Πήγα στην Mia και της είπα πως θα φύγω. Πήρα τα πράγματα μου και βγήκα απο το κλαμπ. Φώναξα ένα ταξί και πήρα τον δρόμο για το σπίτι μου. Έφτασα μπροστά στην πόρτα και προσπάθησα να την ξεκλειδώσω χωρίς να κάνω θόρυβο για να μην ξυπνήσω τον μπαμπά μου. Ανέβηκα στο δωμάτιο μου και ξάπλωσα με τα ρούχα επειδή είμουν ψόφια!! Ο ήλιος πέρασε μέσα απο τις κουρτίνες μου και με έκανε να ξυπνήσω. Σηκώθηκα και κατευθήνθηκα προς το μπάνιο. Εκεί έκανα μπάνιο βγάζοντας όλη την μυρωδιά του τσιγάρου απο πάνω μου. Αφού τελείωσα τύλιξα το σώμα μου με μια άσπρη πετσέτα. Έβαλα την πρωινή ενυδατική μου κρέμα και μάζεψα τα μαλλιά μου έναν ατημέλητο κότσο. Όμως πρόσεξα κάτι που μου χάλασε την διάθεση. Ήταν όχι μια πολύ μεγάλη αλλά ορατή μωβ πιπιλιά. Πήρα κατευθείαν την πούδρα και το make-up μου και το κάλυψα. Το αποτέλεσμα ήταν αρκετά ικανοποιητικό!
Αλλά για να είμαι σίγουρι πως δεν θα την δει κανείς άφησα κάτω τα μαλλιά μου και τα χτένισα.
Πήγα στην ντουλάπα μου και έβαλα τις αγαπημένες μου φόρμες (φώτο πάνω) και βάφτηκα με foundation, μάσκαρα και μολίβι.
Κατέβηκα κάτω στην κουζίνα όπου ήταν ο μπαμπάς μου.Ρ- Τι έγινε προς τι τέτοια χαρά;
Α- Σήμερα αν θυμάσε θα έρθει η Daysi με τον γιο της για να μείνουν μαζι μας.
Ρ- Κοίτα δεν θέλω να σου χαλάσω το χατίρι αλλά εγώ θα λείπω... έχω κανονίσει!
Α- Όχι Paola όχι!! Σου το είχα πει πριν πολύ καιρό για να είσαι ελεύθερη για αυτή την μέρα!!
Ρ- Αμάν ρε μπαμπά! Δεν μπορώ να ξεκανονίσω τώρα! Υποσχέθηκα στην Mia να πάμε για τρέξιμο!!
Α- Αν θες μπορείς να βγεις τώρα και να έρθεις κατα της 12 για να μαγειρέψουμε...
Ρ- Καλά.. πάω να πάρω την Mia να δω αν την βολεύει!......................................
Πήγα πάνω και την πήρα.
ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ
Μ- Έλα ρε... στον ύπνο σου με έβλεπες;
Ρ- Ναι ρε... εσένα έβλεπα και τρόμαξα!
Μ- Μπράβο ρε ωραία φίλη είσαι!
Ρ- Έλα... αφού ξέρεις πως σε πειράζω... τέσπα ήθελα να σου πω πως το απογευματινό ακυρώνετε γιατί θα μας πατσικωθεί η Daysi και ο γιος της!! Για αυτό αν θες θα πάμε τώρα..
Μ- Καλή ιδέα αλλά δυστιχώς δεν μπορώ. Με θέλει η μάνα μου για κάτι δουλειές.
Ρ- Οκαυ δεν πειράζει... θα βγω μόνη μου!
Μ- Οκαυ! Αα να ξέρεις θέλω λεπτομέρειες για τον γιο της!!
Ρ- Οκαυ! Πιστευω πως θα έρθει κανένα φυτό.
Να δω πως θα την παλέψω!! Τέσπα τα λέμε μετά φιλιά!!
Μ- Χαχα φιλιά!
Μόλις έκλεισα το τηλέφωνο κατέβηκα κάτω και ενημέρωσα τον μπαμπά μου και στη συνέχεια βγήκα απο το σπίτι.Μετά απο αρκετή ώρα σταμάτησα το τρέξιμο και άρχισα λίγο λαχανιασμένη το περπάτημα. Ταυτόχρονα ήπια κάποιες γουλιές δροσερού νερού απο το μπουκαλάκι μου.
Καθώς περπατούσα άνετη και ανενόχλητη πέρασα έξω απο το γύπεδο ποσοσφαίρου. Εκεί βρισκόταν μια παρέα αγοριών. Άκουσα κάποια σφυρίγματα αλλά δεν έδωσα σημασία. Τι λυγούρια θεέ μου!!
Ξαφνηκά όμως άκουσα κάτι άλλο...?- Paola!!!!
YOU ARE READING
My stepbrother❤️
RomanceΠάολα και Έρικ δύο 18χρονα που γνωρίζονται και έρχονται πιο κοντά μεταξύ τους στο κλαμπ. Ποιά θα είναι όμως η αντίδρασή τους όταν μάθουν πως θα γίνουν ετεροθαλής αδέρφια; Θα συνεχίσουν να ζουν τον ερωτά τους κρυφά απο τους γονείς τους; Θα αγωνιστο...