Dwa dni później leżałaś obok Łukasza na szpitalnym łóżku. Jak się okazało rzeczywiście skręciłaś kostkę, a Łukasz nagrabił sobie z zatruciem pokarmowym. Przez tę ciągłe ucieczki przez las były postoje, a na jednym z nich zakażona woda, sam również zrobił sobie coś z kostką i tak oto znaleźliście się w szpitalu. Zmordowani na skraju lasu, znalazła was jakaś biegaczka, zadzwoniła po karetkę i poszła dalej biegać. Lorda poinformowaliście dopiero w szpitalu po badaniach. Właśnie była pora kolejnej dawki leków dla Łukasza.
-Bądź dzielny, wyzdrowiejesz *muskałaś jego dłoń swoimi palcami*
-Będziesz przy mnie skarbie? *popatrzył na ciebie z bólem w oczach*
-Jestem cały czas, na razie nigdzie nie planuje iść..
Pielęgniarka podała Łukaszowi tabletki i zaśmiała się z waszej rozmowy.
-Teraz, to wy moje gołąbki będziecie ze 3 tygodnie w domu odpoczywać , a nie szukać przygód w lesie *poszła se*
-Taa, bo my sobie to ubzduraliśmy na pójście do lasu*mruknęłaś nie zadowolona i naburmuszona*
-Nie złość się kochanie *pogłaskał cię po policzku chłopak*
-I co teraz będziemy się wspierać? *strzepałaś jego dłoń ze swojego policzka* Najlepiej będzie gdybym miała delegację za granicę..
-Nawet tak nie mów, nie wyjeżdżaj, co ty chcesz mnie teraz zostawić?
-Jestem ulokowana przez 3 tygodnie z tobą, więc na razie nigdzie mi się nie spieszy..
-A później, zostawisz mnie? A co jeśli ci powiem, że bardzo mi się spodobałaś?!
-To ja powiem, że ty mnie też, ale zasługujesz na kogoś lepszego..
Wstałaś i chciałaś chwycić za kule, ale Łukasz był szybszy i złapał cię za talię i pociągnął cię na swoje łóżko...................
***********************************************************
Mrrr...romantycznie połamani w szpitalu na łóżku takie rzeczy B) Xd
~RedDead
/Kiedy Redi słucha dołujących piosenek do tej części to katastrofa...
YOU ARE READING
"Prestiż w obiektywie..."
Teen FictionOpowieść o Kamerzyście x Reader dziś to TY wcielisz się w bohaterkę i przeżyjesz krótką przygodę ze sławnym Kamerzystą Lorda Kruszwila.. :) Więcej w prologu XP