*מומלץ מאוד לשמוע את השיר בזמן הקריאה!
אלינה
אני יושבת בחדרי,מתעסקת בספר הישן הזה שנמצא אצלי כבר כמה שנים טובות.״אלינה״ אמא נכנסת בסערה לחדרי,עייניה דומעות קצת,יבבות של בכי נפלטות מתוך פייה ״אוסטין מת״ היא אומרת גורמת לי לקפוא במקום ״מ..מה?״ אני מגמגמת,רוצה לדעת בוודאות ששמעתי נכון.
״אוסטין,אוסטין אח של אבא...נורה״ היא מתקשה לומר את המילים,אני קמה כדי לחבק אותה וכבר כמה דמעות זולגות מעייני,אומנם אבי כבר לא איתנו אבל שמרנו קשר עם אוסטין.אהבתי אותו כל כך,ועכשיו...עכשיו הוא לא פה.
״מ..מה?מתי?איפה?״ אני שואלת לא מצליחה לעכל שאוסטין,דוד שלי מת.
״תומ..תומאס,תומאס ג'יימס״ היא מגמגמת את השם של הבן אדם שלא ארצה לפגוש יותר לעולם.
״מה תומאס ג'יימס?״ אני שואלת מוחה את הדמעה הנוספת שזלגה מעייני ״תומאס ג'יימס ירה בו והרג אותו״ אומרת,פאקינג שיט.
אחרי שאני מרגיעה אותה היא מדברת עם משפחתו ומוסרת השתתפות בצערם.
״אלינה,ההזכרה מחר בשבע בערב״ אימי אומרת,מנתקת את שיחת הטלפון ומוחה את הדמעות בעייניה עם הסריג שלה. ״אני לא מעכלת את זה״ היא אומרת,לוקחת נשימה עמוקה ומתנחמת על כתפי.
אני מתעוררת לעוד בוקר,רק הפעם פחות מוצלח.
דפיקות הדלת לא פוסקות וגורמות לי לקום מהמיטה, אני שמה לב לפתק שיש על השיש:
״בוקר טוב אלינה,יצאתי לחנות של פול.התחלתי לעבוד אצלו,אחזור מאוחר יותר.
יום טוב יקירתי"דפיקות הדלת מתגברות והופכות ליותר ויותר חזקות, מתי היא הלכה שהיא חוזרת עכשיו?
אני פותחת את הדלת ומצטערת על כך,לא נכון...
״מ..מה את..ה עושה פ..פה״ אני מגמגמת ללא שליטה והוא מצחקק,מכניס את עצמו וסוגר את הדלת.
״התגעגעת?״ שואל,מצליח לגרום לחשק העז שלי להחטיף לו סטירה להתגבר.
״לא,תעוף לי מהבית״ אני פותחת את פי והוא זוקר את גבות השמאלית ״ככה את מקבלת אורחים?לא יפה דרלינג״ אומר מצקצק בלשונו בזמן שמסתובב בבית ״מה אתה עושה פה?מה אתה רוצה?״ אני שואלת נזכרת בעובדה שהוא הרג את אוסטין.
״באתי לראות מה שלום הילדה היפייפה״ אומר מחייך חיוך צדדי ״הכל מעולה תומאס ואני חייבת לזוז כרגע אז אשמח אם תצא לי מהבית״ אני משקרת,אך למטרה טובה.
״אוי פרינססה,אהבתי שהיית קוראת לי מר ג'יימס,זה פשוט עושה לי את זה ,לשמוע את השם שלי מתגלגל מהלשון שלך...ואוו מדהים״ אומר בביטחון מופרז, מסתובב סביבי.
YOU ARE READING
VADORKEN
Romantizm״עזוב אותי כבר״ אני מייללת בזמן שהוא מדביק אותי לקיר, ״דרלינג..״ הוא לוחש לאוזני,אני מרגישה את הנשימות שלו על העור שלי ״אני רק התחלתי איתך..וכנראה שאני לא עומד לסיים״... אלינה קורפר,מתבגרת בת 19 שגרה בודורקן. במקום לגלות את עצמה היא מתוסבכת עם היצו...