״א..אני לא יודעת מה לומר לך,אני צריכה קצת זמן לחשוב מה לעשות״ אני מגמגמת ללא שליטה ״את תיהיי שלי אלינה!ויהיי מה את תיהיי שלי ואך.ורק.שלי.״ אומר מחזיק את פני ומניח את שפתיו על שפתי ברכות.
מנשק אותן ונושך,ליבי פועם במהירות,אני לא מתנגדת, מרגישה כמה שהשפתיים שלו עושות לי טוב,כמה שחום גופו עושה לי טוב,פאק אלינה,מה את עושה??
הוא תוחב את לשונו בתוך פי בתשוקה,מרים אותי מהכסא ומניח את רגלי סביב פלג גופו העליון ודוחק אותי לקיר.
הלשונות שלנו ממשיכות לשחק את אותו המשחק אחת יחד עם השנייה, אלוהים מה אני עושה?ולמה זה מרגיש כל כך טוב?
״פאק״ הוא ממלמל לתוך הנשיקה,הוא נדחק בי יותר,גורם לזרמים משונים בגוף שלי.
פאק זה מרגיש כזה טוב,אבל...לא נכון.
״מספיק״ אני ממלמלת לתוך שפתיו אך הוא מתעלם ונושך את שפתי התחתונה,ממשיך לנשק.
אני מוצאת את עצמי נסחפת שוב הפעם לתוך הנשיקה הזאתי אך מרחיקה את פני ממנו ״אל!״ נוהם,תופס בלחי שלי ומקרב אותי חזרה אליו,מחזיק במותני ומרסק שנית את שפתיו על שפתי.
״תפסיק״ אני מוזיזה את פני לצד,אני מחזירה את פני לכיוונו ומביטה בפניו הזועמות ״זה לא מתאים,לא עכשיו״ אני אומרת ולסתו מתהדקת.
אני הולכת לעבר החדר בו ישנתי ומתיישבת על המיטה, אני כבר לא יודעת מה לעשות עם עצמי.
קשה לי להתנגד לו,באלי להרגיש או ובאותו הזמן גם לא באלי,מה אני אמורה לעשות עכשיו לעזאזל?
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
החלטתי לבקש ממנו לקצר את החופשה ההיא ולחזור הביתה,כמובן שהוא נענה לבקשה לאחר שיכנוע מרבי.כעת אני יושבת על הספה בסלון הפיצקי שלי ומתכרבלת עם אימי בין השמיכה החמימה.
אני מביטה לעבר התוכנית המשודרת למרות שראשי לא חושב על מה הולך בתוכנית אלא עסוק בו,בתומאס...
אני לא יודעת איך להגיב,מה לעשות,אין לי שום פאקינג מושג!
דפיקות דלת נשמעות ברחבי הבית,זה הוא,אננ בטוחה בזה במאה אחוז.
אני קמה מהספה, מביטה באימי ולא חודלת מלפתוח את הדלת.
אני סורקת את גופו מכף רגל ועד ראש ״פרחים?״ אני שואלת מצחקקת כאשר שמה לב לפרחים שבידיו השמאלית,הוא מהנהן ומחייך מין חיוך צדדי שכזה.
YOU ARE READING
VADORKEN
Romance״עזוב אותי כבר״ אני מייללת בזמן שהוא מדביק אותי לקיר, ״דרלינג..״ הוא לוחש לאוזני,אני מרגישה את הנשימות שלו על העור שלי ״אני רק התחלתי איתך..וכנראה שאני לא עומד לסיים״... אלינה קורפר,מתבגרת בת 19 שגרה בודורקן. במקום לגלות את עצמה היא מתוסבכת עם היצו...