Σπρώχνοντας ελαφρά τον Erick έκατσα γρήγορα στο κρεβάτι μου και ο Erick ήρθε και έκατσε δίπλα μου για να κάνουμε και καλά συζητάμε. Ευτυχώς οι πιπιλιές μας ήταν στην άλλη πλευράκαι δεν φαίνονται!
Ρ- Περάστε..
Α- Γειά σας παιδιά, συγνώμη που σας ενοχλώ αλλά ήθελα να ρωτήσω τον Erick αν θέλει κάτι..
Ε- Όχι ευχαριστώ!
Α- Τι κάνετε τόση ώρα εδώ πάνω; Ανησυχήσαμε κάτω.
Ε- Συζητάμε..
Α- Αα γνωρίζεστε καλύτερα δηλαδή!
Ρ- Μπορείς να το πεις και έτσι... άντε μπαμπά εδώ θα κάτσεις;;;
Α- Φεύγω καλέ μην φωνάζεις!
Είπε και βγήκε απο το δωμάτιο πηγένοντας πάλι στην Daysi.
Τότε τα βλέμματά μας συναντήθηκαν. Και οι δύο είχαμε μια πονηρή έκφραση.Ρ- Ωστε συζητούσαμε;;
Ε- Εε ναι τι άλλο;
Είπε και γελάσαμε.Ε- Επειδή αυτή η συζήτηση μου άρεσε ιδιαίτερα θέλεις να την συνεχίσουμε;
Πριν προλάβω καλά-καλά να το σκεφτώ ήμουν με τα πόδια μου τυλιγμένα γύρω απο την μέση του, στην αγκαλιά του.
Ε- Ακόμα περιμένω μια απάντηση..!
Ρ- Αφου ξέρεις πολύ καλά πως ότι και να πω το δικό σου θα γίνει, τι ρωτάς;
Ε- Πες μου κι όλας πως δεν σου αρέσει!
Ρ- Όχι δεν είπα κάτι τέτοιο!!
Του είπα και τον φίλησα.Αυτό το φιλί ήταν πολύ γλυκό! Δεν ανακατεύτηκαν οι γλώσσες μας! Ήταν ένα ωραίο απλό φιλί! Αλλά μεγάλης διάρκειας.
Για κακή μου τύχη όμως εκείνη την ώρα............
-
-
-
-
-
-
-
Χτύπησε το κινητό μου! Ήταν η Mia και ήμουν σίγουρη πως με έπερνε για την ιστορία που γράφουμε αυριο........ ευτυχώς είναι το τελευταίο μάθημα που γράφουμε για τις εξετάσεις.....
Ρ- Ναι?
Μ- Έλα Paola τι κάνεις??
Ρ- Και να σου πω δεν θα με πιστέψεις! Εσύ?
Της απάντησα κοιτόντας τον Erick...Μ- Εγώ ΣΚΑΤΑ!! Αύριο γράφουμε ιστορία και δεν ξέρω την τύφλα μου!! Για αυτό πλιζ πλιζ πλιζ έλα απο εδώ να με βοηθήσεις!!
Ρ- Ήμουν 100% σίγουρη πως με πήρες για την ιστορία!!!
Μ- ...........
Ρ- Ουφφ........ καλά εντάξει θα έρθω!
Μ- ΤΙΙΙΙ?? ΑΛΗΘΕΙΑ?? ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩ!!!
Ρ- Σεν κάνει τίποτα ή μάλλον κάνει ένα τύμπανο μαζί με ένα αυτί αν συνεχίσεις να φωνάζεις!!
Μ- Οκαυ σταματάω.. σε 20 λεπτάκια να είσαι εδώ!
Ρ- Οκαυ τα λέμε!
Της απάντησα και το έκλεισα.Κοίταξα τον Erick ο οποίος με κοιτούσε με ένα ύφος "WTF"
Ρ- ΤΙΙ?
Ε- Συγνώμη θα σηκωθείς και θα φύγεις ενώ....
Ρ- Ενώ τι Erick? Η Mia είναι πιο σημαντική απο σένα! Όσο είμαστε στο σπίτι με τους γονείς μας δεν προκείτε να γίνει τίποτα μεταξύ μας! Όχι πως αλλιώς θα γίνει..
Ε- Μα.....
Ρ- Όλο αυτό είναι λάθος! Δεν το καταλαβένεις? Σκέψου λίγο, αν ο μπαμπάς μου πριν δεν χτυπούσε την πόρτα και έμπενε μέσα απροειδοποίητα τι θα γινόταν?? Θα μας έβλεπε να φασωνόμαστε και τώρα...... ούτε που θέλω να φανταστώ τι θα γινόταν!
Ε- Ναι Paola αλλά δεν φταίμε εμείς συναντηθήκαμε εκείνο το βράδυ και κάναμε τι κάναμε! Στο κάτω-κάτω δεν ξέραμε καν πως θα γινόμασταν αδέρφια!
Ρ- Κοίτα σε αυτό έχεις δίκαιο αλλά τώρα που το ξέρουμε πρέπει να ξεκόψουμε πριν γίνει οτιδήποτε....
Ε- Μα.......
Ρ- Μαμούνια! Άντε τόση ώρα μα και μα! Δεν θα κάτσω να το συζητήσω και άλλο γιατί δεν βγάζει πουθενά αυτή η κουβέντα!!
Πήρα ένα σύνολο απο την ντουλάπα μου και πήγα να το φορέσω στο μπάνιο. Δεν θα πήγενα και με το άσπρο φόρεμα στην Mia.
Κατέβηκα κάτω και αποχερέτησα τον μπαμπά μου και την Daysi και ξεκίνησα για το σπίτι της Mia.
Εκεί αφού μου άνοιξε αρχίσαμε το μάθημα και όταν τελείωσε αρχίσαμε μπουρου μπουρου για αυτά που είχαν συμβεί...................................................
VOUS LISEZ
My stepbrother❤️
Roman d'amourΠάολα και Έρικ δύο 18χρονα που γνωρίζονται και έρχονται πιο κοντά μεταξύ τους στο κλαμπ. Ποιά θα είναι όμως η αντίδρασή τους όταν μάθουν πως θα γίνουν ετεροθαλής αδέρφια; Θα συνεχίσουν να ζουν τον ερωτά τους κρυφά απο τους γονείς τους; Θα αγωνιστο...