Bölüm 6

359 27 2
                                    

Ferit ve Sercan Eylem'in o cümlesiyle kıkırdaya kıkırdaya gülmüş, sonra da hemen ciddileşmişlerdi. Eylem olağanca sakin bir şekilde yürütüyordu ihaleyi. İhaleyi yöneten taraf çizimlere uzunca bakarken Semih tekrar söze girdi. '' Bakıyorum o eski ideallerin kalmamış Eylem. Kocanın boyunduruğuna girmişsin.'' dedi. Eylem istifini hiç bozmamıştı. ''Ortada Aşk varsa eğer, kimse kimsenin boyunduruğu altına girmez. Ayrıca ben gayet şanslıyım Sizden kurtulduğum için bence.'' dedi ve önüne döndü. İhaleyi yöneten taraf sonunda bir karar vermişlerdi. ''İhaleyi kazanan çizime karar verdik''dedi. Semih yüzünde bir zafer gülümsemesiyle bakarken.Eylem oralı bile değildi. Adam gülümseyerek Elini Uzattı. ''Kulaksız Holding'' dedi. Eylem kocaman gülümsemesini Etrafa savurup ihaleyi yöneten kişilere de teşekkür etmeyi unutmamıştı. Ferit ve Sercan'ın bitmek tükenmek bilmeyen övgülerine de gülerek karşılık vermişti Eylem. Semih yanından geçerken tıslarcasına fısıldamıştı kulağına. ''En mutlu olduğun anda kork benden. Cehennemin, cehenneminiz olacağım.'' dedi ve uzaklaştı oradan. Eylem Semihin söylediklerine anlam veremese de ister istemez tedirgin olmuştu. Ama şimdi bunu ne Ferit'e ve Sercan'a ne de Sevdiği adama söyleyecekti. Şu anın tadını çıkarmaya çalışıyordu. Ferit yanına geldiğinde irkildi. '' Ne dedi o sana biraz önce?'' dedi ciddi ciddi. Eylem ise kıvırmanın bir yolunu bulmuştu. ''İhaledekilerden farklı bir şey değil boşver.'' dedi Elindeki kocaman proje çantasını Sercan'a uzatırken. ''Yalnız, nasıl kapak oldu ama. Fethi abinin ihalelerinde bile bu kadar morardığını hatırlamyorum'' demişti Sercan gülümseyerek. Bunu demesiyle Ferit güçlü bir şekilde öksürmüş, onu uyarmaya çalışmıştı.

Bu Eylem'in gözünden kaçmamış ama fazla da üzerine gitmemişti. Şirket'e herkesden önce ulaşmıştı kazanmanın haklı sevinci. Şirketin kocaman terasında mükellef bir yemek hazırlatılmıştı. Eylem kararlı adımlarla gelmişti odanın kapısına, Ama her an Fethi ona bir şey diyecek diye korkuyordu. Yavaşça açtı kapıyı. ''Hah! geldiniz mi?'' dedi Fethi arkası dönük bir şekilde. ''Semihin İmalarını Duymadım sanmayın.'' dedi Ferit ve Sercan'ın geldiğini sanmıştı büyük ihtimalle. ''Bana bakın o adam karıma çıkışta yine abuk sabuk şeyler söylemedi dimi?'' dedi Elindeki kocaman dosyayla arkasını döndüğünde. Eylem'i görünce şaşırmıştı. ''Sen miydin?'' dedi. Sesindeki sakinlik Eylem'in sinirlerini bozuyordu. ''Evet bendim'' dedi gülerek ve Fethi'ye bir adım daha yaklaştı. ''O adam da bana bir şey demedi, yani rahat olabilirsin.'' dedi Sevdiği adamın dudağına bir öpücük kondurdu. ''Nasıldım?'' dedi hevesle ve heyecanla. Bir anda Fethi'nin yüzünün aydınlandığını görünce sevinmişti içten içe. ''Mükemmeldin.Dışarda biyemek hazırlattım, ilk ihalendeki üstün başarın için.Hem..'' dedikten sonra Eylem'e neredeyse bir nefes kadar yaklaştıktan sonra Kulağına fısıldadı. ''Belki akşam evde bir kutlama da yapabiliriz belki.'' dedi. Eylem ne demek istediğini açıkça anlamış ve hemen kızarmıştı. ''Aşkımız meyve vermeden sararıp solacak yoksa.'' dediğinde Eylem bir kahkaha attı. Fethi'nin göğsüne yavaşça vururken geri çekildi. ''Fırsatçısın Fethi KULAKSIZ'' Dediğinde Fethi bir adımda yine yaklaşmıştı Eylem'e Arkadan Ellerini beline dolayıp Eylem'i kendine yapıştırdı. ''Konu sen olunca fırsatçılık yapmadan duramıyorum ki güzelim'' dedi saçlarını koklayıp uzun bir öpücük kondurduktan sonra geri çekilip ellerini tutması için elini uzattı Eylem'e Eylem gülümseyerek Elini Tutarken.Odadan el ele çıkmıştılar. Herkesin gözü ikisindeydi. Şirketin büyük terasına çıktıklarında diğer herkes de tek tek oraya girmeye başlamıştı, sonunda bütün şirket masanın etrafında toplandığında Fethi konuşmaya başladı. ''Bugün hepinizin bildiği gibi çok önemli bir ihaleye imza attık. Başta güzel eşim Eylem Kulaksız olmak üzere İhalede emeği geçen herkese , yani hepinize teşekkür ediyorum, yine bildiğiniz gibi şirketçe zor zamanlardan geçiyoruz ve bu bizim için çok iyi bir dönüm noktası oldu fakat hâla Ortaklarımızla anlaşmayı yenileyemedik, ve eğer yenileyemezsek Şirketin eski gücüne ulaşması bir hayal olarak kalacak. Bugün çok iyi ve güzel bir şey başardık evet. Ama bundan sonra daha fazla odaklanmamız ve çalışmamız gerekiyor. Ayakta durabilmek için.''dedi ve gülerek devam etti sözlerine ''Neyse ben çok uzattım galiba, herkese afiyet olsun'' dedi Eline çatalını alıp yemeğe başlarken. Eylem de gülümseyerek bakıyordu kocasına...

Akşam saatlerine kadar şirkette kalmıştı ikisi de. Nihayet eve geldiklerinde Fethi önce duşa girmişti, Eylem'in beklediğinin aksine kısa sürede çıkmıştı duştan. Eylem kafasını kaldırdığında Sevgili kocasını beline sarılmış havlusuyla ve Üzerinden sular süzülen kaslı vücuduyla görünce küçük çaplı bir şaşkınlık yaşamış ve yutkunmuştu. ''Bakıyorum bu sefer çok çabuk duş almışsın'' dedi amalı imalı. ''E tabii bekleyemezsin diye çabuk olayım dedim. fena mı ettim.'' dedi Neredeyse bir adımda Eylem'e yaklaştı. ''Hadi bakalım güzellik dön arkanı'' dediğinde Eylem kahkaha atmıştı ''Nasıl ya?'' dediğinde Fethi de Kahkaha atmıştı. ''Ha beklemeden yapalım diyorsun yani, bana uyar.'' dedi.

Fethi ve Eylem birbirlerine oldukça yakındı Fethi yavaşça Eylem'in boynundan öperken bir yandan da gömleğinin düğmelerini çözüyordu. Gömleğini çıkarıp yere attıktan sonra sutyenini de bir çırpıda çıkarmıştı. Eylem sanki mest olmuş gibiydi. Nefes alış verişleri oldukça huzurlu ve rahattı.. Fethi bu sefer Eteğin Düğmesini ve fermuarını bir çırpıda açarken Eylem'in Eteği bacaklarından süzülüp yerle buluşmuştu. bununla eş zamanlı olarak Fethi de belindeki havluyu gevşetmeyi es geçmemişti tabii...

(Sonrası meçhul zaten - Yazarınız Sex sahnesi yazmayı beceremez-)

Sabah Eylem gözlerini açtığında önce ufak bir saşkınlık yaşamış sonra da kıkırdayarak gülmüştü. İkisi de sanki o gece gerdek geceleriymiş gibi tutkuyla sevişmişti. Fethi zaten ne zamandır bunun bahsini yapıp duruyor, sürekli baba olmak istediğini dile getiriyordu .Ama Eylem Kendisinin de en az Fethi kadar istekli olduğunca görünce kendine de bir o kadar şaşırmıştı doğrusu. Şu an üzerlerinde ince bir pike den başka bir şey yoktu . ve ikisi de çıplaktı. Eylem yavaşça Fethi'nin göğsüne yatıp sevdiği adamın kokusunu içine çekti ve gözlerini kapattı. bu da fazla sürmemişti doğrusu Çalan telefonun sesiyle Fethi de uyanmış o da Aynı eylrm gibi etraftaki dağınıklığa şaşkın şaşkın baktıktan sonra telefonu kulağına götürdü. ''Efendim'' dedi önce sonra onaylarcasına kafasını salladı ve ''Tamam'' deyip telefonu kapattı. Sonra Eylem'e döndü. İkisi de birbirlerinin ne demek istediğini anlamış olacak ki birbirlerine bakıp kahkaha atarak gülmeye başlamışlardı. Fethi yataktan kalkarken Eylem de kalkmış ve ikisi hâla gülmeye devam ederken üzerlerini giymişlerdi. Eylem odadan çıkarken Fethi arkasından seslendi. ''Bunu en kısa zamanda tekrarlayalım. Mükemmeldi'' dediğinde Eylem yine her zamanki gibi kanın vücudundaki her zerreye hücum ettiğini hissetmişti. Gülümseyerek çıktı odadan. Lavaboya gidip saçını yapmak için büyük uğraşlar vermişti. sonunda Lavabodan çıkmış ve çıkmasıyla Sevgili kocası Fethi'ye çarpması bir olmuştu. ''Sende ne kadar dalgın oldun sevgilim, Yoksa aklın hâla dünde mi?'' dedi muzip muzip. Eylem de isyan edercesine dudak büzmüştü ''Pisliksin Fethi Kulaksız. Ayrıca çok Kötü öpüşüyorsun'' dedi. Fethi yüzüne oturttuğu gamzeleriyle kendisine bakmaya devam ederken Yutkundu. ''Diyorsun?'' dedi Fethi yine o aşık olduğu ses tonuyla konuşup onu mest ederken. ''Diyorum'' dedi Eylem kararlı bir ses tonutla söylemek istese de aslında sesinin titremesine engel olamamıştı. ''Deneyelim mi bir daha ? geliştirmişimdir belki?'' dedi ve gittikçe daha da fazla yaklaştı Eylem'e Eylem de gülerek geri çekilmişti. '' Bence Artık şirkete gidebiliriz.'' dedi. Eylem sevdiği adamın kollarından kurtulup merdivenlerden inerken Fethi arkasından duyabileceği bir şekilde bağırdı. '' Çok iyi öpüşüyorsun, kendimi kaybetmekten korkuyorum desene sen şuna''

Eylem ve Fethi şirkete girdiklerinde özenle birbirleriyle konuşmaktan kaçıyorlardı. Çünkü dünkü o ateşli gecenin közleri hâla yanıyordu ve bunu ikisi de biliyordu. en ufak bir kıvılcımda kendilerini tutamayacaklarını da biliyorlardı...

Devam EDECEK...

Evlilik Aşkı Öldürür mü ? [EyFet]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin