Bölüm 15

295 18 0
                                    

Ikisi de çok keyifli bir şekilde uyanmıştı bugün. Kahvaltılarını edip şirkete gitmişlerdi. Şirket çok büyük bir krizin eşiğindeydi. Ortakların hiç biri ortaklığı kabul etmiyordu. Ikisi için bu zordu ama en çok zorlanan şüphesiz Fethiydi. Bir Yanda babasının emanetini kaybetme korkusu,bir yanda doğacak çocuğunun geleceği söz konusuydu. Fethi her hamlesinde biraz daha battığını biliyordu. her defasında çıkmaya calışıyor ama bir türlü yapamıyordu. Semihin şirkete soktuğu köstebek sayesinde giden paraların üzerine bir de kaybedilen bir ihale vardı. Fethinin çekilmek zorunda kaldığı ihale. Sonra Ihale kazanmış olsalar da o para şirketi kurtarmaya yetmiyordu. Ortakların ortaklığa dönmesi zorunluydu. bunun da tek yolu O Çok ünlü dergideki rapörtajlarına devam etmekten geçiyordu. Fethi önündeki dosyaları belki de 30. kez okuyordu. Bir çıkar yol bulmaya çalışıyordu. Eylem elinde iki tane kahve bardağıyla yanına gelip yanağına öpücük kondurduğunda başını kaldırdı. Eylem Fethinin aksine çok daha olumlu düşünüyordu. "her şey yoluna girecek , bak görürsün. Eski mutlu huzurlu gunlerimize geri döneceğiz."dedi. Fethi yavaşça onaylamıştı onu. kahvesinden bir yudum alırken Sercan telaşla içeri girmişti. "Abi,bittik biz"dedi . Fethi sorarcasına bakıyordu Sercan'a. "Şu Yetimhane projesi Semihin Şirketine yaptırılacakmış. Sözleşmeyi reddetmişler." dediğinde Fethi kendini tutamayıp masaya bir yumruk atmıştı. Eylem hemen ellerini tutup kendine yaklaştırdı adamı. "Sakin ol. her şey yoluna girecek güven bana . Sakin ol."dedi sevdiği adama sarılırken. Fethi derin derin nefesler alıp sakinleşmeye çalışırken Eylem bir saniye bile ayırmıyordu kocasını kendisinden. sonunda ayrıldıklarında Fethi elleriyle Eylem'in yüzünü avuçladı ve alnını alnına dayayıp fısıldadı. "İyiki varsın. sen olmasan ne yaparım bilmiyorum."dedi. Eylem gülümsedi. "Bilmene de gerek yok zaten. Son nefesime kadar burdayım ben "dedi sevdiği adama sarılırken. Fethi kendini toparlamış ve gelen mail'i açmıştı. gözleri ani bir şok ibaresiyle büyürken birden Eylem'e döndü."Eylem ? Şuna bir bakar mısın?Senin çizimin değil mi bu ?" dediğinde Eylem de sevdiği adamın yanına gidip maile bakıyordu. görseldeki resim tam da kocasının söylediği gibi kendi çizimiydi. Semih paradan kısmak için şirketine pek fazla mimar almamıştı. Eylem hem yetenekli hem de eğitimliydi. O şirkete ait neredeyse tüm çizimler Eylem'e aitti. "Yine mi ya ?" dedi Eylem üzgün üzgün otururken. gözleri dolu dolu olmustu. "Ben senin karşında durmak istemiyorum artık Fethi " dedi hüzünlü hüzünlü. Fethi gülümsedi. "Durmayacaksın zaten ."dedi ve devam etti. "O Çizimler Senin. Ve Sen Artık O Şirketin Çalışanı Değilsin. Dava Açabilirsin Çünkü bu Yasal değil.Şirketinde Çalışmayan Birinin Eski Çizimleri dahi olsa kullanamazsın.Bu kişi senden her türlü hak talep edebilir."dedi Açıklarcasına. "Yani eğer sen istersen Semihe dava açabiliriz."dedi Fethi. Eylem yine Fethiye bir şey söylemeye çekindiğinde yaptığı gibi parmaklarıyla oynamaya başlamıştı. "Ne oldu?" dedi Fethi şüpheli şüpheli.

"Şey.. Ben .. Sana yalan söyledim."

Evlilik Aşkı Öldürür mü ? [EyFet]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin