#11

451 9 20
                                    

-Kamerzysta, co to za chory żart Lorda?

-Mhmhmmhmhm..

-Eh, nie możesz mówić, jest tu coś ostrego? Albo zdejmij mi to coś z oczów, będzie łatwiej *położyłaś głowę na jego kolanach*

Niezgrabnie się wygiął i zdjął ci opaskę z oczów, przeszłaś do siadu i zaczęłaś się rozglądać za czymś ostrym. W nogach kamerzysty leżał składny scyzoryk, ale najpierw postanowiłaś jemu zdjąć worek. Wstałaś nachyliłaś się nad nim i zębami pociągnęłaś za róg worka, a później zębami oderwałaś taśmę z jego ust.

-Tfu, tfu, ohyda, a teraz weź scyzoryk i nas rozwiąż..

-Dzięki, już nas rozwiązuje..

Najpierw rozwiązał siebie, a później nachylił się nad tobą i rozpiął ci ręce.

-Ale ulga, trochę bolało, wiesz gdzie jesteśmy?

-W lesie..*poszedł wyłączyć kamerę i zaczął ostro wyklinać Lorda*

Stałaś w osłupieniu, patrząc i słuchając tych wyzwisk.

-Łoł, dobrze, że nie słyszał..*nadal patrzyłaś na jego skwaszoną minę*

On tylko popatrzył czy kamera jest wyłączona i ruszył na ciebie, ty jak zahipnotyzowana stałaś i nie mogłaś się ruszyć, on złapał cię za rękę, przysunął do siebie i... mocno przytulił.

-Łuki..*on tylko położył ci palec na ustach*

-Shh, nic nie mów, proszę..*staliście tak chwilę w milczeniu*

Po chwili oderwał się od ciebie, podniósł twój podbródek i musnął delikatnie twoje wargi.

-Tej nie za szybko coś proponujesz te swoje wybryki?

-No i zepsułaś tę romantyczną chwilę..

-Tak w nocy, w "nawiedzonym lesie", przystojny Kamerzysta całuje marną fotografkę, na prawdę romantyczne..

-Ten las nie jest nawiedzony,a przystojny Kamerzysta całuje tylko seksowne laski, a nie marne, więc ty jesteś seksowna [T.I]..

-Laski..ile ich miałeś?

-Licząc Marka, to ani jednej *zaśmiał się*

-Jesteś..

-Niee, to źle zabrzmiało?

-Mhm*pokiwałaś głową*

-Chodziło mi tylko o to, że jestem jego Kamerzystą i nie za często pozwala mi spotykać się z laskami..

-Bo musisz być na jego wezwania?

-Tak, na każde skinienie..

-Marnie..

-Nom..

*****************************************************

Oto kolejny rozdział Prestiżu w Obiektywie ^^' 

~ RedDead

"Prestiż w obiektywie..."Where stories live. Discover now