Bölüm 14

310 17 0
                                    

Fethi hiç itiraz etmemişti. Çünkü bunun bir işe yaramayacağını biliyordu. Eylem arkasından ağlaya ağlaya sesleniyordu. "Fethi, Gitme nereye götürüyorlar seni ? bir şey yapmadın ki sen ? " dedi gözlerinden yaşlar akarken . Fethi kısa bir süreliğine gülümsedi. "Korkma , olay ne onu bile bilmiyorum. önemli birşey değildir güven bana. Bekleme beni . uyu tamam mı ? "dedi ve Alnına bir öpücük kondurdu. Polisler oldukça ısrarcıydı. "Fethi Bey Lütfen !" dedikten sonra Fethi'nin bileklerine kelepçe takıp götürmüşlerdi.

Eylem peşinden gitmek istese de izin vermemişlerdi. Ama Eylem pes etmeyecekti. Arabaya bindiği gibi karakolun yolunu tutmuştu. Karakolun kapısına gelmiş fakat içeri alınmamıştı. O da Dısardaki banklarda sabahlamıştı.

Eylem Fethi'siz yapamayacağını biliyordu. Bir gün bile onsuz kalmak istemiyordu. Hele ona daha yeni kavuşmuşken bunun olması tamamen kaderinin bir cilvesiydi. Eylem Üzerine geçirdiği cekete daha sıkı sarılmıştı. Hava oldukça soğuktu. Ama bu Eylemin umrunda bile değildi. Şu an düşündüğü tek şey kocasına yakın olmaktı. Her ne olursa olsun buradan ayrılmayacaktı. Bunu hem kendine hem de kocasına borçluymuş gibi hissediyordu.

- Ertesi Sabah -

Eylem neredeyse hiç uyuyamamıştı gece. Saati de kestirmek mümkün değildi ama güneşin mesafesine bakılırsa 7.30 - 8.00 arası olduğunu tahmin ediyordu. Biraz sonra önünden geçen Sercan ve Yanında da Avukat olduğunu tahmin ettiği genç bir çocuk vardı. Eylem telaşla yanlarına gidip sordu. "Sercan, bana iyi bir şey söyle. Neden burda Fethi ?" dedi. "Önemli bir şey değil. Hatta hemen bile salabilirler. Semihin Gereksiz şikayetlerinden biri işte. Dert Etme sen şimdi" dedi ve ekledi. "Hadi sen git eve şimdi. Biz işlemleri hallederiz. Fethi abi de gelir eve sonra, hadi." dedi. Eylem pek istemese de eve gitmişti.

1 Hafta Sonra :

Kıymet Hanım ve Nazlı İzmir'e dönmüş Eylem ve Fethi yalnız kalmıslardı. Eylem son zamanlarda bi farklılık seziyordu Fethi de sanki kendisinden birşeyler saklıyor gibiydi. Sorsa da cevap vermeyeceğini bilip sormuyordu. Yakında çıkardı kokusu ne de olsa.Kendisi erkenden kalkıp duş almış ve mutfağa geçmişti. Yaptığı omlete o kadar dikkat kesilmişti ki arkasından hiç ses etmeden sarılan kocasını hissedince kücük çaplı bir kriz geçirmişti. Onun hoplamasını gören Fethi ise kahkahalarına hakim olamıyordu. "Korkuttum mu ?" dedi hâla gülerken. Eylem arkasını döndüğünde neredeyse her zamanki gibi kocası yarı çıplaktı. Kocasına sarılıp başını omzuna yasladıktan sonra uzunca bir süre kokusunu içine çekti Eylem. "Yalnız, sen böyle yaparak beni tahrik ediyorsun. olmuyor böyle. Daha biri dogmadan diğerine mi hamile kalayım istiyorsun acaba ?" dediğinde Fethi içten bir kahkaha atmıstı "Bana Uyar."dedi. Eylemse hiç beklemeden cevap verdi. "Uyar Tabii, neden uymasın taşıyan benim ne de olsa." dedi. Fethi karısının bu hallerini gülerek izliyordu. Hamileliğinden dolayı devreye giren hormonları sayesinde her şeye trip atıyor, komedi filmi izlerken bile ağlayabiliyordu.. Düşüncelerini bölen çalan telefonu olmuştu fethinin. Eylem merakla telefonun ekranına baksa dahi numara kayıtlı degildi. Eylem yine merak ettiğiyle kalmıştı.

"Oğlum durduk durmadık arama dedim sana ben.Hem Anlıycak şimdi ya bi seyi de becer ne oldu ?" dedi ve Karşıdaki sesi dinledi. Sonrasında yüzüne bir gülümseme oturttu. Tamam o zaman. Yarın Saat Sekizde uygun mudur ? Tamam,Görüşürüz"


Fethi büyük bir keyifle Karısının yanına dönmüştü. "Ee hadi kahvaltı edelim o zaman "dedi Eylem'in hazırladığı sofraya otururken. Eylem bön bön bakıyordu. "Bir şey mi diyeceksin ? " dedi Fethi karısının bakışlarını üzerinde hissedince. "Y.yok"dedi Eylem ondan şüphelendiğini anlasın istemiyordu. "Kontrol bugündü dimi ?"dedi Fethi çayını yudumlarken. Oldukça soğuk davranmaya özen gösteriyordu. Eylem dayanamayıp sordu. "Ne saklıyorsun sen benden ?"dedi fakat Fethi ustalıkla kıvırmıştı. "senden neden bir şey saklayayım ki ben?"dedi. Eylem bir sey demedi. Ziraa yarın evlilik yıldönümleriydi ve herhangi bir şey yapıyor olabilirdi. kendisinin de kocasına bir süprizi olacaktı elbette. "Tamam hadi,geç kalıcaz kontrole. Acele edelim."dedi Eylem hazırlanmak için odaya çıkmıştı. Fethi de peşinden gelmişti. Fethi uzerindeki t-short u çıkarıp yatağa attığında Eylem o inşaat kazasından kalan yaralarını hâla görebiliyordu adamın . Yavaşça arkasından gelip sarıldı adama. "Seni seviyorum Fethi Kulaksız. Hem de Hayal edemeyeceğin kadar."dediğinde Fethi'den "bende seni seviyorum" cevabını beklemişti ama istediğini alamadı. Onun yerine Fethi kendisine dönüp "Bak Eylem, konuşmamız gereken o kadar çok şey var ki, tartışmamız gereken onlarca konu. Ama sen her seferinde kaçıyorsun bunlardan. Tek konuştuğumuz şey Seni seviyorum dan ibaret" dediğinde Eylem şaşkın şaşkın bakıyordu Fethinin Suratına. " Neymiş o çok önemli konuşmamız gereken konular Fethi. Babanın Annemle Kacması felan mı ? UMRUMDA DEĞIL.Benim umrumda olan tek şey sensin. Onların Hesaplarını bize kesiyorlar ama benim bu yüzden aramızı bozmaya niyetim yok." dedi. Fethi bir şey demeden gömleğini giyip aşağı inmişti. Hastaneye gidene kadar ikisinin de ağzını bıçak açmamıştı. Doktor'un odasına girdiklerinde bile konuşmamak için direniyorlardı. "Eveeet. Hoşgeldiniz Eylem Hanım. Sizi ultrasyon odasına alabilirim buyrun."dediğinde Eylem Çantasını Fethi'ye uzattı sonra ise ultrasyon masasına uzandı. doktor karnına jeli sürdukten sonra elindeki cihazı Eylem'in karnında gezdiriyordu. Fethi pür dikkat ekranı izliyorken Eylem'in gözleri Fethideydi. Bir Anda Sevdiği adamın elini tutmuştu. Fethi bir şey dememiş ama Eylem'in Elini de bırakmamıştı."Kalp atışlarını dinlemek istermisiniz?" dedi doktor sevecen bir şekilde. Fethi de Eylem de onaylarcasına kafasını sallamıştı. Doktor cihazın düğmesine bastığında odayı dolduran o kalp atışları Fethi'yi ağlatmaya yetmişti bile.Eylem karşısındaki bu narin adama bakıyor,nasıl bu hale geldiklerini sorguluyordu. Evlilik yıldönümlerinin arefesinde , hem de bir hiç yüzünden. En mutlu günlerinin bu gün olması gerekirken neden bu kadar soğuktu sevdiği adam. "Cinsiyetini öğrenebilirmiyiz? "dedi Fethi. Heyecanı sesinden belli oluyordu. "Tabii. "dedi doktor "Hemen Bakalım"dedikten yaklaşık bir kaç dakika sonra gülümsedi. "Evinize Bir Prenses Gelecek Anlaşılan"dedi. Fethi hâla ağlıyordu. "Kızımız olacakmış duydun mu?" dedi Eylem'e . Ama sonrasında Eylem'in istediği gibi olmamıştı. Ona sarılmamış , onu öpmemişti bile. Eylem Eve gittikleri gibi odaya girmiş ve yatağına sığınmıştı. Eylem Uykuya daldıktan sonra çok geçmeden Fethi girmişti odaya. "Biliyorum,biraz fazla üzdüm seni ama sotun değil. Yarın Hepsini Hallederiz."dedi ve Saçlarına bir öpücük kondurdu.

Ertesi Gün:

Eylem gözlerini açtığında sevdiği adamı yanında görebilmeyi umuyordu aslında fakat öyle olmamıştı. Aksine Uyandığında gördüğü aynanın önüne asılmış Uzun Kırmızı Elbiseydi.Yavaşça yataktan kalktı. Gözüne bir şey carpmıştı Yerde Ok şeklinde postij kagıtları vardı ve her birinin üzerinde bir şey yazıyordu. "Hey Sen Ne Kadar Güzelsin,Yataktan yeni kalkmış olmana rağmen." "Dur Orda Bakalım !,Önce Elbiseyi giymen Gerekiyor. " "Nerde Bunun Makyajı" Eylem büyük bir sevinçle aşağı inmisti. Fethinin yaptıklarının bir oyun olması içini rahatlatmıştı...

Eylem ve Fethi Lüks bir restoranda baş başa yemek yedikten sonra tekrar eve geçmişler ve Bu Sefer de Eylem'in Süprizine Hazırlanmaya baslamıslardı.

Fethi Eylemle Yıldönümlerini başbaşa romantik bir yemekle kutlamıştı evet, ama Eylem alışılmışın dışına çıkmak istiyordu. Küçük bir salonda sadece yakın arkadaşlarının olduğu bir kutlama düzenlemişti. Eylem içeri Fethi'nin kolunda bir gelinliği andıran elbisesiyse girmişti. Yüzündeki eşsiz gülümseme ile bir ay gibi parlıyordu. Fethi ise en az onun kadar mutluydu. Gülerek izledi karısını. Eylem yerinde duramıyordu resmen. Gecenin ortalarına doğru Fethi bir müzik grubunun olsuğu sahneye çıktı. Karısı gözlerinin içine şaşkın şaşkın bakıyordu. Süprizi yapan Eylem Olsa da Fethi şu an kendinden beklenmeyecek şeyler yapıyordu Fethi boğazını temizleyerek başladı konuşmasına "Eylem,Güzeller güzeli eşim. Dünyadaki en Büyük Şansım. Bu şarkı da benden sana gelsin o zaman"dedi Eylem "yaaaaaaaaaaa"deyip ellerini çenesinin altında birleştirmiş hayran hayran bakıyordu şu an Fethiye.

"Ele inat yine girdin kalbime ,Nazar değmesin bize yar"

dedi Fethi boşta kalan eliyle Eylem'i işaret ederken .

"Adını duyduğum an bile yeter içimi sallamaya , yanından ayrılmaya hiç niyetim yok kararlıyım kalmaya"

Dedi boşta kalan elini kalbinin üzerinde kaldırıp indirerek. Eylem hâla hayran hayran bakıyordu kocasına .

"İki gözüm önüme aksın sevgilim , Senle dolu yüreğim. Sana kıyamam bilirsin,Sensin Her şeyim. E hayırlısı diyelim."

dedi gözlerini Eylemin gözlerine kenetlemişti. Şarkı bittiğinde neredeyse bütün salonun "öp,öp öp," nidalarıyla Eylem de çıkmıştı Sahneye. Herkesin Önünde Fethiyi kravatından tutup kendine doğru çekti. Eylem'in bu yaptığı ikisini de güldürmüştü. Eylem Fethi'yi dudağından öperken hiç bitmek bilmeyen, aksine gittikçe çoğalan bir arzuyla öpüyordu. Fethi Bir Eliyle eylemin belinden tutarken bedenlerini yana yatırmayı da ihmal etmemişti. Dakikalarca öpüşmüşlerdi.

Salonda alkış kıyametti zaten, ıslıklar hava da uçuşuyordu. Her şey muhteşemdi. Ve ikisi de bu muhteşemliğin bitmesinden deli gibi korkuyordu... "Hiç Bitmeyecek. Söz veriyorum." dedi Fethi Sanki Eylem'in bakışlarından anlarcasına. Eylem gülümsedi. "Hiç Bitmesin."dedikten sonra kısa bir buse daha kondurdu sevdiği adamın dudağına...

Evlilik Aşkı Öldürür mü ? [EyFet]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin