Chapter 14

32 5 0
                                    

Μα τι στο καλό? Δεν μπορορούσα να το πιστέψω, διάβασα πάνω απο 5 φορές το χαρτί οδηγιών. Δεν γίνεται να γράφει αυτό. Το χαρτί λέει ξεκάθαρα "1 γραμμή δεν είσαι έγκυος, 2 γραμμές είσαι!" Τώρα που έχω μιαμιση τι γίνεται?
Και ναι και όχι? Αυτό δεν γίνεται! Ή είμαι ή όχι!

Ρ- Γαμώτο!

Άνοιξα την πόρτα του μπάνιου και πήγα στο δωμάτιο μου. Έκανα πέρα δόθε βόλτες μπας και βρώ καμοία άκρη. Την ησυχία που επικρατούσε μέσα στο δωμάτιο την έσπασε ο χτύπος του κινητού μου. Ήταν η Μia...

Ρ- Πες μου

Μ- Όχι, ΕΣΥ θα μου πεις ! Γιατί δεν μου είπες πως θα έβγενες με τον Chris? Αλήθεια πως περάσατε?

Ρ- Χάλια!

Μ- Γιατί? Τι σου έκανε το κάθαρμα?

Ρ- Δεν φταίει αυτός, εγώ φταίω!

Μ- Γιατί?

Ρ- Δεν αισθανόμουν καλά και έτσι σηκωθήκαμε και φύγαμε, αυτός κύριος όπως ήταν πάντα.

Μ- Όταν λες δεν αισθάνεσαι καλά?

Ουφ, τώρα πως ακριβώς θα της το πω? Βασικά τι να της πω? Μπορεί να είμαι έγκυος αλλά δεν είμαι σίγουρι διότι το τεστ δείχνει μιαμιση γραμμή?

Άκουσα την πόρτα απο κάτω να κλείνει με δύναμη.

Ρ- Δεν μπορώ τώρα να μιλήσω..

Μ- Να έρθω απο εκεί?

Ρ- Αν μπορείς..

Μ- Πες πως έφτασα!

Η κλήση τερματίστηκε και έκρυψα σε ένα συρτάρι την σακούλα και τα υπόλοιπα τεστ ενώ αυτό που χρησιμοποίησα το τύλιξα με ένα χαρτομάντηλο για να το δείξω μετά στην Μia.
Ξάπλωσα στο κρεβάτι και είχα γυρίσει το κεφάλι μου προς το παράθυρο. Κοιτούσα την απέναντι πολυκατοικία ενώ χιλιάδες σκέψεις περνούσαν απο το μυαλό μου. Είμαι μόλις 18 χρονών γαμώτο, 18!!! Τι να κάνω ένα μωρό? Θα εγλοβιστώ σε ένα σπίτι ανατρέφωντάς το?? ΜΟΝΗ ΜΟΥ?! Ο Εrick δεν ξέρω αν θα αναλάβει τις ευθύνες του, βασικά αποκλείεται να τις αναλάβει! Χαζός είναι να σταματήσει να πηγένει απο μπαρ σε μπαρ, να αλλάζει τις γκόμενες σαν τα πουκάμισα και να είναι ελεύθερος?

Τα μάτια μου έγιναν υγρά και η κοιλιά μου άρχισε να πονάει ΠΑΛΙ!! Άκουσα το τρίξιμο της πόρτας, σημάδι πως κάποιος μπήκε στο δωμάτιο. Μια πολύ γνωστή και εθιστηκή κολώνια γέμισε τον χώρο.. η κολώνια ΤΟΥ! Το κρεβάτι βούλιαξε και ένιωσα την ανάσα του να σκάει στον λαιμό μου.

Ε- Ήρθες?

Ρ- Για να με βλέπεις..
Απάντησα προσπαθώντας να μην σπάσει η φωνή μου.. πράγμα που δεν κατάφερα. Με γύρισε προς το μέρος του κοιτώντας με στα μάτια. Δεν ήθελα να με δει έτσι, για αυτό σηκώθηκα απο το κρεβάτι σκουπίζοντας τα δάκρυα μου και πλησίασα το παράθυρο.

Ε- Κλαίς?

Ρ- Όχι..

Ε- Paola ΚΛΑΙΣ! ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ??
Φώναξε και ήρθε δίπλα μου πιάνοντας με απο το μπράτσο δυνατά.

Ρ- Άσε με!

Ε- Paola κλαίς, μην μου λες ψέμματα! Εξαιτίας του κλαίς?
Έσκυψα το κεφάλι μου αφήνοντας και άλλα δάκρυα να κυλήσουν στα μάγουλα μου.

Ε- ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ?
Πλέον είχε θυμώσει πολύ. Εκείνη την ώρα χτύπησε το κουδούνι της εξώπορτας, η Mia! Κοίταξε προς το μέρος που ήρθε ο ήχος και άφησε το μπράτσο μου.

Ε- Αν μάθω πως είσαι έτσι για αυτόν έχει πεθάνει!
Μου είπε προσπαθώντας να συγκρατήσει την οργή του και έφυγε για να ανοίξει την πόρτα.

Ανακάθησα στο κρεβάτι και σκούπισα τα δάκρυα μου ρουφόντας την μύτη μου. Στο δωμάτιο μπήκε η Μia με μια έκφραση ανησυχίας στο πρόσωπό της.

Μ- Αγάπη μου πως είσαι?
Ρώτησε και με έκλεισε στην αγκαλιά της.

Καθήσαμε στο κρεβάτι. Άρχισε να με βομβαρδίζει με άπειρες ερωτήσεις μέχρι που αποφάσισα να την διακόψω.

Ρ- Μia είμαι έγκυος!
Της ανακοίνωσα τονίζοντας την τελευταία λέξη.

Μ- ΤΙΙΙΙΙ??

....................................

My stepbrother❤️Where stories live. Discover now