Πήγα να σηκωθώ αλλά ένα χέρι με έπιασε απο την παλάμη μου. Ένοιωσα για άλλη μια φορά αυτήν την ανατριχίλα εξαιτίας της αναπνοής του που "έκαιγε" τον λαιμό μου λέγοντας:
Ε- Ελπίζω να μην είναι κανένας γκόμενος!!
Μου ψιθήρισε.Ρ- Και να είναι λόγος δεν σου πέφτει!
Του απάντησα ψιθηρίζοντας και έφυγα με προορισμό το δωμάτιο μου.Μόλις ανέβηκα πάνω άρχισα να λέω στην Mia τα νέα μου!
Δεν ήταν κάτι σημαντικό όπως είπα στους άλλους κάτω. Αυτό το έκανα για να μπορέσω να φύγω απο εκεί! Anyway, άρχισα να αναφέρω στην Mia όλα τα προηγούμενα γεγονότα και στο τέλος της είπα και το συμπέρασμα. Δηλαδή πως το αγόρι απο το μπαρ θα γινόταν ετεροθαλής αδερφός μου σε λίγο χρονικό διάστημα!!
Και άπως έτσι πέρασε η ώρα μας μιλώντας στο τηλέφωνο, ώσπου άνοιξε η πόρτα του δωματίου μου σιγά-σιγά νομίζοντας πως είναι ο μπαμπάς μου αποχαιρέτησα την Mia και έμεινα ξαπλωμένη στο κρεβάτι μου.
Έλα όμως που αντί να είναι ο μπαμπάς μου ήταν ο ERICK!!
Μόλις τον αντίκρισα πετάχτηκα απο το κρεβάτι μου ρωτώντας τον τι θέλει εδώ!Ε- Ο μπαμπάς σου με έστειλε για να δω τι κάνεις.
Αιτιολογήθηκε κλείνοντας την πόρτα.Ρ- Ωραία τώρα που είδες τι κάνω τζους!
Ε- Χα! Δεν θα με ξεφορτωθείς τόσο εύκολα μικρή!
Ρ- Όχι βέβαια... θα σε ξεφορτωθώ πιο εύκολα απ' όσο νομίζεις!!
Του απάντησα και τον έσπρωξα να βγει έξω αλλά αυτός δεν μετακινήθηκε εφόσον ήταν πιο δυνατός απο μένα.Ε- Ναι καλά σιγά μην μπορέσεις να με βγάλεις έξω! Πές τώρα ποιός ήταν στο τηλέφωνο.
Ρ- Να μην σε νοιάζει!
Ε- Όχι με νοιάζει και με παρανοίαζει!
Ρ- Γιατί; Γκόμενος μου είσαι;;
Ε- Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορώ να γίνω! Αφού είδες η μοίρα μας έφερε άλλη μια φορά στον ίδιο δρόμο!
Ρ- τσου....... πάλι αυτό δεν μου λέει κάτι γιατί απλούστατα δεν πιστεύω σε συμπτώσεις ή στην μοίρα! Όπως λες εσύ..
Ε- Κρίμα γιατί απ' όσο βλέπεις μας θέλει μαζί!
Ρ- Ποιά η μοίρα;; Χαχαχαχα ας γελάσω! Λοιπόν στο γύπεδο σήμερα το πρωί σου είπα κάτι το οποίο δεν κατανόησες απο οτι βλέπω!! Για αυτό θα το πω άλλη μια φορά..: Εγώ με άχρηστα αντικείμενα δεν ασχολούμε!! Έπειτα σε λίγο καιρό θα γίνουμε αδέρφια!!
Συμπλήρωσα για να τον νευριάσω.Η συζήτησή μας δεν εξελίχθηκε πολύ καλά αλλά ήταν ήρεμη ώστε να μην ακουγόμαστε κάτω. Βασικά τσακονόμασταν κανονικότατα αλλά ψιθυριστά!
Κάποια στιγμή εγώ είχα πλησιάσει πολύ τον Erick καθώς του μιλούσα... απο τον θυμό μου όμως όχι για τίποτα άλλο!Αυτός νευρίασε πολύ γιατί του είπα κάτι που τον πείραξε πολύ και μου έπιασε τους καρπούς μου κολλώντας με στον τοίχο.
Ε- Εμένα μικρό μου κοριτσάκι δεν θα μου ξαναμιλίσεις έτσι!!!! ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ??
Μου είπε σφίχνοντας περισσότερο τα χέρια μου. Εγώ τότε ήμουν έτοιμη να τον βρίσω ή να τον σφαλιάρω αλλά επειδή μου έπιανε τα χέρια δεν μπορούσα. Έτσι έκανα κάτι πιο πρακτικό.... του έριξα γονατιά στο κάβαλο του! Ο Erick τότε διπλώθηκε στα 2 απο τον πόνο και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ελευθέρωσε τα χέρια μου!!Ρ- 1ον: μικρό να πείς το τέτειο σου γιατί εμένα δεν μπορείς να με πείς εφόσον με περνάς μόνο 1 μήνα και 2ον: μην μου ασκείς δύναμη γιατί απο οτι βλέπεις μπορώ να το κάνω και εγώ και μάλιστα σε συγκεκριμένα σημεία!!
Και ενώ πήγα να φύγω ξαφνικά μου τράβηξε το χέρι και με ακούμπησε ξανά στον τοίχο. Εκεί κόλλησε τα σώματα μας και άρχισε να μου φιλάει τον λαιμό. Εγώ σε όλοι την διάρκεια τον έσπρωχνα μπας και ξεκολλήσει απο πάνω μου αλλά τίποτα! Μετά απο λίγο ο Erick με κοίταξε στα μάτια.
Ε- Σταμάτα γαμώτο να με σπρώχνεις γιατί και σπαταλάς τζάμπα την δύναμή σου αλλά και μου χαλάς την απόλαυση! Λες και είναι η πρώτη σου φορά!!!
Ρ- Και βέβαια δεν είναι η πρώτη μου φορά!
Ε- Ναι μωρό μου!
Ρ- Μην τολμήσεις και με ξαναπεις έτσι!!
Είπα εξοργησμένη.Ε- Όπως θες
Απάντησε και συνέχισε απο εκεί που είχε μείνει.Εγώ απο εκεί και πέρα σταμάτησα να τον σπρώχνω και ενέδωσα αμέσως. Πόσο άλλο μπορεί κανείς να αντισταθεί σε ένα μανάρι σαν τον Erick???? Πλέον μιλούσε η καρδιά..!
Ένωσα τα χείλη μας βίαια και μου έδινε φλογερά φιλιά... τα χειλη μου είχαν "πρηστεί" λίγο. Ύστερα πιάνοντας τον απο τον σβέρκο διέκοψα το φιλί μας τοποθετώντας το κεφάλι μου στον λαιμό του αρχίζοντας να του τον δαγκώνω ελαφρώς και μπόρεσα να του κάνω μια έντονη πιπιλιά. Στα χείλη του Erick σχηματίστηκε ένα μεγάλο χαμόγελο ευχαρίστησεις και ενώ ήταν έτοιμος να με σπρώξει στο κρεβάτι μου ακούστικε ένας χτύπος στην πόρτα....
Αυτός σίγουρα θα πρέπει να είναι ο μπαμπάς μου..!!!
BẠN ĐANG ĐỌC
My stepbrother❤️
Lãng mạnΠάολα και Έρικ δύο 18χρονα που γνωρίζονται και έρχονται πιο κοντά μεταξύ τους στο κλαμπ. Ποιά θα είναι όμως η αντίδρασή τους όταν μάθουν πως θα γίνουν ετεροθαλής αδέρφια; Θα συνεχίσουν να ζουν τον ερωτά τους κρυφά απο τους γονείς τους; Θα αγωνιστο...