–––––––––––––––––––––––––––––
Sudah sebulan Aisy terlantar di atas katil hospital ini.
Sahabat baiknya, Aira. tidak putus-putus berdoa agar Aisy cepat pulih dan sedar dari komanya walaupun sudah sebulan tetapi dia tetap setia menemani sahabat baiknya dunia dan akhirat.
"Bangunlah Aisy...aku rindu nak tengok kau senyum, rindu nak dengar suara kau hiksss...bangunlahh aku dah tak tahu nak buat apa kalau kau takde aisy hikss..."
Aira teresak-esak menangis melihat aisy yang sedang terlantar itu, kalaulah dia ada hari tu mesti aisy tak kemalangan.
Sakit, perit, penat itulah yang dia rasakan kerana dia tidak sanggup melihat aisy disiksa oleh lelaki durjana yang berhati binatang. mana letaknya belas kasihan lelaki itu? mengapa dia sanggup menyiksa gadis yang langsung tidak bersalah?
Kreekkkkkk
Pintu bernombor 239 dibuka.
Ah sudah, Firash datang lah pulak! apa nak buat ni!
"Eh kau buat apa kat sini!? berambus lah aku tak nak tengok muka kau firash! kau binatang!!"
Aira sudah bengang apabila lelaki itu dengan selamba masuk ke sini tanpa rasa bersalah langsung.Firash tidak peduli apa yang gadis tinggi lampai itu kata padanya malah dia hanya mengukirkan senyuman serupa lelaki psiko!
"Heh...suka hati aku lah kalau aku nak masuk sekali pun tu masalah aku bukan masalah kau kan...?" Firash menunjuk isyarat kepada Aira untuk keluar daripada bilik ini.
"No! aku takkan sesekali biarkan kau dengan aisy kat sini! aku tahu kau nak bunuh dia kan!?"
Aira sangat kenali lelaki ini, dia sanggup buat apa sahaja."Haih kau degil sangat kan? it's okay don't worry aku ada gambar dan video naked kau dengan jantan-jantan kaya yang kau dah tidur, gambar tu kalau aku post kat twitter, tumblr, tak pun Facebook boleh laku keras tau confirm ramai yang kecam kau atau jantan-jantan keparat berebut nakkan tubuh badan kau. pilihlah yang mana kau nak. "
Tercengang sudah Aira, mana Firash dapat semua gambar-gambar tu? kalau Aisy tahu matilah dia! dia tidak menyangka bahawa jantan-jantan yang dia sudah tiduri mengambil gambar dan videonya secara diam.
Ya. dia sudah tidak suci lagi kerana dia telah pilih jalan yang salah untuk mendapatkan wang yang lumayan tanpa kerja secara halal.
YOU ARE READING
Izinkan Aku Pergi
Teen Fiction+ IN EDITING + - FIRAISY - Mampukah dendam menguasai cinta? 🌹 Aku sakit kerana mencintaimu 🌹 " I'll make sure that you will never want to run from me Aisy Ariana " - Firash " No! aku akan buat sampai kau lepaskan aku " - Aisy ...