-Erick-
Ήμουν στο δωμάτιο της Paola και ξάπλωνα έχοντας τα χέρια μου πίσω απο το κεφάλι μου και κοιτούσα τον χώρο. Κάποια στιγμή το μάτι μου έπεσε πάνω σε ένα ράφι της βιβλιοθήκης που είχε πολλά άλμπουμ. Μμμ αφού δεν είναι εδώ αυτή τη στιγμή, ας το εκμεταλευτώ! Σηκώθηκα πήρα όλα τα άλμπουμ και ξανα κάθησα συο κρεβάτι. Άρχισα να γυρνάω μια μια τις σελίδες του πρώτου άλμπουμ... οι φωτογραφίες ήταν απο την βάφτισή της. Ήταν πολύ γλυκούλα! Αλλά και γκρινιάρα! Στις περισσότερες έκλεγε! Έπειτα άνοιξα το δεύτερο, το τρίτο, το τέταρτο άλμπουμ. Είχα σκυλοβαρεθεί μόνο που σε αυτό το άλμπουμ ήταν οι φωτογραφίες τις απο τα 16 και πάνω. Όλες είναι μαζί με την Mia και ακόμη μια ξανθιά κοπέλα.. απο ότι βλέπω έχει πάει στην Ελλάδα. Ελλάδα?? Πως και έτσι? Μμμ τι έχουμε εδώ! Η Paola με μπικίνι. Έχει πολύ ωραίο και γυμνασμένο σώμα! Απο μικρή πήγενε στίβο.
Φφφ.. και όταν θυμάμαι εκείνη την νύχτα στο κλάμπ που αυτό στο σώμα έγινε ένα με το δικό μου. Αχχ πρώτη φορά μου πρόσφερε τόση ευχαρίστηση μια γυναίκα..!Έκλεισα τα άλμπουμ και τα ξαναέβαλα στην θέση τους. Κοίταξα έξω απο το παράθυρο και είδα ένα γαλάζιο κάμπριο αυτοκίνητο αλλά ήταν κλειστώ το πάνω, να σταθμευει έξω απο την είσοδο του σπιτιού. Μετά απο 3-4 λεπτά βγήκε απο την θέση συνοδηγού η Paola χαμογελαστή. Γύρισε και χερέτησε με το χέρι της τον/την οδηγό και αυτός/αυτή άνοιξε το παράθυρο. Πλησίασε η Paola και τα χείλη της έγιναν ένα με τα δικά ΤΟΥ. Πλέον είμουν σίγουρος για το φύλο. Ήταν ένα αγόρι με φράντζα, κάτι πέρα απο αυτό δεν μπόρεσα να δώ. Τα χέρια της είχαν μπλεχτεί στα μαλλιά του και αυτός της έπιανε το δεξί της μάγουλο. Αχχχ θα κατεβώ τώρα κάτω και θα τον σπάσω στο ξύλο, μετά θα τον πνίξω και στην τελική θα του κάψω το αμάξι στο οποίο μέσα θα βρίσκεται αυτός!! Erick σοβαρέψου! Ζηλεύω? Μα γιατί ζηλεύω? Αύριο θα είναι με άλλον, αυτόν θα τον έχει ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ! Και αυτός ο άλλος, ποιός ξέρει μπορεί να είμαι εγώ!
Η Paola απομακρύνθηκε και του χάρισε ένα απο τα πιο ωραία χαμόγελα τα οποία τα βρίσκω sexy. Μπήκε στο σπίτι και εγώ απομακρύνθηκα απο το παράθυρο. Μπήκα στο μπάνιο για να κάνω ένα ντουζ μπας και χαλαρώσω..
-Paola-
Μπήκα στο σπίτι και ανέβηκα πάνω στο δωμάτιο μου. Ήμουν πολύ χαρούμενη απο αυτό που μόλις συνέβει. Ακούμπησα με την άκρη των δακτύλων μου τα χείλη μου νοσταλγόντας αυτό το φιλί που αντάλαξα με τον Chris. Ξάπλωσα ανάσκελα στο κρεβάτι μου και δεν έπαψα να το σκέφτομαι. Τα χείλη του τόσο απαλά! Άχχ ανυπομονώ να τον ξαναδώ. Βασικά, αυτός θέλει να με ξαναδεί?? Άν όχι?? Αν μετανιώσει για ότι έγινε? Το στομάχι μου έγινε κόμπος και άρχισα να πανικοβάλομαι. Τότε ακούστικε ο χαρακτιριστικός ήχος όταν μου στειλεί κάποιος μήνυμα. Έβγαλα το κινητό μου απο την τσέπη μου και ξεκλείδωσα την οθόνη. Είχα μήνυμα απο τον CHRIS!!
YOU ARE READING
My stepbrother❤️
RomanceΠάολα και Έρικ δύο 18χρονα που γνωρίζονται και έρχονται πιο κοντά μεταξύ τους στο κλαμπ. Ποιά θα είναι όμως η αντίδρασή τους όταν μάθουν πως θα γίνουν ετεροθαλής αδέρφια; Θα συνεχίσουν να ζουν τον ερωτά τους κρυφά απο τους γονείς τους; Θα αγωνιστο...