Chapter 12

44 4 0
                                    

ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ!
ΟΣΕΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΤΕ ΤΟ.!

Ο Erick μετά απο αυτά τα λόγια με το χέρι του ακούμπησε την περιοχή μου. Άρχισε να την τρίβη σιγά σιγά. Κάποιοι σιγανοί αναστεναγμοί βγήκαν απο το στόμα μου και ο Erick χαμογέλασε. Το χέρι του μπήκε μέσα απο το κατονό μου και άρχισε να παίζει με την περιοχή μου κάνοντάς με να αναστενάζω πιο βαριά. Έγειρα το κεφάλι μου πίσω. Ξέρω πως αυτό που κάνω δεν είναι σωστό και μάλιστα καθόλου!! Αλλά δεν μπορούσα να το σταματήσω. Το σώμα μου με το σώμα του Erick έλκονταν σαν μαγνήτες. Το πάθος ξεχιλείζει.
Αμάν! Ο μπαμπάς μου!

Ρ- Er... Erick

E- Nαι

Ρ- Ο μπα.. μπα.. μπαμπαααας μου..
Φώναξα ενώ αυτός εισχόρησε μέσα μου ένα δάχτυλο και και αμέσως πρόσθεσε και άλλο ένα.

Ε- Βγήκε με την μάνα μου γιατί άργησες να έρθεις.
Απάντησε φιλώντας με και εισχορόντας τρίτο δάχτυλο μέσα μου.

Ρ- Erick...

Εγώ αναίσενα βαριά και αυτό κόμπλαρε και ερέθιζε ακόμη πιο πολύ τον Erick. Αφαίρεσε την μπλούζα μου και το παντελόνι μου. Ύστερα έβγαλε την φόρμα του. Μείναμε και οι δύο με τα εσώρουχα και ο Εrick με ανέβασε πάνω του. Του δάγκωσα ελαφρώς τον λαιμό και κατέβενα επικύνδινα προς τα κάτω. Έφτασα στον κάβαλο του και τον κοίταξα. Μου έκανε νόημα να συνεχίσω αλλά όχι.. θα τον βασάνιζα πρώτα! Στην αρχή του άφησα ένα φιλί πάνω ακριβώς απο το λάστιχο του μποξεράκι του. Μετά τεντόθηκα απαλά προς τα πάνω και τον φίλησα απαλά. Του έδωσα και δεύτερο και τρίτο φιλί στα ροζουλί χείλη του. Ο Erick έπειασε τον ποπό μου και με όθισε προς αυτόν ενώ κουνιώμασταν πάνω κάτω. Καθώς φιλιόμασταν το ένα χέρι μου πήγενε σιγά σιγά στο κάβαλό του. Το χαΐδεψα και άρχισα να κάνω κυκλικές κινήσεις με τον αντίχειρά μου, ερεθίζοντάς τον πιο πολύ!

Ε- Γαμώτο!
Είπε και έκλεισε τα μάτια του.

Του αφαίρεσα το μποξεράκι και εκείνη την στιγμή ένιωσα πως αυτή τη σκηνή την έχω ξαναζήσει.

Ρ- Erick αυτό το είχα κάνει και στο μπαρ?

Ε- Ναι!

Σύκωσα τα φρύδια μου και συνέχισα ότι έκανα πριν. Του αφαίρεσα σιγά σιγά με πολύ αργές και βασανιστηκές για τον Erick κινήσεις το εσώρουχό του. Αφού τελείωσα, ο Εrick με έβαλε απο κάτω του και μου πέταξε τα εσώρουχα στο πάτωμα.

Ρ- ΕRICK ΑΠΛΑ ΚΑΝΤΟ!!

Ο Εrick με υπάκουσε. Μπήκε μέσα μου σιγά σιγά και βγήκε με την ίδια ταχύτητα. Ύστερα μπήκε και βγήκε πιο γρήγορα και αυτό συνεχιζόταν.

My stepbrother❤️Where stories live. Discover now