~ A znamo oboje
daljina lomi nas i netko stradat će ~Matea P.O.V.
Ja: Sretno danas na tekmi <3
Tipkajući poruku Anti, ušla sam u redakciju i došla do svog stola gdje me dočekalo brdo posla. Milijun i jedan članak za objaviti, milijun članaka za provjeriti, napisati izvješće sa konferencija... jednom riječju U-Ž-A-S!
Već se par dana za redom budim ujutro u hladnom krevetu bez njega na drugoj strani. I to mi toliko fali, baš sam naviknula na njegovu blizinu i miris da sam svake večeri zaspala grleći jastuk, i tako se budila.
Nakon one večeri u restoranu s Janom, sljedećeg dana užasno me boljela glava zbog količine vina koje smo uspjele popiti. Tradicionalan Gossip party,kao u dobra stara vremena, a i odigrale smo jednu partiju čovječe ne ljuti se, logično je da je ona izgubila i da se poslije ljutila.
Već par dana otkad je Ante otišao natrag za Frankfurt jedva se budim, no svako jutro mi izmami osmijeh njegova poruka za dobro jutro. Čuli smo se jednom i preko Skypea, jednom mu je Mijat uletio u razgovor pa sam ga tako i upoznala. Drag dečko.
"Ima netko punjač?" uzviknula sam kad sam primjetila da mi je baterija na samrti, a taman kad je Marija prolazila uzela je moj mobitel i odnijela ga kod sebe staviti puniti. Ovih par dana opet sam se vratila u kantinu k njoj i curama, pričale smo o svemu i svačemu.
Kad sam se vratila sa pauze i krenula pisati neki članak, slučajno sam naišla na strani članak "Sofija Milošević bacila oko na hrvatskog reprezentativca" pročitala sam u sebi naslov i istovremeno kliknula.
"Manekenka ......... bacila oko na hrvatskog reprezentativca Antu Rebića." raširila sam oči čitajući članak u sebi, "Rebić je u Beograd došao nakon povrede na utakmici zbog oporavka kod jednog uglednog fizijatra. Odsjeo je u "Square Nine" hotelu, a kako Sofija tamo često svraća, dobila je informaciju da je tu. Ona bukvalno nije izbijala iz hotela od tog trenutka. Sjedila je kako u lobiju hotela tako i u suši restoranu na vrhu hotela, gdje je Rebić često ručao. Trudila se da bude upadljiva kako bi je on primijetio, pa je uglavnom dolazila izazovno obučena. Toliko daleko je išla da je čak iznajmila sobu u tom hotelu kako bi mogla na miru da sjedi u lobiju, a da ne bude sumnjiva osoblju..." oči mi i dalje nisu silazile s teksta.
"Nakon nekoliko dana Sofija i Ante su se sreli u lobiju i on joj se obratio riječima da je viđa već nekoliko dana i da mu ne izgleda kao da je sa ovih prostora. Ona je razvukla osmijeh i rekla mu da je odavdje, ali da više vremena provodi u inostranstvu zbog posla. Sve vrijeme se pravila da ne zna ko je on, pa ga je ispitivala čime se bavi i zašto boravi u Beogradu. Taj dan su proveli zajedno na ručku u hotelu, a nedugo nakon susreta su se i zapratili na Instagramu." kipila sam, znoj me počeo slijevati, "Kako dalje izvor navodi, Rebić je u Beogradu proveo sedam dana i tokom boravka viđen je nekoliko puta u Sofijinom društvu. Uglavnom je vrijeme provodio na terapijama, a kada bi ih završio, nalazio bi se sa prijateljima fudbalerima sa kojima se poznaje od ranije. Kod njih se i raspitao o Sofiji, sa kim se zabavljala i kakva je djevojka, a prema riječima upućenih, odgovori koje je dobio nisu mu se pretjerano dopali. Uprkos tome, Sofija je od hrvatskog reprezentativca izvukla broj telefona kako bi ostali u kontaktu." istog trena po završetku članka izašla sam iz njega. Uzdahnula sam par puta, razmišljajući što da dalje napravim. Kako da na ovo reagiram?! Nisam znala što da napravim.
"Matea! Matea!" dozvala me par puta Marija iz svoje otvorene kancelarije držeći mobitel u rukama. Okrenula sam se prema njoj izbezumljeno, a onda sam dotrčala do nje shvaćajući da mi zvoni mobitel. Kad sam ga već uzela iz ruke i zahvalila se Mariji na punjaču ugledala sam dva propuštena poziva od tate i jedan od Igora, na što sam se namrštila jer me nikad ne zovu, čujemo se samo preko poruka na Whatsappu. Uzvratila sam poziv Igoru i dalje zbunjena od svega što sam pročitala ranije. Došla sam polako do svog radnog stola i sjela u stolicu. I dalje me znoj obljevao zbog onog članka,a i mučilo me zašto su me zvali i to u isto vrijeme.
YOU ARE READING
ISKRA #1 / Ante Rebić Ff
FanfictionNauči kako slušati srce. Ne govori ništa. Samo slušaj i napravi to. 28.2.2019. - 23.4.2019. (1. SEZONA)