Chapter 9

44 4 0
                                    

C- Christopher, Christopher Velez!
Μου συστήθικε ο νεαρός που μόλις έχει έρθει μπροστά μου.

Ρ- Ωραίο όνομα;)

C- Ευχαριστώ! Εσύ?

Ρ- Εγώ τι?

C- Δεν θα μου πείς το ονοματάκι σου?

Ρ- Μμμ... θα το σκεφτώ!

Ο Christopher χαμογέλασε με την απάντησή μου και με κοίταξε στα μάτια. Oh God! Τι ωραίο μελί χρώμα που έχουν!

C- Αφού δεν μου λες πως σε λένε τι θα έλεγες να μου δώσεις τον αριθμό σου?

Ρ- Ορίστε μας???
Σαν πολύ βιαστικός δεν είσαι Κριστοφερούλη?

C- Πες μου πως δεν άκουσες!

Ρ- Όχι άκουσα!!

C- Αφού άκουσες τι λες να μου τον δώσεις.

Ρ- Μμμ.. για να σκεφτώ... μάλλον όχι! Έτσι και αλλιώς δεν νομίζω να είναι αναγκαστικό!

C- Εμμ.. φοβάμαι πως είναι!!

Ρ- Αλήθεια??

Συκώθηκα απο το παγκάκι και στάθηκα μπροστά του. Είχε σχηματιστεί ένα χαμόγελο στο πρόσωπό του και κοιτιόμασταν.
Με τα δεξιά μου δάχτυλα τον έσπρωξα ελαφρώς στον αριστερό του ώμο και μετακινήθηκε λίγο. Πέρασα απο δίπλα του και πήγα να κάτσω σε ένα άλλο παγκάκι για να περιμένω την Mia. Ο Christopher με ακολούθησε.

Ρ- Επιμένεις από ότι βλέπω!??

C- Ναι!
Χασκογέλασε.

Ρ- Οκαυ να μην σου χαλάσω το χατήρι!

Άπλωσα το χέρι μου προς το μέρος του, για να μου δώσει το κινητό του. Μου το έδωσε και πληκτρολόγησα "τον αριθμό μου". Τον κοίταξα χαμογελώντας και του το έδωσα πίσω.

Ρ- Ορίστε. Πάρε όποτε θες!

C- Ευχαριστώ! Όμως μάλλον δεν σκέφτηκες πως δεν έπρεπε να αποθηκεύσεις τον αριθμό σου με το όνομα σου! Γιατί έτσι θα αποκαλυβόταν πως σε λένε!

Ρ- Και ποιός σου είπε πως τον αποθήκευσα με το όνομα μου?

C- Εε.. τότε πως?...
Έλεγε καθώς έψαχνε στις επαφές του.

Ρ- Είναι στην αρχή!

C- Aαα...
Πήγε ξανά στην αρχή και συνηδειτοποίησε πως μια νέα επαφή έχει αποθηκευτεί με ένα "?"

C- Είσαι παμπόνηρη!

Ρ- Το έχω αυτό! Αα να και η Mia.

Σύκωσα το χέρι μου στον αέρα και την χαιρέτησα. Έπειτα σηκώθηκα απο το παγκάκι και άρχισα να περπατάω προς το μέρος της. Κάποια στιγμή γύρισα και είπα ένα "γεια" στον Christopher όπου με κοιτούσε.

My stepbrother❤️Where stories live. Discover now