#16

468 15 17
                                    

{Time Skip- 3 tygodnie później }

W ostatnim miesiącu dużo się wydarzyło, można powiedzieć wręcz, że twoje życie przewróciło się do góry nogami. To były ostatnie twoje 3 tygodnie w tej szalonej rodzince youtube'rów. Za dwa dni miałaś wylot do USA na delegację. Musiałaś wszystko zostawić, ale pewnie za kilka lat znowu powrócisz do swojej ojczystej krainy, ale teraz czas pożegnać się. Przyszłaś do Kamerzysty, który montował nowy film na kanale.

-Łuki, przeszkadzam?

-Ani trochę wejdź skarbie *obrócił się na krześle i podszedł do ciebie i musnął twoje usta na powitanie*

-Bo ja muszę się pożegnać, jutro w nocy mam samolot do Stanów, jadę na pare-naście lat..

-Co?! Mówiłaś wtedy w szpitalu..

-Shh..Kiedyś wrócę zobaczysz, niestety żywoty fotografa nie są proste..

-Nie możesz, mieliśmy tyle planów..

-Wiem, kiedyś je zrealizujemy,a  teraz żegnaj Łuki..*pocałowałaś go ostatni raz i wyszłaś ze smutkiem*

Samolot przyleciał owego dnia nie mogłaś się pogodzić z tym,że więcej ich nie zobaczysz, a zwłaszcza swojej prawdziwej miłości życia..


"Koniec jest minutą naszego cierpienia i naszego szczęścia nikt tak naprawdę nie wie jaka minuta czeka go pod koniec życia"


***********************************************************

Koniec "Prestiż w Obiektywie" 

Dziękuję że byliście ze mną <3 

#fotografia jest na miejscu 1 ♥♥♥

#przyjazn jest na miejscu 7 ☺☺☺

#kamerzysta jest na miejscu 35 ^^' 

Dziękuję za każdy motywujący komentarz, za każdą słodką gwiazdeczkę!

Za wszystko co działo się w tej książce.

A teraz kończymy tą piosenką (moja najulubieńsza ^^' ♥ ta mu najbardziej wyszła wg mnie ;)) tym Titanicowskim akcentem i zarazem tym trochę smutnym odlotem do Stanów..

~RedDead 



&quot;Prestiż w obiektywie...&quot;Where stories live. Discover now