Γύρισα να δω ποιός με φώναξε. Τότε αντίκρισα εναν νεαρό να πλησιάζει προς το μέρος μου, τον παρατηρούσα απο πάνω μέχρι κάτω αλλά δεν μου θύμιζε τίποτα απολύτος!!
?- Τώρα ούτε θα μας μιλάς; Μόνο να..... άντε να μην το πω και μετά να φεύγουμε ξέρουμε;;
Με ρώτησε με ένα ειρωνικό υφάκι ενώ πλέον είχε έρθει σε απόσταση αναπνοής. Εγώ τον κοιτούσα όπως θα κοιτούσα έναν κινέζο όταν θα μου απευθυνόταν στα κινέζικα.Ρ- Σε ξέρω απο κάπου και μου μιλάς έτσι;
Απάντησα πέρνοντας το δικό του ύφος.?- Εμένα;;;;
Ρ- Ναι!!! Βλέπεις κανέναν άλλον να μου μιλάει;;
?- Αα κατάλαβα! Το ίδιο τσουλάκι με όλες είσαι.
Ρ- Κοίταξε αγοράκι μου,δεν θα με ξαναπείς έτσι απο την στιγμή που δεν με ξέρεις! Γιατί εγώ δεν είμαι ο χαρακτηρισμός που με αποκάλεσες και ούτε μοιάζω με άλλα κορίτσια! Έχω την δικιά μου προσωπικότητα!! Όμως τώρα εξήγησέ μου τι συνέβει χθές το βράδυ γιατί απο ότι κατάλαβα κάτι συνέβει μεταξύ μας!!..
?- Αν είναι έτσι ας αρχίσουμε απο τα ονόματα. Erick!
Μου είπε απλώνοντας το χέρι του.Ρ- Paola!
Ε- Το ξέρω. Απο την πολύ ηδονή που μου πρόσφερες χθές το φώναζα συνέχια.
Εκείνη την στιγμή ήθελα να του στράψω καμία αλλά δεν το έκανα.
Ε- Γιατί δεν μιλάς;
Ρ- Τίποτα κάτι σκεφτόμουν.. πες μου όμως τώρα τι έγινε χθές.
Ε- Λοιπόν! Χθες χορεύαμε μαζί και μετά πήγαμε στο μπαρ να πιούμε σφινάκια. Τα 2 σφινάκια έγιναν 3 και ακολούθησαν πολλά ακόμα... Ύστερα φιλιόμασταν στις τουαλέτες και μου την έπεζες!(συγνώμη για τον χαρακτηρισμό) Αυτά.
Ρ- Ωχχ θεέ μου! Πως το έκανα εγώ αυτό; ΠΩΣ;;
Ε- Γιατί δεν κατάλαβα! Λίγως σου πέφτω;
Ρ- Κοίτα Erick, καλός είσαι αλλά όχι για εμένα!! Διότι εγώ με άχρηστα αντικείμενα δεν ασχολούμαι!!
Ε- Πρόσεχε τα λόγια σου μικρή γιατί αυτό το "άχρηστο αντικείμενο" σου άφηνε υγρά φιλιά σε όλο σου το σώμα!!!
Ρ- Ήταν μόνο ένα λάθος της στιγμής!
Ε- Ναι.. τώρα έτσι το λέμε!! Εγώ πάντως το λέω ΠΑΘΟΣ!!
Ρ- Μπορεί για σένα να είναι πάθος αλλά για μένα είναι μόνο ένα λάθος της στιγμής, όπως είπα και πριν! Αλλά εσύ δεν έχασες χρόνο!!
Ε- Τότε να ξαναδοκιμάσουμε για να σου δείξω πως στα μάτια σου μπορεί να φαίνομαι λάθος αλλά μπορώ να κάνω πάρα πολλά!
Ρ- Αχχ... λοιπόν αγοράκι μου για να ξεκαθαρίσουμε αυτό το θέμα εσύ για μένα δεν είσαι τίποτα άλλο πέρα απο ένα παιχνιδάκι με το οποίο πέρασα την ώρα μου! Για αυτό τώρα ο καθένας στον δρόμο του! Έγινα κατανοητή;
Ε- Έγινες αλλά να θυμάσαι πως εμείς οι δύο θα τα ξαναπούμε και μάλιστα πολύ σύντομα!!!
Αυτήν την φράφη άκουσα και άρχισα να απομακρύνομαι απο το γύπεδο.
Πω και εγώ η γουρούνα πως του μίλισα έτσι!! Είναι τόσο όμορφος και γλυκός δεν έπρεπε να του φερθώ τόσο σκληρά!!..
...................................
Μετά απο κανένα 10λεπτο έφτασα σπίτι, χαιρέτισα τον μπαμπά μου και ανέβηκα στο δωμάτιό μου.
Ξεντύθηκα και μπήκα για μπάνιο. Αφού γέμισα την μπανιέρα μου, έχυσα μέσα και λίγο απο το αφρόλουτρο μου, ώθησα τον εαυτό μου μέσα, έκλεισα τα μάτια μου και σκεφτόμουν τον Erick.Πάντως πολύ μανάρι! Απορώ πως άντεξα να τον κοιτάω μόνο και δεν του όρμηξα! Αχχ αυτά τα υπέροχα πράσινα μάτια που σε κοιτάνε και λιώνεις! Το σώμα ούτε που να το σχολιάσω!
Τις σκέψεις μου τις διέκοψε ο μπαμπάς μου ο οποίος φώναζε επειδή όπου να 'ναι θα ερχόταν η Daysi.
Βγήκα απο την μπανιέρα και τυλίχτηκα με την πετσέτα μου.
Πήγα στο δωμάτιο μου και άνοιξα την ντουλάπα μου προσπαθόντας να δω τι θα βάλω. Αφού βρήκα τι θα βάλω μετά απο 10' ψάξιμο τα φόρεσα και βάφτηκα ελαφρά, έπειτα άφησα τα μαλλιά μου κάτω. Κοίταξα έξω απο το παράθυρό μου και είδα πως ένα μαύρο ταξί μόλις είχε σταματήσει. Αμέσως έβαλα την αγαπημένη μου κολώνια και κατέβηκα τις σκάλες. Χτύπησε κουδούνι και είπα στον μπαμπά μου πως θα ανοίξω έγω. Πήγα στην πόρτα και πήρα μια βαθιά ανάσα.
Το χέρι μου κατέβασε το πόμολο τις πόρτας και το αποτέλεσμα ήταν ό,τι χειρότερο! Δεν το περίμενα!
Είχα μείνει με γουρλωμένα μάτια...Αυτά έβαλα🔝🔝🔝
.........................................
YOU ARE READING
My stepbrother❤️
RomanceΠάολα και Έρικ δύο 18χρονα που γνωρίζονται και έρχονται πιο κοντά μεταξύ τους στο κλαμπ. Ποιά θα είναι όμως η αντίδρασή τους όταν μάθουν πως θα γίνουν ετεροθαλής αδέρφια; Θα συνεχίσουν να ζουν τον ερωτά τους κρυφά απο τους γονείς τους; Θα αγωνιστο...