———————————————PONNNNNN!!!
Ya Allah! selamatkan aku! aku taknak mati lagi!
" ARGHHH!! "
PRAKKKKK!!!
Tubuh aisy tergolek di atas depan cermin kereta ini, pemandu itu sendiri terkejut dengan orang yang dia terlanggar,
" Ya Allah! "
Begitu banyak darah yang keluar daripada kepala aisy, mukanya juga berdarah teruk.
Tergamam firash apabila melihat aisy dalam keadaan begitu, dia tidak mahu gadis itu mati! dia mahu terus menyiksa dan membuatkan aisy mati di dalam tangannya sendiri.
" AISYYY! BANGUN! JANGAN TINGGALKAN AKU! " badan aisy ditarik dan dia pegang pipi gadis itu dengan lembut, air mata lelakinya jatuh menitis.
Pemandu kereta itu hubungi Ambulans dengan segera, mukanya pucat dan risau jika apa-apa jadi pada gadis yang di langgarnya.
" BANGUN AISY! AKU TAKNAK KAU MATI LAGI! " firash tak berhenti menggoncangkan tubuh aisy.
Firash meletakkan aisy kembali dan dia ingin mencekik pemandu kereta yang melanggar aisy tadi.
" Kalau jadi apa-apa kat Aisy, aku tak akan lepaskan kau! " firash menggenggam baju pemandu itu dengan sekuat-kuatnya.
" Sabar encik...saya akan bertanggungjawab "
" HOTAK KAU LA! "
Kedengaran seperti bunyi kenderaan ambulans datang menghampiri mereka.
" HEI APASAL LEMBAB SANGAT HA... SEKARANG BARU NAK DATANG! " firash macam dah hilang akal meroyan di situ.
" Aisy ... sayang sabar sikit ya sayang... tolong jangan mati lagi " firash mengusap pipi aisy yang berlumuran darah.
Staff-staff ambulans itu dengan segera mengangkat tubuh aisy untuk dibawa ke dalam kenderaan.
" Er...encik nak ikut kami ke atau encik nak naik kenderaan yang lain? "
" Saya ikut. " firash mahu melihat aisy disisinya.
" Saya pun nak! " kata pemandu itu sambil berlari ke arah mereka.
" Kau tak payah ikut! dahlah bawak kereta tak betul! Shit! " firash masih lagi bengang.
" Dahlah..jangan bergaduh...benda boleh bawa bincang buat apa gaduh kan " letih staff itu melihat mereka masih lagi tak berhati bertengkar.
Malas nak sambung gaduh lagi, firash segera masuk ke dalam ambulans.
" Kenapalah kau suka menyusahkan aku aisy... " firash sebenarnya geram tapi dia menahan saja perasaannya itu.
Kalau ikutkan hati aku...dah lama aku cekik kau kat sini! Shit!
Aku nak dia hidup! aku taknak dia mati macam tu je! selagi aku belum puas siksa dia aku takkan biarkan dia mati!
Tiba saja di Unit Kecemasan dan Trauma, dengan tergesa-gesa doktor dan jururawat membawa tubuh Aisy masuk ke wad ICU.
" Ya Allah... kenapa aku rasa bersalah ni? aku tak sepatutnya rasa macam ni! " firash mengetuk kepalanya sendiri di dinding.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Entah mengapa tiba-tiba saja Aira rasa tidak sedap hati dari tadi, asyik memikirkan tentang Aisy saja.
Milo panas yang dihirup Aira sekali saja kemudian dikembalikan ke tempat asalnya.
YOU ARE READING
Izinkan Aku Pergi
Teen Fiction+ IN EDITING + - FIRAISY - Mampukah dendam menguasai cinta? 🌹 Aku sakit kerana mencintaimu 🌹 " I'll make sure that you will never want to run from me Aisy Ariana " - Firash " No! aku akan buat sampai kau lepaskan aku " - Aisy ...