Mia- Έλα ρε Paola, δεν θα σε παρακαλάω για πολύ ακόμη... Ξεκόλλα λίγο απο το σπίτι σου είναι Σάββατο!!
Paola- Εντάξει εντάξει... Αν είναι να σταματήσεις να με πρήζεις, θα βγούμε!
Της απάντησα αφήνοντας ένα αχνό γέλιο.Μ- Εε αφού δεν μπορείς να μου αρνηθείς!
P- Θα δεχόμουν τα πάντα για να απαλλαχτώ απο την γκρίνια σου. Χαχαχα θα περάσω στις 01:00 να σε πάρω.
Μ- Αφού ξέρεις, είμαι μέρος την γοητ...
Ρ- Ωχχ άρχισες πάλι! Τα λέμε απο κοντά love you!
Μ- Me too babygirl!Bye.•Ήρθε η ώρα για συστάσεις•
Ονομάζομαι Paola Fernandez
Είμαι 18 χρονών και τελείωσα το σχολείο.
Μένω στη Φλόριδα στο Μαϊάμι με τον πατέρα μου, η μητέρα μου έχει πεθάνει στην γέννα.
Ο πατέρας μου ονομάζετε Almpert και εδώ και ένα χρόνο αποφάσισε να προχωρήσει στην ζωή του.
Έχει σχέση με μία κυρία Daysi με την οποία τα πάνε σοβαρά και σκοπεύουν να συγκατοικήσουν.
Με τον άντρα της έχουν χωρίσει και έχει εναν γιο στην ηλικία μου και μια μεγαλήτερη κόρη.•Back to story•
Η ώρα ήταν περασμένη και αποφάσισα να αρχίσω να ετοιμάζομαι. Πήγα στο μπάνιο του δωματίου μου και αφού γέμισα την μπανιέρα με καφτό νερό, και πρόσθεσα το αγαπημένο μου αφρόλουτρο με άρωμα βανίλιας. Ώθησα μέσα τον εαυτό μου και αφέθηκα στο υπέροχο άρωμα ελεύθερη. Αχχ πόσο πολύ λατρεύω αυτην την αίσθηση..
Πήρα το σφουγγάρι μου και άρχισα με απαλές κυκλικές κινήσεις να τρίβω όλο μου το σώμα.
Μετά απο μία ώρα χαλάρωσης τύλιξα το σώμα μου με μια πετσέτα και προχώρησα προς την ντουλάπα μου. Η πιο δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία μιας εξόδου... το να αποφασίσεις τι θα φορέσεις!!........................................
Κοιτάχτηκα για μια τελευταία φορά στον καθρέφτη. Το μπλε σκούρο φόρεμα μου αγκάλιαζε τέλεια την σιλουέτα μου και αναδείκνυε όλη την πλάτη μου χάρη στο σκίσιμο που είχε με αποτέλεσμα να φένεται και το ταττουάζ μου. Για να ολοκληρώσω την εμφάνιση μου έλειπε να προσθέσω στο μακιγιάζ μου σκούρο καφέ matte κραγιόν και έτοιμη!
Κατέβηκα κάτω όπου βρήκα τον μπαμπά μου να κάνει κάτι στο λάπτοπ του.
Ρ- Φτάνει μια πήγε! Και αυριο μέρα είναι!
Α- Paola μου! Ούτε που σε άκουσα να κατεβένεις! Είσαι έτοιμη;
Έκανα μια περιστροφή γύρω απο τον εαύτο μου χαρίζοντας του ένα χαμόγελο και του έγνεψα.Ρ-Πως σου φαίνομαι μπαμπά;
Α- Κούκλα όπως πάντα πριγκίπισσα!
Σηκώθηκε και με αγκάλιασε. Πήρα τα κλειδιά του αυτοκινήτου και πριν φύγω μου είπε
Α- Με προσοχή! Αν νιώθεις μετά ότι δεν είσαι σε θέση να οδηγήσεις θα πάρεις ταξί!
Ρ- Ναι μην αγχώνεσαι φιλάκια πολλά! Σ'αγαπώ μπαμπά!
Του έστειλα ένα φιλί και βγήκα απο το σπίτι.
Μπήκα στο αυτοκίνητο, φόρεσα ζώνη και ξεκίνησα για το σπίτι της Mia. Αύριο είναι η μεγάλη μέρα. Θα γνωρίσω τον μελλοντικό ετεροθαλή αδερφό μου. Με την Daysi και τον μπαμπά μου έχουμε βρεθεί αρκετές φορές αλλά πάντα ο γιος της ήταν απών.. Για να δούμε λοιπόν αυριο!
VOUS LISEZ
My stepbrother❤️
Roman d'amourΠάολα και Έρικ δύο 18χρονα που γνωρίζονται και έρχονται πιο κοντά μεταξύ τους στο κλαμπ. Ποιά θα είναι όμως η αντίδρασή τους όταν μάθουν πως θα γίνουν ετεροθαλής αδέρφια; Θα συνεχίσουν να ζουν τον ερωτά τους κρυφά απο τους γονείς τους; Θα αγωνιστο...