naprawdę nazywam się Deutschland, a nie Niemcy !! I jakoś problemów ci nie robię !!

P: Dobra to ja będę mówić na ciebie Deutschland, a ty na mnie Polska lub najlepiej wcale się do siebie nie odzywajmy !!

N: Czemu jesteś dla mnie taki chamski ??

P: Sam sobie na to zasłużyłeś...

N: Czym ?

P: Gwałtem w krzakach !!

N: Byłem pijany ! Na trzeźwo nie zrobiłbym tego !

P: Nie mam do ciebie za grosz zaufania ! Wychodzę stąd ! *próbuje otworzyć drzwi* No kurwa, chyba się zatrzasnęły T^T !

N: To posiedzimy tutaj (  ͡° ͜ʖ ͡° )

P: Albo wyskoczę oknem :) *podchodzi do okna i widzi, że przy nim wyrasta jakaś roślina, która utrudnia otwarcie okna*

N: Chyba jednak nie ( ͡° ͜ʖ ͡° )

P: Możesz się na mnie nie gapić jak pedofil ? Przydaj się na coś i spróbuj otworzyć drzwi !

N: Albo poudajmy, że się dymamy, wtedy będą chcieli to zobaczyć i nas wypuszczą.

P: Nieee....

N: Tylko trochę pojęcz.

P: Ah, ah Niemcy przestań już~ Wystarczy ?

N: Jeszcze trochę.

P: Co ci tak na tym zależy ?

N: Chcę stąd po prostu wyjść.

P: Niech ci będzie...

J: *magicznie się pojawia wywarzając drzwi* Czyżbym słyszał jakieś ciekawe dźwięki (  ͡° ͜ʖ ͡° ) ?

P: Wydawało ci się, a teraz sorki, ale wychodzę.

++++++++++++++++++++++++++++++++

F: Szczerze ta gra z patelnią była fajna.

R: Ciekawe jak tam Polska i Niemcy spędzili czas ( ͡° ͜ʖ ͡° ) ?

J: Myślałem, że będę mieć materiały na Hentai z Gerpol, a ty się okazało, że się przesłyszałem ( ͡° ʖ̯ ͡°)

P: Dzięki Bogu nie siedziałem w tym pokoju zbyt długo z Niemcem, bo przecież bym go rozszarpał !

Zamknięci (Countryhumans)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz