Chapter 16

60 5 4
                                    

E- Paola πες μου αν είσαι έγκυος και κόψε το δούλεμα!

Ρ- ΝΑΙ ΡΕ ΕΙΜΑΙ ΕΓΚΥΟΣ! ΘΕΣ ΚΑΤΙ? ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΡΙΣ! ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ! ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΠΟΥ ΣΤΑ 18ΧΡΟΝΩΝ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΕΓΚΥΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤ
ΡΑΦΟΥΝ ΟΛΑ ΜΟΥ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΗΣΟΥΝ ΑΠΡΟΣΕΚΤΟΣ! ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΩΡΑ ΘΑ ΓΕΝΝΗΣΩ ΕΝΑ ΜΩΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΩ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙΣ ΜΙΑ ΤΕΤΕΙΑ ΕΥΘΗΝΗ!! ΟΡΙΣΤΕ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ! ΘΕΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ?? ΘΕΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΝΑ ΣΤΟ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ?!!

Στο τέλος τα γόνατά της δεν άντεξαν, έκατσε στο πάτωμα και ξέσπασε σε πιο δυνατούς λιγμούς. Έκλεγε και έκλεγε μέχρι μέχρι που άρχισε να βίχει, πήγα να την πλησιάσω αλλά γύρισε το πρόσωπό της απο την άλλη.

Τώρα εγώ τι να πώ? Τι να κάνω? Έχω μείνει αναυδος! Άφησα έγκυο την ετεροθαλή αδερφή μου, η οποία με μισεί πλέον και με το δίκιο της! Είμαι ένας μαλάκας! Πήγα ξανά κοντά της και την σήκωσα απο το πάτωμα παρά τις αντιρίσεις της. Την άφησα απαλά στο κρεβάτι και αυτή πήρε απο δίπλα το πακέτο με τα χαρτομάντιλα. Έβαλα στο συρτάρι αυτά που είχα βγάλει και έκατσα δίπλα της. Δεν με κοίταξε, ούτε μια ματιά μίσους δεν μου έριξε. Κοιτούσα με βουρκωμένα μάτια το κενό, ενώ στο δεξί της χερί κρατούσε ένα χαρτομάντιλο το οποίο το ακούμπησε λίγο πιο κάτω απο την μύτη της και στα μάγουλά της υπήρχαν ακόμη κάποια δάκρυα. Ήταν  υχικά φορτισμένη. Δεν την αδικώ, φταίω για όλα αυτά που με κατηγόρησε!

Ρ- Τι? Τώρα δεν μιλάμε?

Ε- Απλώς σκέφτομαι όλα αυτά που είπες..

Σιωπή 5 λεπτών

Ρ- Άντε περιμένω να ακούσω τα γνωστά..

Ε- Τι ενοείς?

Ρ- Πως θα πας κάπου μόνος να τα σκεφτείς όλα αυτά και μετά δεν θα ξαναγυρίσεις ποτέ! Βασικά λίγο δύσκολο στην περίπτωσή μας αφού μένουμε στο ίδιο σπίτι! Είναι γελοίο, όλα είναι γελοία!

Γέλασε ελαφρώς αλλά μετά άρχισε ξανά να κλαίει.

Ε- Σσσσς!!!!
Την έκλεισα στην αγκαλιά μου.

Ε- Paola?

P- Ναι?
Γύρισε το πρόσωπό της ώστε να με κοιτάξει.

Ε- Θα αναλάβω τις ευθύνες μου! Δεν θα σε αφήσω μόνη, θα το μεγαλώσουμε μαζί το παιδί. Αυτό είναι το σωστό! Το παιδί πρέπει να είναι και με τους δύο γονείς όχι μόνο με τον έναν, το ξέρουμε και οι δύο απο πρώτο χέρι..! Ενταξεί?

Ρ- Erick δεν είμαι όμως 100% σίγουρι πως είμαι έγκυος! Αύριο θα πάω στον γυναικολόγο.

Ε- Θες να έρθω και εγώ?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 19, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My stepbrother❤️Where stories live. Discover now