Chapter 15

35 5 0
                                    

Ρ- Mia είμαι έγκυος!!
Της ανακοίνωσα τωνίζοντας την τελευταία λέξη.

Μ- ΤΙΙΙΙΙ??

Ρ- Αυτό που άκουσες! Βασικά μάλλον.... μπορεί...... δεν ξέρω!!

Ήμουν έτοιμη να κλάψω, μέχρι που δεν άντεξα. Λύγισα τα γόνατά μου και έβαλα το κεφάλι μου μέσα στις παλάμες των χεριών μου. Η Μia με πλησίασε και άρχισε να με παρηγορεί.

Μ- Σσσσσς, ηρέμισε. Ηρέμισε ψυχούλα μου εϊμαι εγώ εδώ για σένα! Ότι και να γίνει θα σε υποστηρίξω! Θες να μου πεις απο την αρχή τι έγινε?

Πήρα ένα χαρτομάντηλο και αφού φύσιξα την μύτη μου άρχισα να της αφηγούμαι τι έγινε χθες το βράδυ με τον Erick και τι έγινε σήμερα το πρωί. Όταν τελείωσα περίμενα αγωνιωδώς την γνώμη της, ήταν η μόνη σανίδα σωτηρίας που είχα αυτήν τη στιγμή.

Μ- Θα σου πω ψέμματα αν πω πως δεν σοκαρίστικα.! Κοίτα να δεις, σε πρώτη φάση πρέπει να σιγουρευτείς πως είσαι έγκυος.

Ξαφνικά μου ήρθε μια αναγούρα. Έτρεξα στο μπανιο κρατώντας το στόμα μου με το χέρι μου και έσκυψα πάνω απο τον νυπτίρα κάνοντας εμετό. Αφού έπλυνα το πρόσωπό μου και ξέπλυνα το στόμα μου πήγα ξανά στην Μia.

Ρ- Σορρυ, τι έλεγες?

Μ- Τίποτα ξέχνα το. Λοιπόν, είπες πως το τεστ δείχνει πως και είσαι και δεν είσαι έγκυος.

Ρ- Όχι, δείχνει πως είμαι κάπου στο ενδιάμεσο!

Μ- Γιατί εγώ τι είπα? Τεσπα πρέπει να κάνεις ένα ακομη τεστ για να σιγουρευτούν τα πράγματα! Αλλά αν σου ξαναβγάλει το ίδιο αποτέλεσμα τότε αυτό σημαίνει πως....

Ρ-Πως??

Μ- Πως είναι πολύ νωρίς για να σου πει!

Ρ- Τι μας λές? Πρέπει να φτάσω 6 μηνών για να μου το πει με σιγουριά? Ευχαριστώ αλλά τότε θα το ξέρω  μόνη μου με τέτοια κοιλιά που θα έχω αποκτήσει!!

Μ- Δεν εννοώ αυτό! Απλώς πρέπει να είσαι τουλάχιστον 2 εβδομάδες νομίζω για να το εμφανίσει!

Ρ- Καλά καλά, θα πάω αύτιο κιόλας στον γυναικολόγο μου για να μου πει!

Μ- Και αν το μάθει ο μπαμπάς σου?

Ρ- Θα του πω να μην της πει τίποτα γιατί θα παραβιάσει το ιατρικό απόρρητο! Πλέον είμαι ενήλικη, μέχρι και μύνηση μπορώ να του κάνω αν πει κάτι στον πατέρα μου!

Μ- Σε βλέπω ενημερωμένη!

Ρ- Πάντα! Δεν μου λες έχει κρύο ή μόνο εγώ κρυώνω?

My stepbrother❤️Where stories live. Discover now