-Erick-
E- Σε περιμένει ο φίλος σου, μην τον στήσεις!
Της είπα όταν άκουσα την κόρνα ενώς αμαξιού. Κοίταξα απο το παράθυρο και όντως ήταν το αυτοκίνητο που την έφερε και χθες.Ρ- Φεύγω, θα γυρίσω σε κανα δυωρο λογικά!
Ε- Γεια...
Βγήκε απο την εξώπορτα χαμογελώντας και άνοιξε την πόρτα του αυτοκινήτου. Το αμάξι έφυγε και εγώ κατέβηκα στην κουζίνα για πρωινό. Ρε κάτσε να πάρω τον Joel μπας και βγούμε έξω για καφέ. Πληκτρολόγησα τον αριθμό του και εκεί που ήμουν έτοιμος να τον καλέσω ακούστικε το κουδούνι.
Πήγα και άνοιξα την πόρτα. Μπροστά μου είδα μια κοπέλα πολύ όμορφη στην ηλικία μου περίπου η οποία ήταν απορροφημένη στο κινητό της.Ε- Καλημέρα...
Μ- Καλημέρα μήπως είναι εδώ....
Σήκωσε το βλέμμα της και γούρλωσε τα μάτια της. Αχχ ξέχασα πως είμαι μόνο με την φόρμα μου.Μ- Η Paola?
Ε- Εμμ.. μόλις έφυγε με τον φίλο της..
Μ- Αχα..!
Ε- Θες κάτι άλλο?
Μ- Όχι, είσαι ο Erick?
E- Ναι. Εσύ πρέπει να είσαι η Μia, η κολλητή της Paola σωστά?
Δώσαμε τα χέρια και δεν σταμάτησε να χαμογελάει.Μ- Ναι! Δεν το πιστεύω σου μίλησε για μένα?
Ε- Ούτε καν.. φωτογραφίες σας είδα. Θες να περάσεις?
Μ- Γιατί όχι!
Μπήκαμε μέσα και καθήσαμε στο σαλόνι. Νομίζω πως θα μπορέσω να την ψαρώσω να μου πει κάποια πράγματα για τον κύριο Christopher. Για να δούμε!
Ε- Λοιπόν είσαι πολλά χρόνια με την Paola φίλη?
Μ- Ναι, απο το δημοτικό! Είμαστε κολλητές, απλός παραξενεύτηκα που δεν μου είπε πως θα βγεί με τον Chris...
E- Εμμ, και ο Chris στην παρέα σας είναι? Εννοώ τον ξέρετε και αυτόν απο παλιά?
Μ- Όχι, χθες τον γνώρισε η Paola είναι πολύ καλό παιδί και η Paola τον συμπαθεί πολύ απο ότι ξέρω.
Ε- Αχα..
Μ- Εμ, εγώ ήρθα για να πάρω κάποια πράγματα μου απο το δωμάτιο.. μπορώ να ανεβώ?
Ε- Φυσικά, αν δεν σε πειράζει θα σου κάνω παρέα.
Μ- Κανένα πρόβλημα.
Ανεβήκαμε πάνω και μπήκαμε στο δωμάτιο... το κρεβάτι ήταν ξέστωτο και αναμνήσεις απο χθες την χθεσινή νύχτα μου ξύπνησαν στο μυαλο. Αχχ ήταν λάθος σου λέει. Καλά εγώ θα την ξαναρίξω στο κρεβάτι θέλει δεν θέλει..!
YOU ARE READING
My stepbrother❤️
RomanceΠάολα και Έρικ δύο 18χρονα που γνωρίζονται και έρχονται πιο κοντά μεταξύ τους στο κλαμπ. Ποιά θα είναι όμως η αντίδρασή τους όταν μάθουν πως θα γίνουν ετεροθαλής αδέρφια; Θα συνεχίσουν να ζουν τον ερωτά τους κρυφά απο τους γονείς τους; Θα αγωνιστο...