8.BÖLÜM
Nazlı ve Eylem Kıymet Hanım'ı en kısa sürede hastaneye yetiştirmişlerdi. Nazlı yolda Fethi'yi aramış ve ona da haber vermişti. Fethi de onlardan kısa süre sonra hastanedeydi. Telaşla odaya girdiğinde Nazlı ve Eylem kafasını kapıya çevirmek durumunda kalmışlardı. Fethi annesine yaklaşıp yanına oturdu. Yavaşça saçlarını okşadıktan sonra Nazlı'ya döndü. "Ne olmuş?"dediğinde Nazlı "Tansiyonu çıkmış" dedi sakince. "Ama iyi şimdi"diye tamamladı Eylem. Sanki kocasının bakışlarındaki soruyu tahmin eder gibi. Fethi gözlerini yumup başını sallamakla yetinmişti. Kıymet Hanım nihayet gözlerini açtığında Fethi Annesinin elini sıkıca kavradı. Çok geçmeden doktor da gelmişti odaya. Kıymet hanımın pek bir şeyi olmadığını ve bu aralar canının bir şeye sıkılmaması gerektiğini söylemiş ve ayrılmıştı odadan. Nazlı Annesini hazırlarken Eylem ve Fethi de odanın dışında bekliyorlardı. İkisinden biri dahi tek kelime etmese bile ikisi de birbirlerinin söylemek istediği şeyi biliyorlardı. Sessizliği vozan her zamanki gibi Eylem olmuştu. "Ben özür dilerim,yani ben..." lafını tamamlayamadan Fethi sevdiği kadının ellerini tutmuştu bile. "Saçmalama Eylem. Senin hiç bir suçun yok. Sen elinden gelenin en iyisini yaptın."dedikten sonra kendine çekip alnından öptü. Nazlı kolunda annesi ile odadan çıkarken Fethi söylenmeye başlamıştı bile. "Niye söylemiyorsun hazırladım annemi diye yardım ederdim"dedi koluna girerken annesinin. Annesi pek bir şey söylemiyordu ama Eylem ona olan bakışlarından gayet anlayabiliyordu kendisini suçladığını. Sessizce bindiler arabaya. Kıymet Hanım arada bir laf soksa da herkes doktorun söylediklerinden sonra ona birşey demeye çekiniyordu. Olan da Eylem'e oluyordu. Arabanın aynasından kocasının kendisine attığı küçük bakışla derin bir nefes aldı Eylem. Kendini tutmaya çalıştığını tabiki Fethi de farkediyordu.Eve geldiklerinde İlk önce Fethi ve Kıymet Hanım Girmişti Eve. Nazlı da arkalarından girmişti Eve. Arabadaki onca torbayı taşımak da Eylem'e düşmüştü. Bagajdaki torbaları eline alıp kaldırmasıyla Sendelemesi bir Olmuştu Eylem'in. Ne olduğunu kendisi de Anlamamış ve tekrar denemişti. Bu sefer daha da şiddetlenmişti baş dönmesi ve kendisini Yerde bulması bir olmuştu haliyle.
Fethi poşetleri almak için tekrar dışarı çıktığında görmüştü öyle yerde. Eline aldığı poşetlerde ne var ne yoksa yerlere saçılmıştı. Fethi'nin Eylem'in yanına gitmesi iki adımını bile almamıştı neredeyse. Elleriyle yüzünü sardı sevdiği kadının."Eylem,güzelim, aç gözünü"dedi ama Eylemden bir tepki gelmemesi Fethi'yi oldukça korkutuyordu.Çok geçmeden Nazlı da Abisini kontrol etmek için aşağı inmiş ve Eylem'i Fethi'nin kucağında baygın görünce ufak bir çığlık atıvermişti. "Hadi bakma öyle. Kolonya felan bir şey getir hadi!"dedi bağırarak Fethi.Nazlı koşarak kolonyayı alıp Fethiye uzattığünda Fethi hem kolonyayı Eylem'e koklatmakla hem de onu uyandırmaya çalışmakla meşguldu. "Abi niye bayılmış ki?"dedi Nazlı meraklı meraklı. "Nerden bileyim ben Nazlı ya!"diye bağırmıştı Fethi Eylem'in bileklerini kolonya ile ovan kardeşine. Nazlı şu anki durumun hassasiyetini anlıyordu. O yüzden hiç birşey demedi.Eylem gözlerini açmadan hemen önce zikretmişti adını "Fethi?"dediğinde Fethi de ellerini öpmeye devam ediyordu sevdiği kadının "Canım? İyi misin ?"dediğinde Eylem doğrulacak gibi olmuş ama Fethi engel olmuştu. "Kalkmak yok,dinlen biraz."dediğinde Eylem soru soran bir ifade ile sordu. "Ne oldu bana"dedi. "Bayılmışsın."dedi Fethi hemen ardından da söylenmeye başlamıştı. "Hayır yani sen zaten şu kadarcık bir şeysin -baş parmağı ve işaret parmağı arasında küçýk bir mesafe bırakıp söylemişti bu cümleyi.- ne var o kadar poşeti taşımaya çalışacak. Ben taşırdım Bıraksaydın Aşkım .Sen neden yoruyorsun ki kendini "dedikten sonra alnından öptü ve dışarda duran poşetleri içeri sokmak için tekrar kapıya yöneldi. O dışarıya çıktığında Nazlı Eylem'e merakla sordu. "Ne oldu ki şimdi?"dedi ve hemen gözleri parladı. "Yenge? Yoksa??"dedi ama Eylem hemen karşı savunmaya geçmişti. "Yok ya saçmalama. Daha çok erken."demişti ve lafı degiştirmek adına çok yorgun olduğunu ve odaya çıkmak istediğini söylemiş ve Nazlı da onu odaya çıkarmıştı.
Yaklaşık yarım saat sonra yataktan kalkıp salona inerken Fethi ve Annesinin harıl harıl bir şeyler konuştuklarını görmüştü. Sessizce bir köşeye çekilip onları dinlemeye başlamıştı.
"Anne bana mantıklı bir açıklama yapmak zorundasın! Sürekli aynı terane. "EYLEM SANA LAYIK DEĞIL"deyip duruyorsun . Nedenini de söylemek zorundasın" diyordu neredeyse bağırarak. Annesi ise yüzüne belli belirsiz bir gülümseme oturtmuştu.
" O kızı hiç araştırmadın değil mi Oğlum.Hiç sormadın değil mi annesini, babasını?" Dediğinde Fethinin yerinden öfkeyle kalktığını ve tekrar yerine oturduğunu gördü.
"Anne Sakın!"dedi Ama Kıymet Hanım devam etmeye niyetliydi.
"Hani hep bana babanın neden seni bırakıp gittiğini sorardın. Neden Ben Nazlıya Hamileyken gittiğini sorup duruyordun ya hani. O zaman söylemenin zamanı geldi." Dedi ve kücuk bir duraksamanın ardından devam etti.
"Senin babanı elinden alan kadın Karının annesi, Senin babandan şu yaşına kadar nefret etmenin tek nedeni Onun Annesi!"dedi.
Eylem duydukları karşısinda ne yapacağını bilemezken Fethi'nin de ondan aşağı kalır yanı yoktu. Cahit Kulaksız'ın Fethi'nin öz babası olmadığını biliyordu Eylem. Fethi'nin babasının daha o 5 yaşındayken gittiğini ve bir daha asla gelmediğini, Kıymet hanımın da Cahit Bey ile Evlenip Çocuklarını da Cahit Beyin Nüfusuna Geçirdiğini Biliyordu. Zira babasının zerre kadar umurlarında değillerdi. Ama kendi annesinin kendisini bırakmasının sebebinin Fethinin babası olacağını aklının ucundan bile geçirmemişti Eylem. O 5 Yaşındayken annesi tarafından terkedilen küçük bir kızdı. Ve şimdi sırf Annesinin kaçtığı adamın Oğluyla birbirini sevip evlendi diye başına gelmeyen kalmıyordu. Kıymet hanım'ın bitmek bilmeyen imalarına katlanmak zorunda kalıyordu..
En önemlisi de O annesinin Fethi de Babasının Hatalarının Bedelini Aşklarıyla Ödemek Zorunda Bırakılıyordu. En suçsuz taraf onlarken olan yine Eylem ve Fethi'ye Oluyordu.
Devam Edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evlilik Aşkı Öldürür mü ? [EyFet]
FanfictionHayat Bütün Aşkları Sınarmış... Eylem ve Fethi de O Aşıklardan biri... Eylem ve Fethi'yi Ne Gibi Zorluklar Bekliyor ? Bu Zorlukları Aşabilecekler mi? Yoksa o Büyük Aşkın Yok Olup gitmesine izin mi verecekler ?