כמה ימים עברו מאז הביקור ההוא בבית הקפה, ואלכס כבר הפך לחלק מהנוף. לאט לאט, אריקה נשכחה מדמיאן ומג'וד, עד לנקודה בה כמעט ולא חששה מההיעלמות שלה. אלכס כבר הפסיק לשאול לגבי מה שקרה, והשקיע את רוב זמנו בעבודה. הוא לא היה מאושר, אמנם. דמיאן היה יכול לקרוא את פניו בבהירות כאילו בהקו תחת אור השמש – גם כאשר ממש ניסה לשמור על ארשת פניו אדישה, איזשהו עיקום שפתיים או עיוות מבט חמק החוצה.
"היי, תגיד, אתה בסדר?" דמיאן שאל אותו פעם אחת, בקריאה מרחוק.
"כן." אלכס השיב לו, ושם תמה השיחה.
השאלה הזאת חזרה כמה וכמה פעמים. בכל פעם שאלכס שתק לפתע, דמיאן חש בצורך הזה לבדוק מה קורה איתו. אלכס מעולם לא שינה את התשובה שלו. זה לא גרם לדמיאן להפרות ממנו.
"אם יש משהו שאתה רוצה לדבר עליו, אתה יכול לומר." הוא הזכיר לו בפעם אחרת.
אלכס חייך אליו בחצי נחמה. "על מה למשל?" שאל.
"כל מיני דברים. עבודה, חברים..."
"הו, אין לי ממש מאלה." אלכס הודה, כאילו נותן בזה הוכחה שאין לדמיאן במה להתעניין. באותו זמן הוא ישב על הספה כשרגליו מקופלות והשפיל את ראשו אל ידיו, מתעסק בהן במקום בשיחה עם דמיאן.
"למה לא?" דמיאן שאל. הוא מצא את מקומו בצד השני של הספה, נותן לגופו להישמט מעט כשהוא נשען עם ידו על משענת הספה.
"אני לא יודע. אני לא אדם של שיחות, אני חושב."
"לא דיברת עם אף אחד מהעבודה?" דמיאן שאל.
"פה ושם, אבל זה לא באמת הלך לשום מקום." אלכס הסביר. "כמו שאמרתי, אני לא אדם של שיחות, כנראה."
דמיאן הנהן. נפשו הפכה קצת כבדה. "אני מבין."
כמה ימים לאחר מכן, אלכס ניגש אל דמיאן בפנייה משונה. "אתה פנוי?" הוא שאל אותו תוך כדי שזה ישב מול המחשב שלו, תוכנת העיצוב תקועה על עבודה שטרם הושלמה.
דמיאן הרים אליו את ראשו. הוא ראה אותו מסתתר חלקית מאחורי קיר המסדרון הקצר שהוביל לחדרים הנוספים שבדירה. "האמת שאני עובד על משהו, אבל אני חושב שאני יכול להפסיק רגע."
"אני רוצה לשאול אותך משהו." אמר. הוא נראה מעט רציני יותר מבדרך כלל. זה אומר הרבה, כי אלכס מרבה להשתמש במבט רציני כמעט תמיד.
דמיאן העניק לו מבט תמוה. "איזה מין דבר?" שאל אותו.
אלכס לקח כמה צעדים לקראתו. הוא כבר החליף את בגדי העבודה שלו בבגדים פחות רשמיים – חולצה אדומה ומכנס לבן וארוך – והוא הסתובב יחף. "הסתכלתי בחדר."
דמיאן התבלבל. "על מה אתה מדבר?" הוא שאל בנוסף.
"אתה יודע. החדר." אלכס אמר.
YOU ARE READING
American Dream
Ficção Geral"Sometimes in life you're not always given a second chance. But if you do, take advantage of it and go out with a bang." - Aquaria כאשר כעס, קוצר רוח וחוסר שליטה פוגשים זה את זה עלולה להיווצר תוצאה קטלנית. אריקה סמולס נועדה להיות כוכבת הדראג הגדולה...