פרק 14 | אמא

51 10 6
                                    

"עברתי לניו יורק מטקסס בגלל העבודה." ג'וד התחילה להסביר. הן היו רק שתיהן בתוך חלל המועדון. אנדי נכנס למחסן בשביל להכין את הדברים לפתיחה הקרובה, והשאיר אותן זו עם זו, לבד. ג'וד חשבה מה תוכל לומר לה שלא ידעה. היא סיפרה לה על העבודה שלה, על המועדון, על הרצון שלה לממש את עצמה... אלה כנראה הדברים הכי חשובים שהיא תוכל לדבר עליהם, אבל זה לא הספיק לאריקה. היא רצתה לדעת מי ג'וד הייתה, מי באמת עמד מאחוריה, איך היא מרגישה.

מכל האנשים בעולם, ג'וד מעולם לא חשבה שתסכים לדבר בפתיחות שכזאת דווקא מולה. היא מעולם לא חשבה שתוכל לדבר איתה בשיחה אמיתית, אבל יחד עם זאת, היא לא חשבה לגביה הרבה דברים שהתבררו כאפשריים. אריקה ידעה להקשיב, והיה לה אכפת. וזה היה מוזר, כי לאריקה מעולם לא היה אכפת. היא אפילו הצהירה על כך פעם אחת, כשהיו מאחורי הקלעים בתחרות בה ניצחה: "לא באתי הנה בשביל למצוא חברים. אם אתם צריכים עזרה, תמצאו אותה במקום אחר, כי לי אין זמן לבזבז." היא אמרה כאשר פנו אליה.

ג'וד זוכרת עד כמה הרגע הזה שיבש את דעתה. היא לא הייתה מסוגלת לחשוב שמישהי באמת תוכל לבוא בהצהרה כזו נוקבת, כזו גסה, תוך כדי התעלמות מוחלטת מהאווירה החמה שהתגבשה בין כל המתמודדות. היא הייתה הכבשה השחורה, ולא היה לה עניין להלבין את עצמה.

אבל עכשיו היא רק רצתה להתקרב ולהיות חלק ממשהו, וזה היה אמיתי. ג'וד הייתה מסוגלת לראות את זה במבט שלה.

"רציתי להיות במקום שנמצא במרכז. האווירה הייתה מה שריתק אותי מלכתחילה, היא זאת שנתנה לי השראה. יכולתי להישאר בבית שלי, לעבוד משם, אבל זה לא הרגיש לי מספיק טוב בעיניי. אז טסתי לכאן ושכרתי את הדירה שלי, ועשיתי את מה שעשיתי עד לזמן מה. בסופו של דבר חיפשתי עוד משהו שיוכל לעניין אותי, ואז הגעתי למקום הזה לראשונה. זה היה בטעות, האמת, אבל זו הייתה טעות שווה. כשראיתי את אחד המופעים עלתה בי הרבה השראה. החלטתי לנסות בעצמי, ללמוד איך לעשות את זה. אחרי כמה חודשים בהם פשוט שיחקתי עם זה בשביל עצמי, מצאתי את האומץ לחזור לכאן ולבקש שיקבלו אותי."

"ומה הם אמרו? אני מניחה שהם הסכימו." אריקה שאלה.

"מלכות הדראג האחרות רצו להכות אותי בפרצוף, קודם כל. באתי משום מקום, בלי שום דבר מאחוריי, עם ניסיון של טירונית... אבל הן הסכימו לתת לי הזדמנות. הפעם הראשונה הייתה נוראית, הרגשתי ממש עלובה, אבל הן התלהבו מהנחישות שהצגתי ועזרו לי להתקדם. כאן, הן המשפחה שלי. הן ליוו אותי עד עכשיו, והן עדיין מאמינות בי."

"מישהי מהן גם מנסה לפרוץ כמוך?"

ג'וד נדה בראשה. "לא. כאן הן עושות את זה לא יותר מעבודה שנייה. הן אוהבות את זה והן נותנות את הכל, אבל אף אחת מהן לא באמת מעוניינת להיות חלק מהתעשייה הגדולה. זה מקום קטן וחם, וזה מה שהופך אותו לטוב כל כך. אני פשוט רוצה יותר. אני חושבת שזה מה שאני מחפשת כל הזמן, איך להתקדם."

American DreamWhere stories live. Discover now